Факультет управління персоналу, соціології та психології
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет управління персоналу, соціології та психології by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 245
Results Per Page
Sort Options
Item Управління якістю у сфері охорони здоров’я(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-15) Литвин, Анастасія Сергіївна; Lytvyn, Anastasiia; Кир’янова, Олена ВікторівнаАктуальним залишається питання управління якістю в українській галузі охорони здоров’я. Комплексної оцінки можливості створення ефективної системи якості медичних послуг в Україні на сьогоднішній день не проведено, що зумовлює актуальність теми дослідження з огляду на нову методику. У соціально орієнтованій державі важливу роль відведено системі охорони здоров'я. Соціальне здоров'я населення є важливим показником держави та відображає рівень її відповідальності перед громадянами. Саме в системі охорони здоров'я виробляються суспільно важливі медичні послуги, що часто споживаються. Сучасний стан охорони здоров'я характеризується орієнтуванням на економічні ринкові відносини, з урахуванням активного функціонування медичних установ різних форм власності. The issue of quality management in the Ukrainian healthcare sector remains relevant. A comprehensive assessment of the possibility of creating an effective quality system of medical services in Ukraine has not been carried out to date, which determines the relevance of the research topic in view of the new methodology. In a socially oriented state, an important role is assigned to the health care system. The social health of the population is an important indicator of the state and reflects the level of its responsibility to citizens. It is in the health care system that socially important medical services, which are often consumed, are produced. The current state of health care is characterized by an orientation towards economic market relations, taking into account the active functioning of medical institutions of various forms of ownership.Item Мотивація персоналу та її вплив на його конкурентоспроможність(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-20) Глінська, Діана Григорівна; Hlinska, Diana; Филюк, Галина МихайлівнаНаразі мотивація дуже важлива для організацій, оскільки вона дає такі переваги: залучення людських ресурсів у дію, підвищення ефективності співробітників, досягнення організаційних цілей, мотивація співробітників бути конкурентоспроможними та побудова дружніх стосунків. Для досягнення цих цілей кожна проблема потребує фізичних, фінансових та людських ресурсів. Саме завдяки стимулам можна повною мірою використовувати людські ресурси. Цього можна досягти шляхом підготовки співробітників до роботи, що допоможе компаніям забезпечити раціональне використання ресурсів найбільш ефективно. Мотивація персоналу має життєво важливе значення для будь-якого бізнесу. Мотивована робоча сила означає високопродуктивний персонал, який допоможе компанії досягти своїх бізнес-цілей. Motivation is now very important for organizations because it provides the following benefits: engaging human resources, increasing employee efficiency, achieving organizational goals, motivating employees to be competitive, and building friendships. To achieve these goals, each problem requires physical, financial and human resources. It is through incentives that human resources can be fully utilized. This can be achieved by training employees to work, which will help companies to ensure the rational use of resources most efficiently. Staff motivation is vital to any business. Motivated workforce means highly productive staff that will help the company achieve its business goals.Item Управління процесами руху персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-20) Циганенко, Микола Олександрович; Tsyhanenko, Mykola; Герасименко, Оксана ОлександрівнаДля продуктивної діяльності організації важливу роль відіграє персонал. Персонал організації - один зі стратегічних ресурсів, який перебуває у процесі багатовекторних рухів. Цей рух відбувається як усередині організації, так і зовні між організацією та зовнішнім світом. Таким чином рух персоналу – це усі переміщення персоналу всередині організації та сукупність всіх управлінських дій які залучені ззовні. Personnel play an important role in the productive activity of the organization. The personnel of the organization is one of the strategic resources that is in the process of multi-vector movements. This movement occurs both within the organization and externally between the organization and the outside world. Thus, the movement of personnel is all movements of personnel within the organization and the totality of all management actions that are involved from the outside.Item Формування бренду роботодавця(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Спіріна, Катерина Євгенівна; Spirina, Kateryna; Варіс, Ірина ОлександрівнаСьогодні багато компаній стикаються з проблемою пошуку талантів. І наразі найкращим рішенням для її мінімізації є створення ефективного бренду роботодавця. Правильне та ефективне формування бренду роботодавця допомагає залучити висококваліфікованих працівників та утримати їх в компанії якомога довше. Тому виникає необхідність аналізу сучасного ринку праці, запитів та цінностей працівників, а