хом2025 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing хом2025 рік by Issue Date
Now showing 1 - 17 of 17
Results Per Page
Sort Options
Item Управління якістю продукції бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Товстенко, Анастасія Юріївна; Tovstenko, Anastasia; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ кваліфікаційній роботі досліджено підходи до управління якістю продукції в бізнес-організації. У першому розділі розглянуто теоретичні засади якості продукції, методи її оцінювання та сучасні системи управління якістю. У другому розділі проведено аналіз системи управління якістю на прикладі ТОВ «WoodandHearts», виявлено проблеми та запропоновано напрями удосконалення процесів контролю та забезпечення якості. The qualification thesis investigates approaches to product quality management in a business organization. The first chapter explores the theoretical foundations of product quality, evaluation methods, and modern quality management systems. The second chapter analyzes the quality management system of «WoodandHearts» LLC, identifies existing problems, and proposes directions for improving quality assurance and control processes.Item Управління просуванням послуг бізнес-організації в цифровому середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Коваленко, Дар’я Андріївна; Kovalenko, Daria; Лазаренко, Юлія ОлександрівнаУ дослідженні розглянуто теоретико-методичні засади та прикладні аспекти управління просуванням послуг бізнес-організації в цифровому середовищі. На прикладі ТОВ «СІЄРРА СЕРВІС» проаналізовано інструменти цифрового маркетингу, оцінено стан маркетингової діяльності підприємства, виявлено основні недоліки. Розроблено комплекс рекомендацій щодо вдосконалення системи просування з урахуванням тенденцій цифровізації. The research considers the theoretical and methodological foundations, along with the applied aspects, of managing the promotion of services in a business organization within the digital environment. Using LLC «SIERRA SERVICE» as a case study, the research assesses the current state of marketing activity, identifies key shortcomings, and analyzes digital marketing tools. A set of recommendations is proposed to enhance the company’s promotion strategy in the context of digitalization.Item Управління диверсифікацією діяльності бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Кутернога, Аліна Юріївна; Kuternoha, Alina; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні положення та практичні механізми управління диверсифікацією діяльності підприємства. Розроблено рекомендації щодо розширення присутності компанії на новому регіональному ринку. Прикладним об’єктом дослідження виступає ТОВ «Флекс Дизайн». The bachelor’s thesis explores the theoretical foundations and practical mechanisms of managing business diversification. Recommendations are developed to expand the company’s presence in a new regional market. The applied part of the study is based on the case of LLC «Flex Design».Item Управління розширенням діяльності бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-09) Мельничук, Анастасія Романівна; Melnychuk, AnastasiiaЗа результатами дослідження сформульовані та обґрунтовані пропозиції щодо стратегічних напрямів розширення діяльності ТОВ «РОЗЕТКА.УА», що дозволить посилити ринкові позиції компанії, підвищити ефективність операційної діяльності та забезпечити стабільне зростання у довгостроковій перспективі. Досліджені особливості управління процесом розширення, а також запропоновані напрями та організаційно-економічні заходи є актуальними для розвитку ТОВ «РОЗЕТКА.УА». Based on the results of the study, proposals on strategic directions of expansion of activities of «ROZETKA.UA» LLC have been formulated and substantiated, which will strengthen the company's market position, increase the efficiency of operating activities and ensure stable growth in the long term. The studied features of management of the expansion process, as well as the proposed directions and organisational and economic measures are relevant for the development of «ROZETKA.UA» LLC.Item Управління цифровізацією бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Калита, Антон Віталійович; Kalyta, Anton; Данилюк, В’ячеслав ОлексійовичКваліфікаційна бакалаврська робота присвячена управлінню цифровізацією бізнес-організації на прикладі ТОВ «МТПК». У роботі досліджено сутність цифровізації, її вплив на бізнес-процеси та ризики, проведено аналіз стану цифровізації ТОВ «МТПК» і запропоновано рекомендації для вдосконалення. Практичне значення полягає в можливості використання розроблених заходів для підвищення ефективності цифрової трансформації підприємства. The bachelor’s qualification thesis is dedicated to the management of digitalization of a business organization on the example of LLC «MTPK». The study examines the essence of digitalization, its impact on business processes and associated risks, analyzes the current state of digitalization at LLC «MTPK», and proposes recommendations for improvement. The