2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 27
Results Per Page
Sort Options
Item Дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дрозд, Інна Володимирівна; Drozd, Inna; Голіцин, Андрій МиколайовичДосліджено теоретичні основи дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством. Проведено аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». The theoretical foundations of competitors’ research in the system of marketing management of enterprise are researched. An analysis of competitors and an assessment of competitiveness of «FTD-Retail» LLC are carried out. Directions for improving the competitiveness of «FTD-Retail» LLC are proposed.Item Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Лозинська, Олександра Валеріївна; Lozynska, Oleksandra; Равікович, Ілля ЄвгеновичВ роботі досліджено та визначено ефективність поточного комплексу маркетингових комунікацій бренду Philips. Оцінено перспективи й шляхи покращення комунікаційної стратегії компанії ТОВ «Філіпс Україна». Розроблено пропозиції оновлення маркетингових комунікацій, спрямовані на збільшення обізнаності споживачів про продукцію компанії та збільшення продажів. Складено медіаплани кампаній, розраховано планові показники ефективності кампанії. The article studies and determines the effectiveness of the current complex of marketing communications of the Philips brand. Prospects and ways to improve the communication strategy of Philips Ukraine LLC are assessed. Proposals for updating marketing communications aimed at increasing consumer awareness of the company’s products and increasing sales have been developed. Media plans for campaigns were drawn up and campaign performance indicators were calculated.Item Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу готової продукції(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Стовбира, Анастасія Юріївна; Stovbyra, Anastasiia; Шафалюк, Олександр КазимировичРобота присвячена темі «Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу готової продукції». Об’єктом дослідження є складові комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Предметом дослідження є вплив комплексу маркетингових комунікацій підприємства на ефективність просування та продажу продукції. У роботі розглядаються теоретичні положення комплексу маркетингових комунікацій, описується його практичне застосування з акцентом на Інтернет-маркетинг, аналізується результативність запропонованих заходів покращення маркетингової діяльності підприємства. Результатом дослідження стало визначення ефективності маркетингових комунікацій, систематизація маркетингової діяльності в напрямках трейд-маркетингу, інтернет-маркетингу, івент-маркетингу. The work is devoted to the topic «The complex of marketing communications of the enterprise and its effectiveness in the promotion and sale of finished products». The object of the study is the components of the enterprise’s marketing communications complex. The subject of the study is the impact of the enterprise’s marketing communications complex on the effectiveness of product promotion and sales. The paper examines the theoretical provisions of the marketing communications complex, describes its practical application with an emphasis on Internet marketing, and analyzes the effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the enterprise. The result of the study was the determination of the effectiveness of marketing communications, the systematization of marketing activities in the areas of trade marketing, Internet marketing, and event marketing.Item Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Іванова, Кристина Ігорівна; Ivanova, Krystyna; Лилик, Ірина ВікторівнаНа основі проведеного дослідження визначено маркетингову характеристику діяльності та проведено аналіз комплексу маркетингу в системі управління продажем ТОВ «Брокард-Україна». Визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. Based on the conducted research, the marketing characteristics of the activity were determined, and an analysis of the marketing complex was carried out in the sales management system of Brocard-Ukraine LLC. The possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, and recommendations for introducing new tools and the economic efficiency of proposals were developed.Item Комплекс маркетингу підприємства в інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Литвинова, Юлія Дмитрівна; Lytvynova, Yuliia; Бучинська, Олена ВікторівнаВ дипломній роботі був проведений аналіз комплексу маркетингу в інтернет-середовищі ТОВ «Текстиль-Контакт», а також визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. In the thesis, an analysis of the marketing complex in the Internet environment of Textile-Contact LLC was carried out, as well as the possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, recommendations for the introduction of new tools and the economic efficiency of proposals were developed.Item Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Костенко, Вікторія Борисівна; Kostenko, Viktoriia; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота присвячена дослідженню конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі компанії «Bomond» у сегменті ринку парфумерії та косметики. У роботі виконано аналіз ринку парфумерії та косметики, виявлено основних гравців цього ринку та їхстратегії. Застосовані SWOT та PEST аналізи для компанії «Bomond» та її товарного асортименту для ідентифікації сильних та слабких сторін, можливостей та загроз. Дослідження здійснювалося за допомогою анкетування та опитування споживачів, що дозволило отримати об’єктивні дані щодо сприйняття товарів компанії