також аналіз підходів до формування та розробки стратегії бренду роботодавця і дослідження стратегії бренду роботодавця як важливої складової управління підприємством. Today, many companies face the challenge of finding talent. Now the best solution to minimize it is to create an effective employer brand. Proper and effective employer brand building helps to attract highly qualified employees and keep them in the company as long as possible. Therefore, there is a need to analyze the modern labor market, demands and values of employees, as well as analysis of approaches to the formation and development of employer brand strategy and study of employer brand strategy as an important component of enterprise management.Item Стратегія і політика управління персоналом(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Корнатовський, Владислав Віталійович; Kornatovskyi, Vladyslav; Даниленко, Олена АвксентіївнаСтратегія управління персоналом, поряд з маркетинговою та фінансовою стратегіями, нині є ключовою функціональною стратегією організації. Вона дедалі більше стає первинною і головною не так через логіку бажаного стратегічного розвитку, але все частіше як єдиний реально можливий стратегічний фактор. У переважній більшості випадків розпочати будь-які значні стратегічні зміни в організації можна лише за допомогою людського фактору через відповідну політику управління персоналом. Тому дослідження шляхів удосконалення стратегії і політики управління персоналом є актуальним напрямком для дослідження. Personnel management strategy, along with marketing and financial strategies, is now a key functional strategy of the organization. It is becoming more and more primary and important not so much because of the logic of the desired strategic development, but more and more often as the only really possible strategic factor. In the vast majority of cases, any significant strategic changes in the organization can be initiated only with the help of the human factor through appropriate personnel management policies. Therefore, the study of ways to improve the strategy and policy of personnel management is an important area for research.Item Менторство та наставництво при адаптації працівника(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Давидюк, Ірина Віталіївна; Davydiuk, Iryna; Скібська, Катерина ОлександрівнаСучасна система менторства та наставництва при адаптації працівників на сьогоднішній день впливає на ефективність використання людьских ресурсів в організації і визначає ії економічні показники та курентоздатність. Швидке та якісне засвоєння новим працівником стандартів та правил роботи організації знижує рівень плинності новачків та зменшує ризик незадоволеністю роботою. Менторство і наставництво є методами навчання при адаптації працівників, які допомогають організації мінімизувати витрати та прискорити процеси адаптації. З огляду на це, робота характеризується актуальністю та своєчасністю. The current system of mentoring and mentoring in the adaptation of employees today affects the efficiency of human resources in the organization and determines its economic performance and viability. Quick and high-quality assimilation of new standards and rules of the organization reduces the turnover of newcomers and reduces the risk of job dissatisfaction. Mentoring and mentoring are methods of training in the adaptation of employees, which help the organization to minimize costs and speed up the adaptation process. Given this, the work is characterized by relevance and timeliness.Item Формування сучасних компетентностей менеджера з персоналу, що працює в режимі дистанційної зайнятості(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Паращук, Єлизавета Юріївна; Parashchuk, Yelyzaveta; Варіс, Ірина ОлександрівнаПандемія, що спричинила глобальні та локальні обмеження для звичного «способу життя» компаній, створює нові виклики для бізнесу. У поєднанні з глобальною економічною кризою, ці процеси прискорили становлення VUCA-світу. Один з головних викликів нинішньої ситуації – дистанційний режим роботи персоналу. Організація, планування, впровадження та контроль якості виконання віддаленої роботи – для більшості бізнесів це якісно-нові і складні завдання, що вимагають належної уваги з боку власників та керівництва. У роботі проведено критичний аналіз існуючих класифікацій компетеностей, теоретичний аналіз запропонованих моделей компетентностей, їх переваг та недоліків, наведено визначення головних трендів цифровізації та проаналізовано їх вплив на сферу управління персоналом; розроблено рекомендацій щодо формування універсальної моделі компетентностей для працівників, які перейшли на дистанційний режим роботи. Для великих та середніх підприємств формування та розвиток компетентностей працівників є важливою складовою кадрової роботи, дозволяє раціональніше та ефективніше використовувати можливості персоналу, який працює над вирішенням поставлених задач виходячи за рамки професійних обов’язків. The pandemic, which has caused global and local restrictions on the usual "lifestyle" of the companies, creates new challenges for business. Combined with the global economic crisis, these processes have accelerated the formation of the VUCA world. One of the main challenges of the current situation is the remote mode of work of