Публікації НПП факультету економіки та управління
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Публікації НПП факультету економіки та управління by Author "Adamenko, Vadym"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості формування ефективного продуктового портфелю бізнес-організації(Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-10-21) Лазаренко, Юлія Олександрівна; Lazarenko, Yuliia; Лазаренко, Юлия Александровна; Адаменко, Вадим; Adamenko, VadymРозвиток підприємств у сучасних умовах економіки неможливий без ефективного використання ними виробничих та фінансових ресурсів, спрямованих на забезпечення запитів споживачів за рахунок підтримки відповідного асортименту продукції, що випускається. Досягненню такої мети сприяє ефективна асортиментна політика підприємства, яка має застосовуватись у рамках внутрішньофірмового планування. Насправді ж сьогодні далеко не всі вітчизняні підприємства мають достатню кількість внутрішніх ресурсів, та здатні адекватно і своєчасно відреагувати на зміни, що відбуваються у зовнішньому середовищі й відповідним чином оптимізувати продуктовий портфель. Саме тому дослідження теоретичних основ та практичних засад управління продуктовим портфелем із урахуванням умов зовнішнього середовища діяльності компанії набуває все більшої актуальності. The development of enterprises in modern economic conditions is impossible without their effective use of production and financial resources aimed at meeting consumer demands by supporting the appropriate assortment of manufactured products. Achieving this goal is facilitated by the company's effective assortment policy, which should be applied within the framework of internal company planning. In fact, today not all domestic enterprises have a sufficient amount of internal resources and are able to adequately and timely respond to changes occurring in the external environment and optimize the product portfolio accordingly. That is why the study of the theoretical foundations and practical principles of product portfolio management, taking into account the conditions of the company's external environment, is becoming more and more relevant.