та їх конкурентоспроможності на ринку. На основі отриманих результатів розроблено резерви для підвищення конкурентоспроможності продукції «Bomond», включаючи удосконалення якості продукції, розширення асортименту, підвищення рівня обслуговування клієнтів та впровадження ефективної маркетингової рекламної кампанії. Робота містить практичні рекомендації для керівництва компанії «Bomond» щодо підвищення конкурентоспроможності її продукції та зміцнення позицій на ринку парфумерії та косметики. The master’s thesis is devoted to the study of the competitiveness of the company’s products using the example of the company «Bomond» in the segment of the perfumery and cosmetics market. The paper analyzed the market of perfumes and cosmetics, identified the main players of this market and their strategies. Applied SWOT and PEST analyzes for «Bomond» and its product range to identify strengths and weaknesses, opportunities and threats. The research was carried out using questionnaires and surveys of consumers, which made it possible to obtain objective data on the perception of the company’s products and their competitiveness on the market. Based on the results, reserves were developed to increase the competitiveness of «Bomond» products, including improving the quality of products, expanding the assortment, increasing the level of customer service, and implementing an effective marketing advertising campaign. The work contains practical recommendations for the management of the «Bomond» company to increase the competitiveness of its products and strengthen its position in the perfumery and cosmetics market.Item Маркетингова діяльність підприємства в інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Бородійчук, Інна Олександрівна; Borodiichuk, Inna; Пилипчук, Володимир ПетровичОб’єкт дослідження – специфіка та особливості забезпечення ефективної маркетингової діяльності сучасного підприємства в умовах інтернет- середовища. Предмет дослідження – сукупність, теоретичних, методичних та прикладних положень маркетингової діяльності ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» в інтернет-середовищі. Мета дослідження – розвиток теоретичних засад та обґрунтування прикладних аспектів маркетингової діяльності підприємства в інтернет-середовищі. Завдання дослідження: розкрити сутність та особливості інтернет-маркетингу; розглянути види інтернет-технологій в маркетинговій діяльності; узагальнити методи оцінювання ефективності впровадження інтернет-технологій в маркетингову діяльність підприємства; охарактеризувати організаційно-економічну структуру фінансово-господарської діяльності підприємства; розглянути управління маркетинговою діяльністю на підприємстві; проаналізувати стан впровадження інтернет технологій в маркетингову діяльність підприємства; оцінити проблеми та визначити напрями розвитку маркетингової діяльності підприємства в інтернет-середовищі; розробити проект вдосконалення маркетингової діяльності підприємства в інтернет-середовищі; обґрунтувати та оцінити ефективність запропонованих заходів. Результати дослідження: на основі отриманої інформації в третьому розділі нами були запроваджені рекомендації, що передбачали вдосконалення основних напрямків діяльності підприємства. Покращення діяльності підприємства має включати в себе проведення власного інтернет-магазину. Для підвищення ефективності роботи власного інтернет-магазину, компанія повинна запустити кампанію з контекстної реклами в пошукових мережах. Надзвичайно важливим напрямком є відновлення функціонування представництва базового підприємства в соціальних мережах Facebook та Instagram. Важливим напрямком розширення комунікаційної активності в інтернет середовищі може стати використання email-маркетингу. ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» є успішним та ефективним промисловим підприємством, яке має позитивні високі показники у сфері комерції, виражені у високих чистих доходах та обсягах реалізації продукції. Це дозволяє підприємству утримувати стабільну позицію на ринку хлібопродуктів та активно впливати на тенденції у харчовій промисловості України. Завдяки екосистемному підходу до маркетингового управління бізнесом, компанія забезпечила свій організаційний розвиток у різних напрямках. Окремо важливо відзначити, що для досягнення максимальної ефективності всіх запропонованих рекомендацій, як у цьому, так і у попередніх розділах, має стати їх органічне поєднання в єдиній системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Ця система повинна об’єднувати всі компоненти комунікаційної діяльності підприємства в онлайн середовищі з метою забезпечення максимально ефективного комунікаційного впливу на цільову аудиторію. Кожен елемент системи повинен виконувати свою покладену на нього функцію в рамках єдиної стратегії. Таким чином, підприємство зможе забезпечити максимально ефективну комунікаційну діяльність, оскільки ефективність системи завжди вища, ніж сукупність ефективностей її окремих складових. Серед переваг запропонованих рекомендацій можна виокремити різноманітні економічні ефекти, які об’єднуються для створення позитивного синергетичного впливу. Наприклад, додаткова контекстно-медійна кампанія в Україні спрямована на значний ріст рівня інформованості населення та його залучення до взаємодії з брендом «Сквирянка». Це призводить до збільшення числа відвідувачів, зростання доходів та прибутків від експортних операцій, що дозволяє частково оптимізувати фінансове положення компанії. Наприклад, збільшення доходів складає 243,6 тис. грн, а прибуток – 98,93 тис. грн при рентабельності вкладень у 123,66%. SMМ-кампанія у поєднанні з емейл-просуванням допомагає