personnel. Organization, planning, implementation, and quality control of remote work – for most businesses, these are qualitatively new and complex tasks that require proper attention from owners and management. The paper provides a critical analysis of the existing classifications of competencies, theoretical analysis of the proposed models of competencies, their advantages and disadvantages, defines the main trends of digitalization and analyzes their impact on the field of Personnel Management; developed recommendations for the formation of a universal model of competencies for employees who have switched to remote work. For large and medium-sized enterprises, the formation and development of employee competencies is an important component of personnel work, allows you to use the capabilities of personnel working on solving tasks more efficiently and efficiently, going beyond professional responsibilities.Item Інноваційні технології рекрутингу персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Купріян, Марія Вадимівна; Kupriian, Mariia; Скібська, Катерина ОлександрівнаУ зв’язку з пандемією COVID-19 та впровадженням воєнного стану на українському ринку послуг можна помітити нестачу висококваліфікованих спеціалістів. Саме тому рекрутмент потребує використання інноваційних технологій при пошуку персоналу. Технологія рекрутингу – це сукупність способів, прийомів, методів, форм впливу на персоналу у процесі його наймання. У роботі проведено критичний аналіз існуючих технологій рекрутингу персоналу; теоретичний аналіз інноваційних технологій рекрутингу персоналу; проведено порівняльний аналіз інноваційних технологій на українському та закордонному ринках та визначено основні відмінності; розроблено рекомендацій щодо вдосконалення інноваційних технологій та впровадження автоматизованих систем, які містять в собі інноваційні технології. Рекрутинг персоналу залишається одним з основних процесів в компанії, від якого залежить загалом її успіх на ринку. Впровадження інноваційних технологій рекрутингу персоналу та використання зарубіжного досвіду зробить процес найму набагато ефективнішим. Due to the COVID-19 pandemic and the imposition of martial law on the Ukrainian services market, there is a shortage of highly qualified specialists. That is why recruitment requires the use of innovative technologies in the search for staff. Recruitment technology is a set of methods, techniques, methods, forms of influence on staff in the process of hiring. The paper provides a critical analysis of existing staff recruitment technologies; theoretical analysis of innovative staff recruitment technologies; a comparative analysis of innovative technologies in the Ukrainian and foreign markets and identified the main differences; developed recommendations for the improvement of innovative technologies and the introduction of automated systems that contain innovative technologies. Recruitment remains one of the main processes in the company, which depends on its overall success in the market. The introduction of innovative recruitment technologies and the use of foreign experience will make the hiring process much more efficient.Item Організація навчання персоналу на підприємстві стратегічного значення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Вознюк, Наталія Юріївна; Vozniuk, Nataliia; Кир’янова, Олена ВікторівнаОстанні три роки під впливом кризових умов змінили діяльність багатьох підприємств та організацію їх праці Не змінилась тільки потреба в якісному навчанні працівників, оскільки за епідемічних умов стало зрозуміло - навички до швидкого навчання та адаптації є надзвичайно важливими для робочої діяльності. Навчання персоналу - це безперервний цілеспрямований процес набуття працівником нових або удосконалення наявних вмінь, знань та навичок. У роботі здійснено аналіз категоріального апарату, проведено дослідження процесу навчання персоналу на підприємстві стратегічного значення та розроблені рекомендації щодо підвищення ефективності процесу. The last three years, under the influence of crisis conditions, have changed the activities of many enterprises and the organization of their work. Not only has the need for quality training for workers changed, but the epidemic has made it clear that rapid learning and adaptive skills are extremely important for work. Staff training is a continuous purposeful process of acquiring new or improving existing skills, knowledge, and abilities. In the thesis the analysis of the categorical apparatus is carried out, the research on the process of personnel training at the enterprise of strategic importance is carried out and the recommendations to increase of efficiency of the process are developed.Item Мотивація в системі менеджмент персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Катруха, Ярина Віталіївна; Katrukha, Yaryna; Махсма, Марія БорисівнаНа сьогоднішній день, в умовах постійної зміни зовнішнього середовища, затяжних фінансово-економічних криз та наслідків пандемії коронавірусної інфекції, зростаючої конкуренції між підприємствами різних масштабів і сфер діяльності, все більших обсягів автоматизації та інформатизації виробництв, а також тенденції до зростання рівня освіти, соціальних очікувань із боку співробітників, найважливішим завданням керівництва стає раціональна організація управління. Як