№ 5 (80) вересень – жовтень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 5 (80) вересень – жовтень by Author "Юрчак, Олександр"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Юрчак, ОлександрОстанній рік в Україні все більшої популярності набуває тема «інбаунд-маркетингу» (від англ. inbound). Термін звучить в блогах, на семінарах, в квітні в Києві пройшла 1-ша конференція Inbound forum на цю тему і сам термін стає все більш вживаним. Разом з тим, маркетологи допускають значні та різноманітні трактування цього нового терміну, значно при цьому ухиляючись від оригінального змісту. Зокрема, все більш поширене трактування має переклад як такий що сприяє залученню (на рос. – «вовлекающий»). В той же час в розвинутих країнах це поняття має значно вужчі рамки, але разом з тим – значно більш «революційне» смислове навантаження по відношенню до традиційного маркетингу. Отже, що таке інбаунд маркетинг – новий напрямок маркетингу чи це просто черговий виток еволюції доброго старого маркетингу?