practical significance lies in the ability to apply the developed measures to enhance the effectiveness of the enterprise’s digital transformation.Item Удосконалення управління підприємством на засадах соціальної відповідальності бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Броварець, Єлізавета Олегівна; Brovarets, Elizaveta; Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаПредметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів до управління організацією на засадах соціальної відповідальності бізнесу. В першому розділі роботи розглянуто сутність та складові соціальної відповідальності бізнесу, визначено підходи до управління компанією на засадах соціальної відповідальності бізнесу. В другому розділі роботи проведено аналіз діяльності ТОВ «Нова пошта»; оцінено рівень соціальної відповідальності ТОВ «Нова Пошта» та запропоновано заходи з підвищення соціальної відповідальності ТОВ «Нова пошта». The subject of the study is a set of theoretical, methodological, and practical approaches to managing an organization on the basis of business social responsibility. The paper examines the essence of business social responsibility. The approaches to managing a company on the basis of business social responsibility are identified. A general description of the activities of «Nova Poshta» LLC is provided. The level of social responsibility of «Nova Poshta» LLC is assessed. Measures are proposed to increase the social responsibility of «Nova Poshta» LLC.Item Управління якістю бізнес-процесів підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Бородавко, Крістіна Анатоліївна; Borodavko, Kristina; Баніт, Ольга ВасилівнаПроаналізовано теоретичні підходи до управління якістю бізнес-процесів у сучасному конкурентному середовищі, охарактеризовано основні методи та інструменти управління якістю бізнес-процесів, здійснено аналіз ефективності функціонування бізнес-процесів у ТОВ «ДК ГЛОБАЛ–СЕРВІС», розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення управління якістю логістичних бізнес-процесі у ТОВ «ДК ГЛОБАЛ–СЕРВІС», обґрунтовано економічну доцільність запропонованих заходів. Theoretical approaches to business process quality management in a modern competitive environment were analyzed, the main methods and tools for managing business process quality were characterized, the effectiveness of business process functioning at LLC «DK GLOBAL-SERVICE» was analyzed, practical recommendations were developed for improving the quality management of logistics business processes at the enterprise, and the economic feasibility of the proposed measures was substantiated.Item Удосконалення організаційної структури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Голубінський, Максим Миколайович; Holubinskyi, Maksym; Володькіна, Марина ВладиславівнаУ роботі розглянуто теоретичні засади формування ефективної організаційної структури підприємства в умовах сучасних викликів. Проведено аналіз чинників, що впливають на її результативність, а також діагностику структури АГ БАГ «Україна». Виявлено основні проблеми, пов’язані з дублюванням функцій, слабкою взаємодією між підрозділами та недостатньою гнучкістю. Розроблено пропозиції щодо оптимізації розподілу повноважень, удосконалення внутрішніх комунікацій та підвищення ефективності управлінських процесів. The bachelor’s thesis examines the theoretical foundations of forming an effective organizational structure for an enterprise under modern challenges. It includes an analysis of the factors influencing its performance, as well as a diagnostic assessment of the organizational structure of AG BAG “Ukraine.” The main problems identified relate to function duplication, weak interaction between departments, and insufficient flexibility. Proposals have been developed to optimize the distribution of authority, improve internal communication, and enhance the efficiency of management processes.Item Удосконалення системи стимулювання персоналу бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Грищенко, Аліна Олександрівна; Hryshchenko, Alina; Лазаренко, Юлія ОлександрівнаУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретико-методичні засади та прикладні аспекти удосконалення системи стимулювання персоналу бізнес-організації. Розроблено комплекс управлінських рішень щодо вдосконалення системи стимулювання персоналу з урахуванням сучасних вимог та потреб працівників. Практична реалізація дослідження здійснена на прикладі АТ «ТАСКОМБАНК». The bachelor’s thesis examines the theoretical and practical aspects of improving the employee incentive system in a business organization. A set of managerial solutions is developed to optimize the incentive system in line with current workforce needs and modern business conditions. The practical part of the study is based on the case of «TASKOMBANK JSC».Item Управління ефективністю діяльності бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Клубук, Ангеліна Віталіївна; Klybuk, Angelina; Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаУ кваліфікаційній