хом2025 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing хом2025 рік by Author "Godlevskyi, Maksym"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування маркетингової стратегії бізнес організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Годлевський, Максим Вікторович; Godlevskyi, Maksym; Гарафонова, Ольга ІванівнаУ роботі розглянуто теоретико-методологічні основи розробки маркетингової стратегії бізнес-організації на прикладі ТОВ «ГРД УКРАЇНА» проведено аналіз чинної структури, виявлено її недоліки та розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності формування стратегії. Особливу увагу приділено практичним аспектам процесу розробки маркетингової стратегії бізнес-організації, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності ТОВ «ГРД Україна». The paper examines the theoretical and methodological foundations of developing a marketing strategy for a business organization using the example of LLC «GRD UKRAINE», analyzes the current structure, identifies its shortcomings, and develops proposals for improving the effectiveness of strategy formation. Particular attention is paid to the practical aspects of the process of developing a marketing strategy for a business organization aimed at increasing the competitiveness and efficiency of LLC «GRD Ukraine».