підвищити імідж та соціальну спрямованість бренду в Україні, а також призводить до зростання доходів на 301,26 тис. грн та прибутків на 64 тис. грн при рентабельності вкладень у 160%. Підвищення комерційних результатів та активності використання інтернет-магазину є необхідним у сучасних умовах і сприяє формуванню комплексного позитивного впливу на імідж бренду та обсяги реалізації продукції. Додатковими перевагами наведених комунікаційних заходів є їх повна відповідність внутрішній маркетинговій стратегії компанії та викликам зовнішнього ринку. Крім того, гнучкість витрат та системи налаштувань дозволяють зменшити ризики невдалих проектів до мінімуму. Успішна реалізація цих заходів призводить до швидкої окупності та формує позитивні операційні та стратегічні наслідки для бренду підприємства. The object of investigation is the specifics and features of ensuring effective marketing activities of daily business in the minds of the Internet community. The subject of investigation is the totality of theoretical, methodological and applied provisions of the marketing activities of LLC «Skvirsky Bread Plant» in the Internet environment. Meta-research – development of theoretical research and development of applied aspects of marketing activities of businesses in the Internet environment. Primary research: reveal the essence and peculiarities of Internet marketing; types of Internet technologies in marketing activities are considered; define methods for assessing the effectiveness of the implementation of Internet technologies in the marketing activities of enterprises; characterize the organizational and economic structure of the financial and government activity of the enterprise; review the management of marketing activities at the enterprise; analyze the development of Internet technologies in the marketing activities of enterprises; assess the problems and directly determine the development of marketing activities of businesses in the Internet environment; develop a project for the comprehensive marketing activities of businesses in the Internet environment; evaluate and evaluate the effectiveness of the registered entries Investigation results: based on the information obtained in the third section, we have issued recommendations that convey in detail the main directions of business activity. Reducing the business activity may include carrying out power new online store. To improve the efficiency of the online store, the company must launch a contextual advertising campaign in search engines. An extremely important aspect is the updated functioning of the representation of the basic enterprise in the social networks of Facebook and Instagram. Expanding communication activity in the online environment can be an important direct link to email marketing. LLC «Skvirsky bakery plant» is a successful and efficient industrial enterprise, which has positive high indicators in the field of commerce, reflected in high net income and obligations for the sale of products. This allows the enterprise to maintain a stable position in the bakery products market and actively follow trends in the food industry in Ukraine. Due to the ecosystem approach to marketing business management, the company has ensured its organizational development in various directions. It is very important to note that in order to achieve maximum effectiveness of all recommendations, both here and in the previous sections, they must be organically combined in a single system of integration of marketing companies katsiy. This system is responsible for integrating all components of the communication activity of an enterprise into the online environment to ensure the most effective communication flow to the target audience. The skin element of the system is responsible for replacing its assigned function within the framework of a single strategy. In this way, the company can ensure the most efficient communication activities, including the efficiency of the warehouse system, and the totality of the efficiency of other warehouses. In the midst of the above recommendations, it is possible to combine various economic effects that can be combined to create a positive synergistic influx. For example, an additional contextual media campaign in Ukraine is aimed at a significant increase in the level of information awareness of the population and what it received before interacting with the «Skviryanka» brand. This will lead to an increase in the number of employees, an increase in income and profits from export operations, which allows you to frequently optimize the financial position of the company. For example, the increase in income is 243.6 thousand. UAH, and profit – 98.93 thousand. UAH with a return on investment of 123.66%. An SMM campaign connected with email marketing helps to promote the image and social directivity of the brand in Ukraine, and also lead to an increase in income by 301.26 thousand. UAH and profit for 64 thousand. UAH with a return on investment of 160%. The increase in commercial results and activity of the online store is necessary in today’s minds and creates a complex positive impact on the brand image and sales of products. Additional benefits of directing their communication approaches include their consistent relevance to the company’s internal marketing strategy and the appeal of the external market. In addition, the flexibility of spending and adjustment systems allows you to change the risks of short-term projects to a minimum. The successful implementation of these approaches leads to strong ROI and creates positive operational and strategic legacy for the