В2C: управління лояльністю споживача

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-10-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглядаються організаційно-економічні і управлінські стосунки, що виникають при розробці і реалізації технологій впливу на споживчу поведінку, фактори, які впливають на формування та підтримку лояльності споживача, а також напрями удосконалення В2С процесів компанії в рамках програм лояльності клієнта.
The main aims are to discover organizationally-economic and management relations, that are formed along with the development and realization of technologies effecting consumer behavior, as well as factors, that influence forming and supporting of customer’s loyalty, and also directions of improvement concerning В2С company’s processes in connection with the programs of client’s loyalty.
Description
Keywords
Citation
Приходько Л. М. В2C: управління лояльністю споживача / Л. М. Приходько // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 12 жовт. 2012 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відпов. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – С. 77–79.