роботі досліджувалося питання управління ефективністю діяльності бізнес-організацій. У першому розділі проаналізовано сутність поняття економічної ефективності, види та методи її оцінки, сучасні концепції управління та ключові індикатори ефективності. У другому розділі здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності та ефективності управління ТОВ «КОМ-АГРО», виявлено проблемні зони та запропоновано заходи з підвищення ефективності діяльності ТОВ «КОМ-АГРО». The qualification thesis examined the issue of managing the effectiveness of business organizations. The first chapter analyzes the essence of the concept of economic efficiency, the types and methods of its evaluation, contemporary management concepts, and key performance indicators. The second chapter conducts an analysis of the financial and economic activities and management efficiency of LLC «COM-AGRO», identifies problem areas, and proposes measures to improve the efficiency of LLC «COM-AGRO» activities.Item Управління якістю бізнес-процесів організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Лафазан, Дар’я Дмитрівна; Lafazan, Daria; Решетняк, Тетяна ІванівнаУ кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти управління якістю бізнес-процесів на прикладі ПрАТ «Ватутінський комбінат вогнетривів». Проаналізовано сучасні моделі та стандарти (ISO, TQM, Six Sigma), інструменти контролю та удосконалення якості. Оцінено чинники зовнішнього середовища, ідентифіковано проблеми у виробничому процесі, розроблено рекомендації щодо впровадження цифрових рішень, оптимізації технічного обслуговування й навчання персоналу. Результати мають практичну цінність для підвищення ефективності та відповідності міжнародним стандартам. The qualification work explores the theoretical and practical aspects of business process quality management using the example of PrJSC «Vatutinsky Refractory Plant». Modern models and standards (ISO, TQM, Six Sigma), quality control and improvement tools are analyzed. Environmental factors are assessed, problems in the production process are identified, recommendations are developed for the implementation of digital solutions, optimization of technical maintenance and personnel training. The results have practical value for increasing efficiency and compliance with international standards.Item Управління конкурентоспроможністю продукції бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-10) Назарук, Назарій Олександрович; Nazaruk, Nazarii; Гончар, Вікторія ВасилівнаУ роботі досліджено процес управління конкурентоспроможністю продукції бізнес-організації на прикладі ТОВ «Флекс Дизайн».Проаналізовано сучасні теоретичні підходи та конкурентне середовище підприємства. На основі проведеного дослідження запропоновано реалізувати комплекс заходів, зокрема впровадження оновленої маркетингової стратегії, спрямованої на посилення позицій компанії на ринку. The work explores the process of managing the competitiveness of a business organization's products using the example of «Flex Design» LLC. Modern theoretical approaches and the competitive environment of the enterprise have been analyzed. Based on the conducted research, a set of measures has been proposed, including the implementation of an updated marketing strategy aimed at strengthening the company's position in the market.Item Управління логістичними процесами бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Калініченко, Юрій Олександрович; Kalinichenko, Yurii; Голіонко, Наталія ГригорівнаУ роботі досліджено управління логістичними процесами бізнес-організації. Об'єкт – управління логістичними процесами бізнес-організації, предмет – теоретичні основи та практичні підходи управління логістичними процесами бізнес-організації. Мета – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення управління логістичними процесами бізнес-організації. Аналізуються теоретичні аспекти, діагностується діяльність «Нова Пошта» та пропонується оптимізація через блокчейн для митниці. The thesis investigates the management of logistics processes in a business organization. The object is the management of logistics processes in a business organization, the subject is the theoretical foundations and practical approaches to the management of logistics processes in a business organization. The goal is to provide theoretical justification and develop practical recommendations for improving the management of logistics processes in a business organization. Theoretical aspects are analyzed, the activities of Nova Poshta are diagnosed, and optimization via blockchain for customs is proposed.Item Удосконалення організаційної структури підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Бондаренко, Максим Миколайович; Bondarenko, Maksym; Гарафонова, Ольга ІванівнаУ роботі розглянуто теоретико-методичні засади та практичні аспекти удосконалення організаційної структури управління підприємством. На прикладі ТОВ «АГ-БАГ-УКРАЇНА» проведено аналіз чинної структури, виявлено її недоліки та розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності управлінських процесів. Особливу увагу приділено адаптивності, децентралізації та структурній трансформації як ключовим чинникам сталого розвитку бізнесу в умовах цифровізації. The paper explores theoretical and methodological foundations as well as practical aspects of improving a company’s organizational structure. Using «AG-BAG-UKRAINE» LLC as a case study, the current structure is analyzed, weaknesses are identified, and recommendations are proposed to enhance management efficiency. Special focus is given to adaptability, decentralization, and structural transformation as critical factors for sustainable business development in the context of digitalization.Item Управління взаємодією з клієнтами бізнес-організації в умовах цифровізації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Жовтий, Дмитро Євгенійович; Zhovtyi, Dmytro; Сагайдак, Михайло ПетровичУ роботі розглянуто теоретико-методичні засади управління взаємодією бізнес-організації з клієнтами в умовах цифровізації. Проаналізовано сутність взаємодії з клієнтами, функціональні можливості цифрових інструментів та основні канали комунікації. Проведено загальну характеристику діяльності ТОВ «КАВАСУТРА», аналіз ринку та виявлено ключові проблеми у взаємодії з клієнтами, спричинені відсутністю цифрових рішень. Запропоновано комплекс заходів для покращення обслуговування клієнтів шляхом впровадження сучасних цифрових технологій, а також програму навчання персоналу. The bachelor’s thesis examines the theoretical and methodological foundations of managing business-to-customer interaction in the context of digitalization. It analyzes the essence of customer interaction, the functional capabilities of digital tools, and the main communication channels. A general overview of the activities of LLC «KAVASUTRA» is provided, along with a market analysis and the identification of key problems in customer interaction caused by the lack of digital solutions. The thesis proposes a set of measures to improve customer service through the implementation of modern digital technologies, as well as a staff training program.Item Формування маркетингової стратегії бізнес організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Годлевський, Максим Вікторович; Godlevskyi, Maksym; Гарафонова, Ольга ІванівнаУ роботі розглянуто теоретико-методологічні основи розробки маркетингової стратегії бізнес-організації на прикладі ТОВ «ГРД УКРАЇНА» проведено аналіз чинної структури, виявлено її недоліки та розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності формування стратегії. Особливу увагу приділено практичним аспектам процесу розробки маркетингової стратегії бізнес-організації, спрямованої на підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності ТОВ «ГРД Україна». The paper examines the theoretical and methodological foundations of developing a marketing strategy for a business organization using the example of LLC «GRD UKRAINE», analyzes the current structure, identifies its shortcomings, and develops proposals for improving the effectiveness of strategy formation. Particular attention is paid to the practical aspects of the process of developing a marketing strategy for a business organization aimed at increasing the competitiveness and efficiency of LLC «GRD Ukraine».Item Удосконалення збутової стратегії бізнес-організації(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2025-06-11) Мержвінський, Олег Сергійович; Merzhvinskyi, Oleh; Овсієнко, Ольга ВікторівнаУ кваліфікаційній роботі обґрунтовано напрями удосконалення збутової стратегії бізнес-організації на прикладі ТОВ «Нор-Ест Агро». Визначено принципи формування збутових стратегій дистриб’юторів насіння, захисту рослин і добрива на українському ринку. Оцінено ефективність збутової стратегії ТОВ «Нор-ЕстАгро». Проведено SWOT- і PEST-аналіз, встановлено основні проблеми взаємодії з клієнтами. Запропоновано нову модель ціннісної взаємодії через модернізацію CRM, оновлення KPI та інтеграцію бізнес-процесів, розроблено управлінські заходи для її реалізації. Визначено очікувані результати – суттєве зростання лояльності клієнтів і повторних продажів, створення довгострокових конкурентних переваг. The qualification thesis substantiates the directions for improving the sales strategy of a business organization using the case of LLC «Nor-Est Agro». It defines the principles for developing sales strategies for distributors of seeds, plant protection products, and fertilizers in the Ukrainian market. The effectiveness of the current sales strategy of LLC «Nor-Est Agro» is assessed. SWOT and PEST analyses were conducted to identify key challenges in customer interaction. A new value-based interaction model is proposed, involving CRM modernization, KPI updates, and business process integration. Management measures for implementing the proposed strategy are developed. The expected outcomes include a significant increase in customer loyalty and repeat sales, as well as the creation of sustainable competitive advantages.