наслідок, основним джерелом і двигуном змін на підприємстві стає людський ресурс. В зв’язку з цим набуває актуальності дослідження методів та принципів мотивації персоналу підприємства. Основна мета мотиваційного процесу – досягти максимальної віддачі від використання наявних трудових ресурсів, що покращує загальні результати компанії. Останніми роками кадрові управлінці освоюють дедалі нові засоби стимулювання. У хід йде не лише класичне економічне мотивування у вигляді грошових бонусів та високих зарплат, а й неекономічні способи стимулювання. Today, in the context of constant changes in the environment, protracted financial and economic crises and the effects of the coronavirus pandemic, growing competition between enterprises of various scales and spheres of activity, increasing automation and informatization of production, as well as rising education, social expectations on the part of employees, the most important task of management is the rational organization of management. As a result, the main source and engine of change in the enterprise is human resources. In this regard, the study of methods and principles of motivating the staff of the enterprise becomes relevant. The main goal of the motivational process is to achieve the maximum return on the use of available human resources, which improves the overall results of the company. In recent years, human resources managers are mastering more and more new means of incentives. Not only the classic economic motivation in the form of cash bonuses and high salaries is underway, but also non-economic ways of incentives.Item Оцінювання ефективності адаптації персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-22) Прокопчук, Анастасія Валентинівна; Prokopchuk, Anastasiia; Білик, Ольга МиколаївнаЕфективність процесу адаптації персоналу на підприємстві безпосередньо впливає на значущі для діяльності підприємства показники, такі як плинність кадрів, фінансове становище та конкурентоспроможність на ринку, оскільки персонал організації є його рушійною силою. В будь-якій компанії незалежно від її розміру повинен проводитися процес управління адаптацією співробітниками, тому що від цього залежатиме якість роботи всієї організації. Тому адаптація персоналу виступає важливим аспектом системи управління персоналом організації. Ефективна система адаптації сприяє зменшенню стартових витрат, зниженню плинності кадрів, дає можливість швидше досягати показників, цільових для організації. Чим ефективніше пройде адаптаційний період співробітника, тим швидше він включиться в роботу і почне досягати результатів як індивідуальних, так і колективних. The effectiveness of the process of personnel adaptation in the enterprise directly affects the indicators that are significant for the company's activities, such as staff turnover, financial situation and competitiveness in the market, since the organization's personnel are its driving force. In any company, regardless of its size, the process of managing employee adaptation should be carried out, because the quality of work of the entire organization will depend on it. Therefore, personnel adaptation is an important aspect of the organization's Personnel Management System. An effective adaptation system helps to reduce start-up costs, reduce staff turnover, and make it possible to quickly achieve the indicators targeted for the organization. The more effectively an employee's adaptation period passes, the faster they will get involved in the work and begin to achieve results both individually and collectively.Item Управління плинністю персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Пасічніченко, Дарія Віталіївна; Pasichnichenko, Dariia; Дмитрук, Сергій МиколайовичУ сучасних умовах однією з ключових проблем, з якою зіштовхуються служби управління персоналом – є плинність кадрів на підприємствах різних сфер діяльності, яка негативно позначається на роботі цих підприємств. Через міграцію працівників та кадрову нестабільність підприємства несуть чималі фінансові втрати. Дослідження питань регулювання руху персоналу набуває важливого значення та потребує розробки і впровадження ефективних заходів, які допоможуть знизити плинність кадрів. Плинність персоналу — це рух робочої сили через незадоволеність працівника робочим місцем або невдоволення організованістю конкретного працівника. In modern conditions, one of the key problems faced by personnel management services is the turnover of personnel in enterprises of various fields of activity, which adversely affects the work of these enterprises. Due to the migration of employees and personnel instability, enterprises suffer considerable financial losses. Research on personnel movement regulation is of important importance and requires the development and implementation of effective measures that will help reduce staff turnover. Staff turnover is the movement of the workforce due to the employee's dissatisfaction with the workplace or dissatisfaction with the organization of a particular employee.Item Оцінювання персоналу в державних компаніях(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Мотчана, Евеліна Миколаївна; Motchana, Evelina; Вонберг, Тетяна ВікторівнаОскільки державні установи мають суттєвий вплив щодо всіх аспектів існування країни та суспільства, вкрай важливою є відповідність