№ 4 (62) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (62) липень – серпень by Author "Хадріан, Петро"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07) Хадріан, ПетроРозглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання програм маркетингової діяльності в різних компаніях і галузях промисловості. Сучасне розуміння і значення, що надається маркетинговому аудиту, безумовно, є результатом історичного розвитку економіки і маркетингової думки.