Recent Submissions

  • Перше засідання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    11 вересня 2012 відбулося перше засідання Індустріального гендерного комітету з Реклами. Засідання було присвячене підготовці експертного висновку на відповідне звернення Експертної ради з питань розгляду звернень за ...
  • Маркетингові завдання виноробноїї галузіі України 

    Николин, Ігор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Наш співрозмовник – Ігор Николин, генеральний директор фахової галузевої асоціації виноградарів та виноробів «Українське Бюро Винограду та Вина» - УБВВ. Головними завданнями об’єднання є популяризація виноробної продукції ...
  • Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону 

    Райко, Діана (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Аналіз практичного застосування маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону показав, що сучасні умови їх господарювання вимагають нових підходів до здійснення маркетингової діяльності. Структура ...
  • Розвиток В2В в Україні: на шляху до спільноти та стандартів 

    Юрчак, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Наприкінці 2010 року у в своїх статтях «Виклики маркетингу в Україні» та «Подорож в маркетинг майбутнього» я намагався зрозуміти та порівняти стан і тенденції розвитку в Україні та світі. Один із викликів – cтворення ...
  • Світ до 2050 року: Deutsche Post DHL опублікувала футурологічне дослідження 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Група компаній Deutsche Post DHL випустила у світ футурологічне дослідження «Погляд у майбутнє: логістика-2050", в якому розглядаються п'ять можливих сценаріїв розвитку торгівлі, бізнесу і суспільства до 2050 року.
  • Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг 

    Пащук, Лідія; Голобородько, Ірина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
  • Тенденції маркетингу: погляд фахівця з PR 

    Гавура, Анна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Сьогодні можна спостерігати усе менше розмежовування понять реклами, маркетингу та PR. Це свідчить про те, що компанії починають краще розуміти ці терміни, а разом з тим і усвідомлювати їхню значимість для розвитку брендів.
  • Матричний трейд: торговий маркетинг 

    Орлова, Ванда (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Торговий маркетинг - всього лише один з набору інструментів сучасної торгівлі, але без якого сьогодні вже не обійтися ні виробникові, ні продавцеві продукції. Це інструмент, застосовуючи який, відбувається зміна акценту і ...
  • Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях 

    Старостіна, Алла; Пригара, Ольга (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)
    Розглянуто класифікацію джерел вторинної інформації, яка використовується при проведенні маркетингових досліджень національних і міжнародних ринків. Наведено коротку характеристику джерел вторинної інформації в Україні та ...