працівників таких компаній певним вимогам та характеристикам. Саме тому такі компанії в обов’язковому порядку повинні регулярно оцінювати своїх працівників. Державні установи мають свою специфіку, відмінну від інших організацій. Тобто важливо обрати такі методи оцінювання персоналу, які будуть ефективними та слушними саме для таких компаній. У роботі досліджено методичні аспекти вимірювання ефективності оцінювання персоналу. Насамперед це SWOT-аналіз, за допомогою якого було визначено слабкі та сильні сторони оцінювання персоналу. А також було проведено анонімне анкетування в Державному центрі зайнятості, завдяки якому було визначено ефективність оцінювання та ставлення працівників до нього. За результатами дослідження було визначено основні недоліки оцінювання персоналу в Державному центрі зайнятості: відсутність автоматизації даного процесу, великі витрати на персонал, що оцінює працівників, відсутність можливості впливати на певні показники KPI. За отриманими результатами вимірювання ефективності оцінювання персоналу в Державному центрі зайнятості було розроблено рекомендації щодо удосконалення оцінювання персоналу: зменшити чисельність працівників, які проводять оцінювання, обробляють результати; запровадити систему OKR замість системи KPI; автоматизувати процес оцінювання за допомогою такого програмного продукту як «Hurma». Since government agencies have a significant influence on all aspects of the existence of the country and society, it is extremely important that employees of such companies meet certain requirements and characteristics. That is why such companies must regularly evaluate their employees. Government agencies have their own specifics, different from other organizations. That is, it is important to choose such methods of personnel evaluation that will be effective and appropriate for such companies. The methodological aspects of measuring the effectiveness of personnel evaluation are investigated in the work. First of all, it is a SWOT analysis, which identified the strengths and weaknesses of staff evaluation. An anonymous survey was also conducted at the State Employment Center, which determined the effectiveness of evaluation and attitude of employees to it. According to the results of the study, the main shortcomings of staff evaluation in the State Employment Center were identified: lack of automation of this process, high costs for staff evaluating employees, lack of ability to influence certain KPIs. Based on the results of measuring the effectiveness of staff appraisal, the State Employment Center has developed recommendations for improving staff appraisal: reduce the number of employees who conduct appraisals and process results; introduce the OKR system instead of the KPI system; automate the evaluation process with a software product such as Hurma.Item Проектування основної заробітної плати(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Нища, Наталія Леонідівна; Nyshcha, Nataliia; Герасименко, Оксана ОлександрівнаУ теперішній час, перед менеджментом організацій постає завдання підвищення ефективності управління персоналом з використанням досконалих механізмів та інструментів мотивування, серед яких одну з домінуючих позицій займає заробітна плата. Під впливом низки чинників в системі управління персоналом зазнають змін методи та підходи, що призводить до необхідності запровадження вдосконалених управлінських технологій та оновлення змісту функцій управління персоналом, передусім в підсистемі оплати праці, яка є невід’ємним компонентом бренду роботодавця. Дієвість та ефективність систем оплати праці для найманих працівників визначається, передусім, гарантованістю отримання належного доходу від трудової діяльності, що актуалізує питання проектування основної заробітної плати. У кваліфікаційній бакалаврській роботі критично узагальнено теоретичні положення, проаналізовано практичні аспектів та розроблено пропозиції щодо вдосконалення проектування основної заробітної плати. Currently, the management of organizations is faced with the task of improving the efficiency of personnel management with the use of advanced mechanisms and tools of motivation, among which one of the dominant positions is wages. Under the influence of a number of factors in the personnel management system, methods and approaches are changing, which leads to the need to introduce improved management technologies and update the content of personnel management functions, especially in the payroll subsystem, which is an integral part of the employer brand. The effectiveness and efficiency of remuneration systems for employees is determined primarily by the guarantee of obtaining adequate income from work, which raises the issue of designing the basic salary. The qualifying bachelor's thesis critically summarizes the theoretical provisions, analyzes the practical aspects and develops proposals for improving the design of the basic salary.Item Управління поведінкою персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Онищенко, Владислав Валентинович; Onyshchenko, Vladyslav; Щетініна ЛюдмилаВалеріївнаЗадля ефективного виконання поставлених завдань працівникам необхідні належні умови праці та комфортний соціально-психологічний клімат. Тільки за умови виконання цих речей можливо отримати міцну команду с хорошим внутрішнім