2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Author "Abramova, Daria"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аутсорсингові технології в управлінні персоналом(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Абрамова, Дар’я Андріївна; Abramova, Daria; Данилевич, Наталія СтаніславівнаЗ урахуванням впливу глобалізації - основної тенденції останніх років, ще більш стає популярним передавання другорядних функцій спеціалізованим компаніям-підрядникам, які мають висококваліфікованих спеціалістів. Відділ управління людськими ресурсами є майже в кожній середній компанії. Тут працюють менеджери з персоналу різних спеціалізацій, які набирають співробітників у компанію, навчають їх, мотивують і розвивають їхній професійний потенціал. У минулому аутсорсинг HR-діяльності базувався на договірній угоді між компанією-постачальником і компанією-одержувачем послуг. Але в сучасному світі він використовується як засіб отримання конкурентної переваги, при цьому аутсорсинг людських ресурсів впливає на фінансовий стан організації, а також є інструментом для стимулювання інновацій та підвищення ефективності зацікавлених сторін. Taking into account the influence of globalization - the main trend of recent years, it is becoming even more popular to transfer secondary functions to specialized contractor companies that have highly qualified specialists. Almost every medium-sized company has a human resource management department. Personnel managers of various specializations work here, who recruit employees to the company, train them, motivate and develop their professional potential. In the past, the outsourcing of HR activities was based on a contractual agreement between the supplier company and the service recipient company. But in today's world, it is used as a means of obtaining a competitive advantage, while the outsourcing of human resources affects the financial health of the organization, and is also a tool to stimulate innovation and improve the efficiency of stakeholders.