№ 5–6 (69) вересень – жовтень
Browse by
Recent Submissions
-
Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)У сучасному цивілізованому світі досягнення задоволеності споживачів освітніх послуг є визнаною головною метою навчальних закладів, і водночас найважливішим критерієм їх ефективності, а також ефективності освітньої сфери ... -
Чи є різниця між інтернет-користувачами та тими, хто ним не користується?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)За даними всеукраїнського опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) спільно з ВІН-Геллап Інтернешнл (WIN-Gallup International), яке відбувалося наприкінці 2011 року*, 40% населення України користується ... -
Є лише дві альтернативи і один вихід
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)В статті говориться про PR (громадські зв’язки) як природний ресурс, його мережеву природу, дещо — про механізми функціонування природних мереж і стійкість слабких зв’язків, а також говорить про перших п’ять, проте критично ... -
Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)У сучасних умовах одним із найбільш використовуваних інструментів малобюджетного маркетингу стає Ambient Media, що викликає потребу його детального дослідження. Ambient Media є досить новим інструментом партизанського ... -
Авторинок України: прогноз на 2012 рік
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Наприкінці 2011 року у корпорації «Укравто» (лідер з виробництва, продажу нових легкових авто та наданню сервісних послуг) відбулася зустріч маркетологів провідних автомобільних компаній України. Обговорювалися прогнози ... -
Класифікація та аналіз динаміки розвитку сегментів ринку опалювального обладнання
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)У даній статті проведена класифікація типів побутового опалювального обладнання, та проаналізовані статистичні ринкові показники даного обладнання, визначені основні тенденції розвитку ринкових сегментів. -
Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Представлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг. -
Свідомий споживач як нова маркетингова цінність
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Світ маркетолога змінюється, і в першу чергу – завдяки новим можливостям та вимогам, які формують споживачі. Споживач сьогодні – це людина, яка не лише вимагає повної та достовірної інформації щодо продукту, але й має всі ... -
Скільки коштує український військовослужбовець
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)У статті досліджуються кризові тенденції системи матеріального стимулювання службової діяльності військовослужбовців. Особлива увага приділяється зменшенню питомої ваги основних видів грошового забезпечення і, як наслідок, ... -
Прикладне соціологічне дослідження з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості у формі експрес-опитування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Мета дослідження – розглянути соціально–чутливі питання повсякденного спілкування та опрацювати методику опитування респондентів відносно принципів гендерного спілкування. -
Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Метою даної статті є представлення гендерної складової у процесі здійснення досліджень за допомогою фокусованих групових інтерв’ю, що автоматично спрямовує нас до так званих якісних підходів. -
Ґендер у рекламі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) -
Громадянський форум «За ґендерну рівність!» як реакція на кризову ситуацію
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Серед семи основних напрямів розвитку, які визначила для себе наша держава в документі «Цілі Розвитку Тисячоліття Україні», на третьому місці знаходиться досягнення ґендерної рівності. З вирішенням цього питання тісно ... -
Ґендерні стереотипи. Вплив ґендерних стереотипів на представлення жінок і чоловіків на ринку праці
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Аналізуючи трансформаційні процеси, що відбуваються в сучасному суспільстві загалом та їхній вплив на ґендерну картину сучасного суспільства, варто зазначити, що її важко визначити як однорідну та чітко структуровану, вона ... -
Школа-студія професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) -
Ґендерне інтегрування у соціо-економічній сфері
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Наша спірозмовниця Лариса Магдюк, національний і міжнародний експерт з питань ґендерної рівності, експерт Національних комітетів з подолання ґендерної дискримінації та розробки Державних програм з ґендерної рівності, одна ...