№ 5–6 (69) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item Свідомий споживач як нова маркетингова цінність(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Лилик, Ірина ВікторівнаСвіт маркетолога змінюється, і в першу чергу – завдяки новим можливостям та вимогам, які формують споживачі. Споживач сьогодні – це людина, яка не лише вимагає повної та достовірної інформації щодо продукту, але й має всі технічні можливості зайняти місце незалежного комунікатора у системі координат підприємство – споживач. Він сам може створювати інформаційні продукти та організовувати інформаційні приводи,провадити відкритий публічний діалог із підприємством. Це висуває нові завдання перед маркетологами, підприємствами та суспільством споживачів у цілому. Свідомий споживач став новою маркетинговою цінністю.Item Скільки коштує український військовослужбовець(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Чімишенко, СергійУ статті досліджуються кризові тенденції системи матеріального стимулювання службової діяльності військовослужбовців. Особлива увага приділяється зменшенню питомої ваги основних видів грошового забезпечення і, як наслідок, зниження їх стимулюючої ролі у системі грошового забезпечення військовослужбовців.Item Задоволеність споживачів освітніх послуг як мета і критерій ефективності навчальних закладів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Лилик, СергійУ сучасному цивілізованому світі досягнення задоволеності споживачів освітніх послуг є визнаною головною метою навчальних закладів, і водночас найважливішим критерієм їх ефективності, а також ефективності освітньої сфери в цілому.Item Чи є різниця між інтернет-користувачами та тими, хто ним не користується?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Пирогова, ДаринаЗа даними всеукраїнського опитування Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) спільно з ВІН-Геллап Інтернешнл (WIN-Gallup International), яке відбувалося наприкінці 2011 року*, 40% населення України користується Інтернетом вдома та/або на роботі, що дає нам право розглядати цю групу населення як соціальну категорію, яку можна за різними параметрами порівнювати із контрастною їй категорією – тими, хто Інтернетом не користується або взагалі не знає, що це таке. Для початку можна звернутися до соціально-демографічних параметрів: за деякими з них користувачі помітно відрізняються від некористувачів.Item Є лише дві альтернативи і один вихід(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Мацкевич, Петро; Мацкевич (Сладкевич), КсеніяВ статті говориться про PR (громадські зв’язки) як природний ресурс, його мережеву природу, дещо — про механізми функціонування природних мереж і стійкість слабких зв’язків, а також говорить про перших п’ять, проте критично важливих правил/законів PR-діяльності, які випливають вже з того єдиного факту, що PR мають мережеву природу.Item Ambient-media: новий шлях розвитку партизанського маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Ковальчук, Світлана; Пугачова, ОленаУ сучасних умовах одним із найбільш використовуваних інструментів малобюджетного маркетингу стає Ambient Media, що викликає потребу його детального дослідження. Ambient Media є досить новим інструментом партизанського маркетингу, тому не можна сказати, що він є достатньо описаним.Item Авторинок України: прогноз на 2012 рік(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Сокол, МихайлоНаприкінці 2011 року у корпорації «Укравто» (лідер з виробництва, продажу нових легкових авто та наданню сервісних послуг) відбулася зустріч маркетологів провідних автомобільних компаній України. Обговорювалися прогнози ринку на 2012 рік.Item Класифікація та аналіз динаміки розвитку сегментів ринку опалювального обладнання(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Стефанишин, ВладиславУ даній статті проведена класифікація типів побутового опалювального обладнання, та проаналізовані статистичні ринкові показники даного обладнання, визначені основні тенденції розвитку ринкових сегментів.Item Як пасажири оцінюють якість обслуговування. Детермінанти якості сервісу у моделях ставлення пасажирів залізниць до обслуговування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Бакалінський, ОлександрПредставлені адаптовані моделі реакції пасажирів на обслуговування з урахуванням специфіки впливу залізничного транспорту на детермінанти якості послуг.Item Прикладне соціологічне дослідження з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості у формі експрес-опитування(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Давидов, ЮрійМета дослідження – розглянути соціально–чутливі питання повсякденного спілкування та опрацювати методику опитування респондентів відносно принципів гендерного спілкування.Item Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням ґендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв’ю)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Чудовська, ІринаМетою даної статті є представлення гендерної складової у процесі здійснення досліджень за допомогою фокусованих групових інтерв’ю, що автоматично спрямовує нас до так званих якісних підходів.Item Ґендер у рекламі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Куратченко, ІринаItem Громадянський форум «За ґендерну рівність!» як реакція на кризову ситуацію(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Колос, ЛарисаСеред семи основних напрямів розвитку, які визначила для себе наша держава в документі «Цілі Розвитку Тисячоліття Україні», на третьому місці знаходиться досягнення ґендерної рівності. З вирішенням цього питання тісно пов’язані й інші напрями, такі як подолання бідності, зменшення дитячої смертності, поліпшення здоров’я матерів, обмеження поширення ВІЛ-СНІДУ.Item Ґендерні стереотипи. Вплив ґендерних стереотипів на представлення жінок і чоловіків на ринку праці(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Магдюк, ЛарисаАналізуючи трансформаційні процеси, що відбуваються в сучасному суспільстві загалом та їхній вплив на ґендерну картину сучасного суспільства, варто зазначити, що її важко визначити як однорідну та чітко структуровану, вона характеризується полярними ґендерними стереотипами, появу і функціонування яких спричинили трансформаційні економічні, політичні, культурні зміни у суспільстві. Відповідно, характер впливу ґендерних стереотипів не завжди можна однозначно визначити як конструктивний чи деструктивний, оскільки їхні вияви можуть бути як позитивними, так і негативними за своїми наслідками для суспільства в цілому та його членів, зокрема.Item Школа-студія професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09) Магдюк, ЛарисаItem Ґендерне інтегрування у соціо-економічній сфері(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-09)Наша спірозмовниця Лариса Магдюк, національний і міжнародний експерт з питань ґендерної рівності, експерт Національних комітетів з подолання ґендерної дискримінації та розробки Державних програм з ґендерної рівності, одна з авторів «Стандартів недискримінаційної реклами в Україні за ознакою статі», автор проекту «Школа-студія професійних тренерів та консультантів з питань ґендерної рівності та соціальної справедливості в соціо-економічній сфері».