мікрокліматом, яку буде об’єднувати спільна мета, до якої вони будуть прагнути. Саме вищенаведене є основою управління поведінкою персоналу. Поведінка людини –це деяка послідовність дій в окремій ситуації, які мають залежність від її характеру, соціальних поглядів та індивідуальних особливостей. У випадку кропіткої роботи керівництва в цьому напрямку, співробітники чесно виконують поставленні завдання і готові звикнути до нових умов та змін, так як розуміють, що керівництво їх цінує. In order to effectively perform the assigned tasks, employees need proper working conditions and a comfortable socio-psychological climate. Only by doing these things is it possible to get a strong team with a good internal microclimate, which will be united by a common goal to which they will strive. The above is the basis for managing staff behavior. Human behavior is a sequence of actions in a particular situation, which depend on his character, social views and individual characteristics. In the case of diligent work of management in this direction, employees honestly perform their tasks and are ready to get used to new conditions and changes, as they understand that management values them.use of employees to meet their own needs and the needs of the enterprise.Item Цифрові технології менеджменту персоналу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Заривних, Катерина Валентинівна; Zaryvnykh, Kateryna; Рудакова, Світлана ГригорівнаВпровадження сучасних інноваційних цифрових технологій у традиційні робочі процеси змінило принципи організації праці, оскільки багато раніше ручних процесів тепер перенесено в цифрове середовище, усунувши потребу в прикріпленні співробітників до робочого місця. Цифрова трансформація змінює спосіб виконання та реалізації роботи, сам робочий процес, стимулює появу цифрового мислення та створює унікальний досвід для співробітників шляхом створення спеціального цифрового середовища та цифрової екосистеми управління персоналом, до якої необхідно адаптувати існуючі HR-технології. Управління менеджментом у цифровій економіці ставить виклик цифровій трансформації компаній і ставить перед ними нові виклики для розвитку цифрових технологій у всіх сферах і сферах їх діяльності. Це створює можливості для компаній перейти на вищий рівень технологічного розвитку через цифрові зміни не лише промисловому секторі економіки, але і в управлінні персоналом. The introduction of modern innovative digital technologies into traditional work processes has changed the principles of work organization, as many previously manual processes have now been transferred to the digital environment, eliminating the need to attach employees to the workplace. Digital transformation changes the way work is performed and implemented, the work process itself, stimulates digital thinking and creates a unique experience for employees by creating a special digital environment and digital ecosystem of personnel management, to which existing HR technologies must be adapted. Management in the digital economy challenges the digital transformation of companies and poses new challenges to the development of digital technologies in all areas and their spheres of activity. This creates opportunities for companies to move to a higher level of technological development through digital change not only in the industrial sector of the economy, but also in personnel management.Item Формування та розвиток корпоративної культури(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Канюка, Богдана Сергіївна; Kaniuka, Bohdana; Щетініна, Людмила ВалеріївнаАктуальність теми дослідження, полягає в тому, що в умовах конкурентного ринку корпоративна культура підприємства має велику роль у досягненні успіху та результативності діяльності, ефективно управляє бізнес-процесами на підприємсті в цілому, підвищує лояльність персоналу до підприємства, збільшує продуктивність праці. В системі управління підприємством корпоративна культура є основним фактором у процесі формування спільного трудового колективу і в процесі впровадження організаційних змін. Крім того, корпоративна культура стратегічно важливий інструмент менеджменту підприємства, який мобілізує структурні підрозділи підприємства та його працівників на досягнення загальних цілей і рішення задач. The relevance of the research topic is that in a competitive market the corporate culture of the enterprise plays an important role in achieving success and efficiency, effectively manages business processes in the enterprise as a whole, increases staff loyalty to the enterprise, increases productivity. In the enterprise management system, corporate culture is a major factor in the formation of a joint workforce and in the process of implementing organizational change. In addition, corporate culture is a strategically important tool for enterprise management, which mobilizes the structural units of the enterprise and its employees to achieve common goals and solutions.Item Програми забезпечення балансу «робота-особисте життя» працівників(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Кобець, Олексій Сергійович; Kobets, Oleksii; Василик, Алла ВолодимирівнаСучасний світ пред’являє все нові вимоги до персоналу. Існуючі стереотипи намагаються культивувати шкідливі прояви робочої поведінки: деякі керівники із задоволенням відзначать того працівника, який залишається на роботі в позаробочий час, демонструє схильність до трудоголізму та надлишковий ентузіазм. При цьому, як правило, такі менеджери не замислюється, до яких несприятливих наслідків може призвести така поведінка, та як негативно це позначиться на компанії. Сучасний менеджмент спрямований на вирішення проблем, із якими неминуче стикається сучасна організація, коли професійні стреси працівників та професійне вигоряння, на жаль, стають своєрідною нормою здійснення трудової діяльності. Саме на вирішення подібних небажаних ситуацій спрямовані програми забезпечення балансу «робота-особисте життя» працівників, які є інноваційною складовою менеджменту. The modern world is making new demands on staff. Existing stereotypes try to cultivate harmful manifestations of work behavior: some managers are happy to note the employee who stays out of work, shows a tendency to workaholism and over-enthusiasm. At the same time, as a rule, such managers do not think about what adverse consequences such behavior can lead to, and how negatively it will affect the company. Modern management is aimed at solving the problems that inevitably face the modern organization, when the professional stress of employees and burnout, unfortunately, become a kind of norm of employment. It is to address such undesirable situations aimed at programs to ensure a balance of "work-personal life" of employees, which is an innovative component of management.Item Управління кадровим резервом(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Матвійчук, Данило Олегович; Matviichuk, Danylo; Макара, Оксана ВасилівнаУ сучасних умовах однією з ключових проблем, з якою зіштовхуються служби управління персоналом – є неефективне управління кадровим резервом на підприємствах різних сфер діяльності, яка негативно позначається на роботі цих підприємств. Через це підприємства несуть чималі фінансові втрати. Дослідження питань управління кадрового резерву набуває важливого значення та потребує розробки і впровадження ефективних заходів, які допоможуть покращити ефективність кадрового резерву. Кадровий резерв - це група керівників і фахівців, що володіють здатністю до управлінської діяльності, що відповідають вимогам, які висуваються посадою того чи іншого рангу, які зазнали відбору і пройшли систематичну цільову кваліфікаційну підготовку. In modern conditions, one of the key problems faced by personnel management services is the inefficient management of personnel reserves at enterprises of various fields of activity, which negatively affects the work of these enterprises. Because of this, companies bear considerable financial losses. The study of personnel reserve management issues is gaining importance and requires the development and implementation of effective measures that will help improve the effectiveness of the personnel reserve. The personnel reserve is a group of managers and specialists who have the ability to perform managerial activities, who meet the requirements of a position of one or another rank, who have undergone selection and have undergone systematic targeted qualification training.Item Оцінювання персоналу в організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-06-23) Дідик, Єлизавета Віталіївна; Didyk, Yelyzaveta; Білик, Ольга МиколаївнаЯк свідчать результати дослідження теорії та прогресивних практик становлення ефективної системи управління персоналом, впровадження передових методів оцінювання персоналу має стратегічно важливе значення для компанії. Це позитивно позначається на зростанні ефективності праці та реалізації потенціалу працівників, а також дозволяє підвищити мотивацію працівників та посилити формування та реалізацію стратегії його розвитку. При цьому оцінювання персоналу слід розглядати як процес за допомогою якого виявляється ступінь відповідності якостей працівника, його трудової поведінки, результатів діяльності певним вимогам. Значення оцінювання персоналу особливо відчутне на підприємствах сфери послуг, де до функцій і завдань працівників додається позивний вплив на формування комунікаційних зв’язків та посилення лояльності споживачів до послуг підприємства. Це в свою чергу вимагає впровадження цілого комплексу різноманітних методів оцінювання персоналу у практику діяльності підприємств. According to the results of research on the theory and progressive practices of establishing an effective personnel management system, the introduction of advanced methods of personnel evaluation is strategically important for the company. This has a positive effect on increasing work efficiency and realizing the potential of employees, as well as increasing employee motivation and strengthening the formation and implementation of its development strategy. In this case, staff evaluation should be considered as a process by which the degree of compliance of the employee's qualities, his work behavior, performance to certain requirements. The importance of personnel evaluation is especially noticeable in service enterprises, where the functions and tasks of employees have a positive impact on the formation of communication links and increase consumer loyalty to the services of the enterprise. This, in turn, requires the introduction of a set of different methods of personnel evaluation in the practice of enterprises.