Browse
Recent Submissions
Item Краткое введение в качественные методы исследований(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Герасимов, АртурItem ТВ Рынок сегодня и завтра(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Кириленко, ВикторияItem Частные онлайн сообщества (private online communities)(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Любарский, ИванItem Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Юрчак, ОлександрОстанній рік в Україні все більшої популярності набуває тема «інбаунд-маркетингу» (від англ. inbound). Термін звучить в блогах, на семінарах, в квітні в Києві пройшла 1-ша конференція Inbound forum на цю тему і сам термін стає все більш вживаним. Разом з тим, маркетологи допускають значні та різноманітні трактування цього нового терміну, значно при цьому ухиляючись від оригінального змісту. Зокрема, все більш поширене трактування має переклад як такий що сприяє залученню (на рос. – «вовлекающий»). В той же час в розвинутих країнах це поняття має значно вужчі рамки, але разом з тим – значно більш «революційне» смислове навантаження по відношенню до традиційного маркетингу. Отже, що таке інбаунд маркетинг – новий напрямок маркетингу чи це просто черговий виток еволюції доброго старого маркетингу?Item Новий підхід до управління в маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Зозульов, Олександр Вікторович; Полторак, КатеринаВ даній статті розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу. Обґрунтовано зміну об’єкта управління в умовах інформаційного суспільства та розвитку мережевої економіки. Запропоновано термін сrowd-маркетинг, що ґрунтується на принципах управління «натовпом», та проаналізовано засади нового підходу до управління в маркетингу.Item Матрица использования инструментов торгового маркетинга(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Орлова, ВандаItem Представники компанії залишаються кращими продавцями косметики в епоху диджитал технологій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Старкова, ОленаItem Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Коляда, Юрій Васильович; Шатарська, Інна ФедорівнаItem Маркетинг. Макроэкономика и прогнозирование событий(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Сокол, МихаилItem Безпека дорожнього руху: комплексне дослідження основних факторів впливу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) Красновский, Олександр; Кліменкова, Анастасія; Лилик, Ірина Вікторівна; Лилик, СергійВГО «Асоціація безпеки дорожнього руху» та ВГО «Українська асоціація маркетингу» об’єднали свої зусилля щодо залучення посиленої уваги суспільства до питання безпеки на шляхах України. Протягом серпня-вересня з цією метою було проведено «Дослідження ставлення водіїв автомобільного транспорту до рівня безпеки на автомобільних шляхах України». Методика проведення дослідження була розроблена проф. Володимиром Паніотто, аналітиками КМІС Олександром Красновским, Кліменкова Анастасією, дослідниками Української асоціації маркетингу Іриною Лилик, Сергієм Лиликом. Дослідники Української асоціації маркетингу провели також глибинні інтерв’ю з експертами та фахівцями.