Публікації НПП факультету економіки та управління
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Публікації НПП факультету економіки та управління by Author "Abramenko, Sofiia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Діагностика організаційної культури компанії за методом DOCS(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ліщинська, Вікторія Валеріївна; Lishchynska, Viktoriia; Лищинская, Виктория Валерьевна; Абраменко, Софія; Abramenko, SofiiaПровідні науковці і практики в сфері управління розглядають культуру організації як запоруку її стабільного розвитку та фундамент для досягнення стратегічних цілей. У статті проведено діагностику організаційної культури компанії у сфері роздрібної торгівлі. Метою дослідження є визначення, дослідження та аналіз особливостей формування організаційної культури компанії у сфері роздрібної торгівлі на основі методу DOCS. Об’єктом дослідження є процеси формування, оцінки та розвитку організаційної культури компанії. Предметом дослідження є сукупність теоретичних засад, методичних підходів і прикладних аспектів діагностики організаційної культури. Для реалізації дослідних завдань використано наукові методи теоретичного та емпіричного дослідження. В результаті проведеного дослідження розкрито зміст організаційної культури та її основних елементів. Проведено діагностику організаційної культури ТОВ «Зара Україна» з використанням моделі DOCS (Denison Organizational Culture Survey) за такими складовими, як місія організації, адаптивність, залученість, узгодженість. Побудовано профіль організаційної культури ТОВ «Зара Україна» за показниками орієнтованість на клієнта, створення змін, організаційного навчання, координації та інтеграція, узгодження, основних цінностей, розширення можливостей, орієнтації на команду, розвитку здібностей, бачення, стратегічних намірів і рішень, цілями та завданнями. Визначено, що компанія має сильну організаційну культуру, яка є одним з ключових чинників отримання конкурентних переваг на ринку та підвищення ефективності бізнесу. Leading scientists and practitioners in the field of management consider the organization’s culture as a guarantee of its stable development and a foundation for achieving strategic goals. Prominent foreign and domestic scientists, including E. Shane, G. Hofstede, K. Cameron, R. Quinn, T. Peters, R. Waterman, were engaged in researching the problems of formation, evaluation and development of organizational culture, as well as identifying its influence on the results of companies’ activities, R. Cook, J. Lafferty, and D. Denison. The article diagnoses the company’s organizational culture in the field of retail trade. The purpose of the study is to determine, research and analyze the peculiarities of the formation of the company’s organizational culture in the field of retail trade based on the DOCS method. The object of the study is the processes of formation, assessment and development of the company’s organizational culture. The subject of the study is a set of theoretical foundations, methodological approaches and applied aspects of organizational culture diagnostics. Scientific methods of theoretical and empirical research were used to implement research tasks. As a result of the conducted research, the content of organizational culture and its main elements were revealed. Diagnostics of the organizational culture of "Zara Ukraine" LLC was carried out using the DOCS (Denison Organizational Culture Survey) model according to such components as the organization’s mission, adaptability, involvement, and coherence. A profile of the organizational culture of LLC "Zara Ukraine" was built according to the indicators of customer orientation, creation of changes, organizational learning, coordination and integration, agreement, core values, expansion of opportunities, team orientation, development of abilities, vision, strategic intentions and decisions, goals and objectives. It was determined that the company has a strong organizational culture, which is one of the key tools for obtaining competitive advantages in the market and improving business efficiency.