• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Розробка програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів

Thumbnail
View/ Open
258-260.pdf (333.2Kb)
Date
2010-10-21
Author
Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliia Borysivna
Ремез, Юлия Борисовна
Metadata
Show full item record
Abstract
Проаналізовано сучасні тенденції застосування індивідуального маркетингу на ринку мобільних послуг. Розглянуто цільові сегменти користувачів за рівнем лояльності та запропоновано відповідні програм інтегрованого маркетингового впливу на споживачів цільових сегментів.
 
Modern tendencies of individual marketing application on the market of mobile services are analyzed. Consumers target segments are considered according to the level of loyalty and relevant programs of integrated marketing influence on the consumers of target segments are suggested.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/9703
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [680]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV