Факультет управління персоналу, соціології та психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет управління персоналу, соціології та психології by Author "Babych, Anastasiia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування та розвиток корпоративної культури(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-06-12) Бабич, Анастасія Юріївна; Babych, Anastasiia; Поплавська, Оксана МиколаївнаУ сучасному бізнес-середовищі питання корпоративної культури стає надзвичайно актуальним та стратегічно важливим для успішного функціонування підприємств. Формування та розвиток корпоративної культури визначають внутрішню атмосферу та взаємовідносини серед працівників, впливають на їхню мотивацію, ефективність роботи та здатність підприємства адаптуватися до змін на ринку. Також вона відіграє важливу роль у забезпеченні стабільності, ефективності та конкурентоспроможності підприємства. З цим у світі бізнесу пов'язуються численні виклики та можливості, що робить цю тему досить актуальною для вивчення. Сьогодні компанії все більше розуміють важливість корпоративної культури для залучення та утримання талановитого персоналу, а також для створення сприятливого робочого середовища. Дослідження показують, що організації з розвиненою та позитивною корпоративною культурою мають вищі показники ефективності та продуктивності своїх працівників. Вивчення процесів формування та розвитку корпоративної культури є насущною потребою для підприємств у сучасному бізнес-середовищі. Враховуючи ці аспекти, обрана тема для дипломної роботи є актуальною та має великий потенціал у збагаченні наукового дискурсу та практичного застосування у сфері управління організаціями. Мета дослідження даного питання полягає у розробці практичних рекомендацій з метою створення та успішної реалізації ефективної корпоративної культури на організаційному рівні компанії «Нова Пошта», що ґрунтуватиметься на узагальненні теоретико-методичних засад формування та розвитку корпоративної культури, аналізі її впливу на рівень конкурентоспроможності організації та ефективної корпоративної культури на організаційному рівні підприємства. Результати дослідження свідчать про те, що цілі поставлені на початку були досягнуті. Тема корпоративної культури є дуже актуальною і «Нова Пошта» має дуже гарний приклад саме ефективної культури. Корпоративна культура може також представляти більш неявні аспекти організації. Наприклад, основні цінності та пріоритети компанії. Вони стають явними завдяки спільному мисленню та комунікації всередині компанії. Проаналізувавши корпоративну культуру та занурившись у корпоративне життя, можна сказати, що у компанії є розуміння відповідних цілей та напрямків діяльності, але існують прогалини в декількох аспектах, таких як недоліки в комунікації, управлінні та лідерстві, а також брак у системному підході до розвитку корпоративної культури. In the modern business environment, the issue of corporate culture becomes extremely relevant and strategically important for the successful functioning of enterprises. The formation and development of corporate culture determine the internal atmosphere and relationships among employees, affect their motivation, work efficiency and the ability of the enterprise to adapt to changes in the market. It also plays an important role in ensuring the stability, efficiency and competitiveness of the enterprise. There are many challenges and opportunities associated with this in the business world, which makes this topic very relevant to study. Today, companies are increasingly realizing the importance of a corporate culture to attract and retain talented staff, as well as to create a supportive work environment. Research shows that organizations with a developed and positive corporate culture have higher performance and productivity indicators for their employees. Studying the processes of formation and development of corporate culture is an urgent need for enterprises in the modern business environment. Taking into account these aspects, the chosen topic for the thesis is relevant and has great potential in enriching scientific discourse and practical application in the field of organization management. The purpose of the study of this issue is to develop practical recommendations for the creation and successful implementation of an effective corporate culture at the organizational level of the company "Nova Poshta", which will be based on the generalization of theoretical and methodological foundations for the formation and development of corporate culture, analysis of its impact on the level of competitiveness of the organization and effective corporate culture at the organizational level of the enterprise. The results of the study indicate that the goals set at the beginning were achieved. The topic of corporate culture is very relevant and Novaya Pochta has a very good example of an effective culture. Corporate culture can also represent more implicit aspects of an organization. For example, the company's core values and priorities. They become apparent through shared thinking and communication within the company. After analyzing the corporate culture and immersing yourself in corporate life, we can say that the company has an understanding of the relevant goals and areas of activity, but there are gaps in several aspects, such as shortcomings in communication, management and leadership, as well as a lack of a systematic approach to the development of corporate culture.