business brand.Item Маркетингова стратегія підприємства та напрями її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Садлівська, Олеся Василівна; Sadlivska, Olesia; Шевченко, Олена ЛеонідівнаКваліфікаційна магістерська робота аналізує та вдосконалює маркетингову стратегію підприємства з метою збільшення його конкурентоспроможності. Дослідження включає аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, обґрунтування вибору стратегії, розробку напрямків удосконалення та економічну доцільність запропонованих заходів. Об’єктом є маркетингова стратегія, а предметом – шляхи її вдосконалення. Дослідження базується на прикладі АТ «Концерн Галнафтогаз», що має високу ринкову частку в Україні. Практичне значення роботи полягає у розробці конкретних пропозицій для поліпшення стратегії підприємства. The qualifying master’s thesis analyzes and improves the company’s marketing strategy in order to increase its competitiveness. The study includes the analysis of the external and internal environment, the justification of the choice of strategy, the development of areas for improvement and the economic feasibility of the proposed measures. The object is the marketing strategy, and the subject – the ways of its improvement. The study is based on the example of JSC Concern Galnaftogaz, which has a high market share in Ukraine. The practical significance of the work consists in the development of specific proposals for improving the company’s strategy.Item Маркетингова стратегія підприємства та напрями її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) П’ятецька, Ксенія Олегівна; Piatetska, Kseniia; Лилик, Ірина ВікторівнаУ дипломній роботі автор розглянула поняття маркетингової стратегії підприємства та різноманітні шляхи вдосконалення цієї стратегії. Досліджено механізм формування маркетингової стратегії підприємства. Автор обгрунтував методи оцінки ефективності формування маркетингової стратегії підприємства. В роботі надано загальну характеристику ТОВ «Нова пошта». Проведено дослідження та аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Нова пошта». Проведено SWOT-аналіз маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку ефективності поточної маркетингової стратегії. Розроблено маркетингову стратегію підприємства, обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. In the thesis, the author considered the concept of the marketing strategy of the enterprise and various ways of improving this strategy. The mechanism of formation of the enterprise’s marketing strategy was studied. The author substantiated the methods of evaluating the effectiveness of the formation of the company’s marketing strategy. The work provides a general description of «Nova Poshta» LLC. The research and analysis of the marketing activity of «Nova Poshta» LLC was carried out. A SWOT analysis of the company’s marketing activities was conducted, and the effectiveness of the current marketing strategy was assessed. The company’s marketing strategy has been developed, proposals for improving the existing marketing strategy and increasing the effectiveness of the company’s marketing activities have been substantiated.Item Маркетингова товарна політика в системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Макоцька, Ольга Олегівна; Makotska, Olha; Равікович, Ілля ЄвгеновичНа основі проведеного дослідження визначено ефективність товарної політики у системі маркетингу ТОВ «Болт Оперейшнз Україна». Оцінено перспективи й шляхи покращення товарної політики у діяльності компанії, зокрема шляхом виходу на новий ринок. Розроблено пропозиції автора щодо оптимізації товарної політики та підвищення прибутків компанії у короткостроковому та довгостроковому періодах, розраховано планові показники ефективності кампанії різними методами, в тому числі економетричними. Based on the conducted research, the effectiveness of the product politics in the marketing system of Bolt Operations Ukraine LLC was determined. Prospects and ways to improve the product politics in the company’s business were assessed, in particular by involving of the new service and entering a new market with it. The author’s proposals for optimizing the product politics and increasing the company’s profit in the shortterm and long-term periods were developed, the planned indicators of the campaign’s effectiveness were calculated using various methods, including econometric ones.Item Маркетингове управління розвитком підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Павленко, Катерина Іванівна; Pavlenko, Kateryna; Шевченко, Олена ЛеонідівнаОб’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина». Предметом дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства. Мета кваліфікаційної магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства на ринку. Практичне значення отриманих результатів полягає в проведення аналізу управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина» та розробці конкретних пропозицій щодо удосконалення маркетингового управління діяльністю ПрАТ «Галичина». The object of the study is the process of managing the marketing activities of Halychyna PJSC. The subject of the study is the development of recommendations for improving marketing management of enterprise development. The purpose of the qualifying master’s work is to substantiate the theoretical and methodological principles and develop practical recommendations for improving the marketing management of the enterprise’s development in the market. The practical significance of the obtained results lies in the analysis of the management of the marketing activities of PrJSC «Galichyna» and the development of