Browse
Recent Submissions
Item Світ до 2050 року: Deutsche Post DHL опублікувала футурологічне дослідження(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Група компаній Deutsche Post DHL випустила у світ футурологічне дослідження «Погляд у майбутнє: логістика-2050", в якому розглядаються п'ять можливих сценаріїв розвитку торгівлі, бізнесу і суспільства до 2050 року.Item Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Гавура, АннаСьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів.Item Матричний трейд: торговий маркетинг(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Орлова, ВандаТорговий маркетинг - всього лише один з набору інструментів сучасної торгівлі, але без якого сьогодні вже не обійтися ні виробникові, ні продавцеві продукції. Це інструмент, застосовуючи який, відбувається зміна акценту і центр ваги всієї маркетингової діяльності підприємства переноситься з продукту на торговий ланцюг.Item Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Старостіна, Алла; Пригара, ОльгаРозглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та характеристику джерел отримання економічних, соціальних і політичних відомостей по окремих країнах при дослідженні міжнародних ринків.