крм2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing крм2024 рік by Author "Derevianko, Viktoriia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дерев’янко, Вікторія Олександрівна; Derevianko, Viktoriia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто актуальні питання рекламної діяльності. Дослідження базується на внеску вітчизняних і зарубіжних вчених, які досліджують рекламний ринок та психологічний вплив реклами на споживача. Метою роботи є розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. Отримані результати роботи сприяють розвитку нових підходів до рекламної стратегії на підприємстві. The qualifying master’s thesis examines the current advertising issues. The study is based on the contribution of domestic and foreign scientists who study the advertising market and the psychological impact of advertising on the consumer. The work aims to develop a strategy for the company’s advertising activity. The obtained work results contribute to the development of new approaches to the advertising strategy at the enterprise.