№ 4 (73) липень – серпень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 4 (73) липень – серпень by Author "Николин, Ігор"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Николин, ІгорНаш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції та культури споживання вина; створення сприятливих ринкових умов; координація роботи у законодавчому полі; захист географічних найменувань продукції; протидія шахрайству та недобросовісній конкуренції; співпраця з представниками виноробних ринків інших країн, зокрема, Франції, Італії та Іспанії.