Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу by Author "Chala, N. V."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК(Чернігівський національний технологічний університет, 2015) Євдоченко, Олена Олександрівна; Yevdochenko, Olena; Евдоченко, Елена Александровна; Чала, Н. В.; Chala, N. V.У статті визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій та технології екологічного маркетингу, які застосовуються при розробці товару, його виробництві, пакуванні, процесі постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями.