Особливості планування оновлення продукції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-10-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Одним із шляхів забезпечення конкурентоспроможності є постійне оновлення продукції підприємства. Особливістю планування оновлення продукції є урахування результатів маркетингових досліджень та ризиків, пов’язаних із її розробленням і впровадженням.
One of the ways of ensuring competitiveness is the constant renovation of the company's products. Feature planning product updates is based on the results of marketing research and the risks associated with its development and implementation.
Description
Keywords
Citation
Оберемчук В. Ф. Особливості планування оновлення продукції / В. Ф. Оберемчук // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. 21 жовт. 2010 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – С. 220–222.