Публікації НПП факультету економіки та управління
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Публікації НПП факультету економіки та управління by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 4912
Results Per Page
Sort Options
Item Ринок цінних паперів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 1998) Мендрул, Олександр Гаррійович; Mendrul, Oleksandr; Мендрул, Александр Гарриевич; Шевчук (Павленко), Ірина Анатоліївна; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина АнатольевнаУ навчальному посібнику, підготовленому відповідно до типової програми дисципліни “Ринок цінних паперів”, розглянуто процес функціонування фондових ринків розвинутих країн, а також специфічні проблеми становлення ринку цінних паперів в Україні.Item Методика оцінки об’єктів інтелектуальної власності (проект)(Фонд державного майна України, 1998) Норіцина, Наталія Іванівна; Noritsyna, Natalya; Норицына, Наталия Ивановна; Заїкіна (Лаврененко), Валентина Віталіївна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина Витальевна; Кузьміна, М. В.; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydаnenko, Henefa; Швиданенко, Генефа АлександровнаItem Обгрунтування інвестиційних проектів у процесі трансформації форм власності(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 1998) Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, H. O.; Швиданенко, Генефа Александровна; Оголь, Олена Вікторівна; Заїкіна (Лаврененко), Валентина Віталіївна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина ВитальевнаНавчальний посібник підготовлено відповідно до типової програми курсу «Обґрунтування інвестиційних проектів у процесі трансформації форм власності». Викладено специфічні аспекти, зв’язані із інвестуванням у процесі приватизації, особливостями державного та галузевого маркетингу приватизації, діяльністю фінансових посередників. Розглянуто питання розробки концепції підприємства, методичні засади вибору потенційних інвесторів. Особливу увагу приділено обґрунтуванню інвестиційних проектів в умовах трансформації форм власності з урахуванням зарубіжного досвіду.Item До нової парадигми економічної теорії(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 1998) Степаненко, Сергій Васильович; Stepanenko, Sergiy; Степаненко, Сергей ВасильевичItem Основні аспекти маркетингу молочних продуктів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 1999) Савицька (Кудлай), Віра Григорівна; Kudlai, V. H.; Кудлай, Вера Григорьевна; Кудлай, Віра ГригорівнаДосліджуються основні аспекти маркетингу молочних продуктів та різні стратегії маркетингової діяльності молокопереробних підприємств.Item Організаційно-економічні аспекти проведення реструктуризації підприємств(Науково-дослідний інститут приватного права і підприємництва ім. академіка Ф. Г. Бурчака, 1999) Заїкіна (Лаврененко), Валентина Віталіївна; Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина ВитальевнаItem Особливості сучасного етапу приватизації в Україні(Український незалежний центр політичних досліджень, 1999) Лаврененко, Валентина Віталіївна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина ВитальевнаItem Економіка підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 1999) Грещак, Михайло Григорович; Колот, Володимир Михайлович; Наливайко, Анатолій Петрович; Покропивний, Сергій Федорович; Сай, В. М.; Соболь, Сергій Миколайович; Федонін, Олексій Сергійович; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа АлександровнаУ підручнику послідовно викладено теоретичні, методологічні та практичні питанняформування й розвитку економіки підприємства. Наведено загальну організаційно-економічну характеристику підприємства як суб’єкта господарювання. Докладно висвітлено питання формування та використання ресурсів підприємства — персоналу, матеріальних і нематеріальних активів, інвестиційних ресурсів. У другому, переробленому і доповненому виданні головну увагу звернуто на інноваційні процеси організацію та регулювання діяльності підприємства, фінансово-економічні результати й загальну ефективність виробництва, а також на антикризову систему господарювання.Item Основні засади маркетингу молочних продуктів(Львівський державний аграрний університет, 1999) Савицька (Кудлай), Віра Григорівна; Kudlai, Vira H.; Кудлай, Вера Григорьевна; Кудлай, Віра ГригорівнаДосліджуються основні засади маркетингу молочних продуктів, кон'юнктура ринку молочних продуктів та маркетингова діяльність молокопереробних підприємств.Item Політична економія(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 1999)Item Економіка підприємства(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 1999) Покропивний, Сергій Федорович; Швиданенко, Генефа Олександрівна; Shvydanenko, Henefa; Швиданенко, Генефа Александровна; Федонін, Олексій Сергійович; Федонин, Алексей Сергеевич; Колот, Володимир Михайлович; Колот, Владимир Михайлович; Павленко, Ірина Анатоліївна; Pavlenko, Iryna; Павленко, Ирина Анатольевна; Васильков, Володимир Георгійович; Vasilkov, V.; Васильков, Владимир Георгиевич; Шевчук, Наталія Валентинівна; Shevchuk, Nataliia; Шевчук, Наталья ВалентиновнаЗбірник містить практичні задачі та конкретні ситуації з усіх основних розділів економіки підприємства, методичні вказівки щодо розв’язування задач та аналізу ситуацій, а також відповіді до практичних задач. Задачі мають використовуватися для аудиторного і самостійного вивчення дисципліни «Економіка підприємства», набуття практичних навичок прийняття науково обгрунтованих господарсько-управлінських рішень на підставі конкретних економічних розрахунків.Item Роль влади і власності у становленні економічних систем(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 1999) Степаненко, Сергій Васильович; Stepanenko, Sergiy; Степаненко, Сергей ВасильевичItem Економічна теорія та економіка України: проблеми органічного поєднання в навчальному процесі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 1999) Малий, Іван Йосипович; Малый, Иван ИосифовичItem До питання формування нової політичної економії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 1999) Бєляєв, Олександр Олександрович; Беляев, Александр Александрович; Бебело, Анатолій Семенович; Бебело, Анатолий СемёновичItem Макроекономіка(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 1999)Item Молоко і молокопродукти у споживчому балансі населення України(ННЦ Інститут аграрної економіки, 1999) Савицька (Кудлай), Віра Григорівна; Kudlai, Vira H.; Кудлай, Вера Григорьевна; Кудлай, Віра ГригорівнаПроведено дослідження структури споживання молока і молокопродуктів в динаміці, залежно від розміру середньодушового сукупного доходу домогосподарств та у різних регіонах України.Item Місце і роль політекономії у блоці дисциплін економічної теорії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 1999) Савчук, Володимир Сафронович; Савчук, Владимир СафроновичItem Реструктуризация предприятий и формирование их инвестиционного потенциала в условиях проведения приватизации(Фонд державного майна України, 1999) Заикина (Лаврененко), Валентина Витальевна; Лаврененко, Валентина Витальевна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина ВіталіївнаItem Круг для утопающих. Как выбрать модель реструктуризации предприятия(Издательский дом "Максимум", 1999) Заикина (Лаврененко), Валентина Витальевна; Лаврененко, Валентина Витальевна; Lavrenenko, Valentyna; Лаврененко, Валентина ВіталіївнаОсознавая, что предприятию необходима реструктуризация, многие руководители тем не менее до конца не понимают, каким образом ее нужно осуществлять. Хотя правильно выбранная модель проведения реструктуризации во многом определяет конечный результат реформирования.Item Маркетингові особливості виробництва і реалізації молочної продукції(ННЦ Інститут аграрної економіки, 1999) Савицька (Кудлай), Віра Григорівна; Kudlai, Vira H.; Кудлай, Вера Григорьевна; Кудлай, Віра ГригорівнаДосліджуються маркетингові особливості виробництва і реалізації молочної продукції та пропонуються перспективні напрямки маркетингової стратегії молокопероробних підприємств.