Саморозвиток студента у вищому навчальному закладі освіти
Abstract
У статті досліджена проблема саморозвитку студентів в університеті. Доведена взаємозалежність саморозвитку та самостійної пізнавальної діяльності, розглянуті основні аспекти саморозвитку і самоуправління пізнавальною діяльністю студентів. Автор статті дає визначення понять «саморозвиток» і «самостійна пізнавальна діяльність», описує шляхи формування готовності студентів до саморозвитку. The problem of а student’s self-development at the university is examined in the article. The interdependence of self-development and personal cognitive activity is proved. The basic aspects of self-development and self-management of cognitive process are considered. The author gives definitions of such notions as «self-development» and «personal cognitive activity», describes the ways of a student’s readiness for self-development formation. В статье исследуется проблема саморазвития студентов в университете. Доказывается взаимозависимость саморазвития и самостоятельной познавательной деятельности, рассматриваются основные аспекты саморазвития и самоуправления познавательной деятельностью студентов. Автор статьи даёт определение понятиям «саморазвитие» и «самостоятельная познавательная деятельность», описывает пути формирования готовности студентов к саморазвитию.