№ 4 (73) липень – серпень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Світ до 2050 року: Deutsche Post DHL опублікувала футурологічне дослідження
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Група компаній Deutsche Post DHL випустила у світ футурологічне дослідження «Погляд у майбутнє: логістика-2050", в якому розглядаються п'ять можливих сценаріїв розвитку торгівлі, бізнесу і суспільства до 2050 року.
  • Item
    Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Гавура, Анна
    Сьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів.
  • Item
    Матричний трейд: торговий маркетинг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Орлова, Ванда
    Торговий маркетинг - всього лише один з набору інструментів сучасної торгівлі, але без якого сьогодні вже не обійтися ні виробникові, ні продавцеві продукції. Це інструмент, застосовуючи який, відбувається зміна акценту і центр ваги всієї маркетингової діяльності підприємства переноситься з продукту на торговий ланцюг.
  • Item
    Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07) Старостіна, Алла; Пригара, Ольга
    Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та характеристику джерел отримання економічних, соціальних і політичних відомостей по окремих країнах при дослідженні міжнародних ринків.