№ 4 (62) липень – серпень
Browse by
Recent Submissions
-
Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності вищих навчальних закладів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07) -
Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)В останні роки менеджери фірм все більше усвідомлюють факт, що розвиток конкуренції та вартість фірми значною мірою залежить від вміння приймати стратегічні рішення які спираються на поєднанні кінцевої мети підприємства з ... -
Структура польських експортерів. Методичні аспекти вивчення та оцінки
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)The aim of the paper is a comparative analysis of two basic ranking of Polish companies exporters, created by the editorial opinion journals: "Rzeczpospolita" (newspaper) and "Polityka" (weekly). The analysis has two ... -
Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Розглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання ... -
Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Інтенсифікація процесів глобалізації, які є основною закономірністю формування світової системи господарювання, не однозначно впливає на розвиток національних соціально-економічних систем. -
Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Відсутність комплексного підходу до запровадження ринкових відносин у сфері ЖКГ, законодавчого забезпечення, необхідних інституціональних перетворень поряд зі значною фінансовою нестабільністю, недосконалим механізмом ... -
Споживча проекція управління доданою вартістю
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Обґрунтовано пріоритетність споживчих аспектів управління доданою вартістю на підприємстві та представлено теоретико-методичні засади їхнього аналізу. Запропоновано інструментарій дослідження ключових факторів успіху ... -
Забезпечення рівного доступу чоловіків і жінок до працевлаштування за ґендерно-обмеженими спеціальностями
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)У даній статті представлені результати якісного дослідження, проведеного з метою сприяння ідентифікації проблеми стереотипизації ринку праці за ознакою статі працівників, визначення шляхів подолання трудової дискримінації ... -
Методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Розглянуто методологічні засади оцінювання потенціалу розвитку підприємства. На основі проведеного аналізу запропоновано нові підходи до розроблення методів оцінювання потенціалу розвитку підприємства. Рекомендовано до ... -
Інтеграційна модель розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)У статті надаються рекомендації до застосування кооперативної інтеграції як інструменту розвитку маркетингової діяльності на підприємствах споживчої кооперації. -
Формування програм лояльності до брендів дилерів на ринку легкових автомобілів в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Високий рівень конкуренції на вітчизняному автомобільному ринку приводить до зниження ефективності стандартних маркетингових програм. Це змушує компанії находити нові, більш цікаві та дієві засоби для досягнення переваг ... -
Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)У статті розглянуто тенденції розвитку ринку ділових друкованих видань України, проаналізовано стратегії позиціонування представлених на даному ринку брендів і визначено позитивний та негативний досвід їхнього використання. -
Рейтингування спеціалізованих фахових видань
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Питання вибору ефективного ЗМІ для розміщення реклами "нішевих" продуктів, цільова аудиторія яких досить професійна, вузька і чітко визначена, часто виглядає значно більш складним, ніж це здається спочатку. -
Третій рейтинг від МАМІ: третина агенцій покращили свої позиції
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-07)Кубок України в сфері маркетингового сервісу вручено втретє! Асоціація МАМІ визначила найкращих у галузі і представляє щорічний рейтинг агентств маркетингового сервісу згідно з доходами за 2009 р. За даними рейтингу, ...