specific proposals for improving the marketing management of the activities of PrJSC «Galichyna».Item Організація та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Малюта, Вадим Дмитрович; Maliuta, Vadym; Архипова, Тетяна ВасилівнаМетою маркетингової діяльності є розробка послідовності дій, що призведе до зростання підприємства та підвищення лояльності споживачів. Маркетинговою діяльністю підприємства є ефективне управління виробництвом та реалізацією продукції та послуг, орієнтоване на задоволення споживчого попиту та досягнення високого рівня прибутковості. Ефективне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві вимагає глибокого розуміння ринку, здатності до стратегічного планування та навичок впровадження інноваційних підходів. Ретельний аналіз конкурентної ситуації, розробка ефективної маркетингової стратегії, управління брендом та підтримка клієнтських відносин є критичними елементами успішного ведення бізнесу. The goal of marketing activities is to develop a sequence of actions that will lead to the growth of the enterprise and increase in consumer loyalty. The marketing activity of the enterprise is effective management of production and sale of products and services, focused on satisfying consumer demand and achieving a high level of profitability. Effective management of marketing activities at the enterprise requires a deep understanding of the market, the ability for strategic planning and the skills of implementing innovative approaches. A thorough analysis of the competitive situation, development of an effective marketing strategy, brand management and maintenance of customer relations are critical elements of successful business.Item Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку медичних послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-08) Дубініна, Анастасія Владиславівна; Dubinina, Anastasiia; Бучинська, Олена ВікторівнаМагістерська кваліфікаційна робота присвячена обґрунтуванню теоретичних аспектів управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку медичних послуг. Проаналізовано особливості ринку медичних послуг України. Досліджено організаційно-економічну та маркетингову діяльність ТОВ «Інтернешнл Медікал Центр», інформаційне забезпечення маркетингової діяльності медичного центру. Проведено SWOT-аналіз, визначено NPS-показники лояльності клієнтів, використано SPACE-методику для побудови маркетингової стратегії, запропоновано рекомендації удосконалення організаційної структури, стратегії просування медичних послуг, розроблено брендбук. Запропоновані підходи до удосконалення управління маркетинговою діяльністю можуть бути використані на практиці ТОВ «Інтернешнл Медікал Центр» та інших підприємствах ринку медичних послуг. The master’s thesis is devoted to the substantiation of the theoretical aspects of the management of the marketing activities of the enterprise in the market of medical services. The peculiarities of the medical services market of Ukraine were analyzed. The organizational, economic and marketing activity of the International Medical Center LLC, the information support of the marketing activities of the medical center were studied. A SWOT analysis was conducted, NPS indicators of customer loyalty were determined, SPACE methodology was used to build a marketing strategy, recommendations for improving the organizational structure, strategies for the promotion of medical services were proposed, and a brand book was developed. The proposed approaches to improving the management of marketing activities can be used in the practice of LLC «International Medical Center» and other enterprises of the medical services market.Item Особливості використання маркетингу в соціальних мережах підприємства у сфері б’юті-індустрії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-06) Бочковська, Анна Володимирівна; Bochkovska, Anna; Романенко, Лариса ФедорівнаБ’юті-сфера є однією із секторів економіки, що розвиваються динамічно та швидко. В наш час головною запорукою успішного ведення бізнесу у сфері краси є створення та ефективного ведення СММ підприємства. В роботі проаналізовано використання маркетингових інструментів в соціальних мережах ТОВ «РУШ», яка володіє ТМ «Лінія магазинів ЕВА». Розроблено рекомендації ведення соціальних мереж, складено контент-плани та проведені розрахунки ефективності. The beauty industry is one of the sectors of the economy that are developing dynamically and quickly. Nowadays, the main guarantee of successful business in the field of beauty is the creation and effective management of the SMM of the enterprise. The work analyzes the use of marketing tools in social networks of LLC «RUSH», which owns the TM «Line of stores EVA». Recommendations for managing social networks were developed, content plans were drawn up and efficiency calculations were carried out.Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Покушевська, Тетяна Ігорівна; Pokushevska, Tetiana; Шафалюк, Олександр КазимировичМагістерська робота розглядає стратегії просування брендів підприємства «Нексус Автомотів Україна» в соціальних мережах. Досліджено вплив контенту, активності та ключових показників ефективності на успішність просування. Аналізується використання платформ, таких як Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, у контексті залучення аудиторії та підвищення уваги до брендів компанії. Робота включає в себе практичний аналіз результатів та рекомендації щодо оптимізації стратегій маркетингу в соцмережах для досліджуваного підприємства. The master’s paper examines the brand promotion strategies of Nexus Automotive Ukraine on social media. The influence of content, activity, and key performance indicators on the success of promotion is investigated. The use of platforms such as Instagram, Facebook, YouTube, TikTok is analyzed in the context of attracting an audience and increasing attention to the company’s brands. The work includes a practical analysis of the results and recommendations for optimizing social media marketing strategies for the company under study.