№ 5–6 (69) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5–6 (69) вересень – жовтень by Author "Лилик, Ірина Вікторівна"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Свідомий споживач як нова маркетингова цінність(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Лилик, Ірина ВікторівнаСвіт маркетолога змінюється, і в першу чергу – завдяки новим можливостям та вимогам, які формують споживачі. Споживач сьогодні – це людина, яка не лише вимагає повної та достовірної інформації щодо продукту, але й має всі технічні можливості зайняти місце незалежного комунікатора у системі координат підприємство – споживач. Він сам може створювати інформаційні продукти та організовувати інформаційні приводи,провадити відкритий публічний діалог із підприємством. Це висуває нові завдання перед маркетологами, підприємствами та суспільством споживачів у цілому. Свідомий споживач став новою маркетинговою цінністю.