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-08) Чистов, Артем Едуардович; Chystov, Artem; Равікович, Ілля ЄвгеновичУ кваліфікаційній роботі проведено аналіз діяльності ринку рекламних агенції в Інтернет-середовищі. Проаналізовано поточний стан управління рекламною діяльністю на підприємстві ДП «ССМ». А також розроблено рекомендації для покращення рекламної діяльності в Інтернет-середовищі. The qualification work involves the activities of advertising agencies in the online environment. The current state of advertising management at the State Enterprise «SSM» has been analyzed. Recommendations have been developed to improve advertising activities in the online environment.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Носик, Ксенія Олексіївна; Nosyk, Kseniia; Голіцин, Андрій МиколайовичУ кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто теоритичні та практичні аспекти рекламної діяльності, з фокусом на розвиток та функціонування в Інтернет-середовищі. У ході дослідження були зʼясовані основні особливості та тенденції рекламного ринку в Інтернеті, а також визначено проблемні аспекти рекламної діяльності ТОВ «Нова Пошта». На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо вдосконалення та ефективного використання Інтернет-реклами підприємства. Під час дослідження використовуються сучасні методи аналізу, що дозволяє отримати об’єктивний огляд ситуації та забезпечити підстави для подальших стратегічних рішень у галузі Інтернет-реклами. The master’s thesis explores theoretical and practical aspects of advertising activities, focusing on development and functioning within the online environment. Throughout the research, the main features and trends of the online advertising market were elucidated, and problematic aspects of the advertising activities of «Nova Poshta» LLC were identified. Based on the obtained results, recommendations were developed for the improvement and effective utilization of online advertising by the company. Modern methods of analysis were employed during the investigation, providing an objective overview of the situation and laying the groundwork for further strategic decisions in the field of online advertising.Item Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Омельченко, Сніжана Анатоліївна; Omelchenko, Snizhana; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаУ даному дослідженні було узагальнено теоретичні засади маркетингового менеджменту та визначено його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз системи маркетингового менеджменту на досліджуваному підприємстві та визначено основні проблеми та недоліки системи маркетингового менеджменту на підприємстві. In this study, the theoretical foundations of marketing management were summarized and its role in ensuring the competitiveness of the enterprise was determined, the analysis of the marketing management system at the enterprise under study was carried out, and the main problems and shortcomings of the marketing management system at the enterprise were identified.Item Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ільїна, Євгенія Михайлівна; Ilina, Yevheniia; Пилипчук, Володимир ПетровичПроцес управління маркетингом охоплює такі аспекти діяльності підприємства, як організація продажу послуги та його просування, рекламні кампанії та маркетингові дослідження, управління продуктами та ціноутворенням, власне це і є всі ті засоби, які впливають на ефективність планування маркетингової діяльності підприємства. Маркетингова діяльність – передбачає аналіз ринкових можливостей підприємства. Для цього здійснюються маркетингові дослідження ринку, збирається маркетингова інформація, визначається маркетингове середовище, вивчається роздрібний та оптовий ринок. Загальна аналітична інформація є підставою для здійснення наступного етапу діяльності – вибору цільових ринків. The marketing management process covers such aspects of the company’s activity as the organization of the sale of the service and its promotion, advertising campaigns and marketing research, product management and pricing, in fact, these are all the means that affect the effectiveness of planning the company’s marketing activities. Marketing activity – involves the analysis of the market and possibilities of the enterprise. For this, market research is carried out, marketing information is collected, the marketing environment is determined, and the retail and wholesale markets are studied. General analytical information is the basis for the next stage of activity – the selection of target markets.Item Управління комплексом маркетингу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-06) Лубянецька, Дарина Юріївна; Lubianetska, Daryna; Василькова, Наталія ВолодимирівнаДосліджено теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства. Проведено аналіз процесу управління комплексу маркетингу ТОВ «Adhornet». Запропоновано напрямки удосконалення комплексом маркетингу ТОВ «Adhornet». The theoretical foundations of management of the enterprise’s marketing complex have been studied. The analysis of the management process of the marketing complex of «Adhornet» LLC was carried out. Directions for improvement of the marketing complex of «Adhornet» LLC are proposed.