2024 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 27
  • Item
    Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-08) Чистов, Артем Едуардович; Chystov, Artem; Равікович, Ілля Євгенович
    У кваліфікаційній роботі проведено аналіз діяльності ринку рекламних агенції в Інтернет-середовищі. Проаналізовано поточний стан управління рекламною діяльністю на підприємстві ДП «ССМ». А також розроблено рекомендації для покращення рекламної діяльності в Інтернет-середовищі. The qualification work involves the activities of advertising agencies in the online environment. The current state of advertising management at the State Enterprise «SSM» has been analyzed. Recommendations have been developed to improve advertising activities in the online environment.
  • Item
    Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу готової продукції
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Стовбира, Анастасія Юріївна; Stovbyra, Anastasiia; Шафалюк, Олександр Казимирович
    Робота присвячена темі «Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу готової продукції». Об’єктом дослідження є складові комплексу маркетингових комунікацій підприємства. Предметом дослідження є вплив комплексу маркетингових комунікацій підприємства на ефективність просування та продажу продукції. У роботі розглядаються теоретичні положення комплексу маркетингових комунікацій, описується його практичне застосування з акцентом на Інтернет-маркетинг, аналізується результативність запропонованих заходів покращення маркетингової діяльності підприємства. Результатом дослідження стало визначення ефективності маркетингових комунікацій, систематизація маркетингової діяльності в напрямках трейд-маркетингу, інтернет-маркетингу, івент-маркетингу. The work is devoted to the topic «The complex of marketing communications of the enterprise and its effectiveness in the promotion and sale of finished products». The object of the study is the components of the enterprise’s marketing communications complex. The subject of the study is the impact of the enterprise’s marketing communications complex on the effectiveness of product promotion and sales. The paper examines the theoretical provisions of the marketing communications complex, describes its practical application with an emphasis on Internet marketing, and analyzes the effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the enterprise. The result of the study was the determination of the effectiveness of marketing communications, the systematization of marketing activities in the areas of trade marketing, Internet marketing, and event marketing.
  • Item
    Просування брендів підприємства в соціальних мережах
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Покушевська, Тетяна Ігорівна; Pokushevska, Tetiana; Шафалюк, Олександр Казимирович
    Магістерська робота розглядає стратегії просування брендів підприємства «Нексус Автомотів Україна» в соціальних мережах. Досліджено вплив контенту, активності та ключових показників ефективності на успішність просування. Аналізується використання платформ, таких як Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, у контексті залучення аудиторії та підвищення уваги до брендів компанії. Робота включає в себе практичний аналіз результатів та рекомендації щодо оптимізації стратегій маркетингу в соцмережах для досліджуваного підприємства. The master’s paper examines the brand promotion strategies of Nexus Automotive Ukraine on social media. The influence of content, activity, and key performance indicators on the success of promotion is investigated. The use of platforms such as Instagram, Facebook, YouTube, TikTok is analyzed in the context of attracting an audience and increasing attention to the company’s brands. The work includes a practical analysis of the results and recommendations for optimizing social media marketing strategies for the company under study.
  • Item
    Організація та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Малюта, Вадим Дмитрович; Maliuta, Vadym; Архипова, Тетяна Василівна
    Метою маркетингової діяльності є розробка послідовності дій, що призведе до зростання підприємства та підвищення лояльності споживачів. Маркетинговою діяльністю підприємства є ефективне управління виробництвом та реалізацією продукції та послуг, орієнтоване на задоволення споживчого попиту та досягнення високого рівня прибутковості. Ефективне управління маркетинговою діяльністю на підприємстві вимагає глибокого розуміння ринку, здатності до стратегічного планування та навичок впровадження інноваційних підходів. Ретельний аналіз конкурентної ситуації, розробка ефективної маркетингової стратегії, управління брендом та підтримка клієнтських відносин є критичними елементами успішного ведення бізнесу. The goal of marketing activities is to develop a sequence of actions that will lead to the growth of the enterprise and increase in consumer loyalty. The marketing activity of the enterprise is effective management of production and sale of products and services, focused on satisfying consumer demand and achieving a high level of profitability. Effective management of marketing activities at the enterprise requires a deep understanding of the market, the ability for strategic planning and the skills of implementing innovative approaches. A thorough analysis of the competitive situation, development of an effective marketing strategy, brand management and maintenance of customer relations are critical elements of successful business.
  • Item
    Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку медичних послуг
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-08) Дубініна, Анастасія Владиславівна; Dubinina, Anastasiia; Бучинська, Олена Вікторівна
    Магістерська кваліфікаційна робота присвячена обґрунтуванню теоретичних аспектів управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку медичних послуг. Проаналізовано особливості ринку медичних послуг України. Досліджено організаційно-економічну та маркетингову діяльність ТОВ «Інтернешнл Медікал Центр», інформаційне забезпечення маркетингової діяльності медичного центру. Проведено SWOT-аналіз, визначено NPS-показники лояльності клієнтів, використано SPACE-методику для побудови маркетингової стратегії, запропоновано рекомендації удосконалення організаційної структури, стратегії просування медичних послуг, розроблено брендбук. Запропоновані підходи до удосконалення управління маркетинговою діяльністю можуть бути використані на практиці ТОВ «Інтернешнл Медікал Центр» та інших підприємствах ринку медичних послуг. The master’s thesis is devoted to the substantiation of the theoretical aspects of the management of the marketing activities of the enterprise in the market of medical services. The peculiarities of the medical services market of Ukraine were analyzed. The organizational, economic and marketing activity of the International Medical Center LLC, the information support of the marketing activities of the medical center were studied. A SWOT analysis was conducted, NPS indicators of customer loyalty were determined, SPACE methodology was used to build a marketing strategy, recommendations for improving the organizational structure, strategies for the promotion of medical services were proposed, and a brand book was developed. The proposed approaches to improving the management of marketing activities can be used in the practice of LLC «International Medical Center» and other enterprises of the medical services market.
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Стеценко, Анастасія Геннадіївна; Stetsenko, Anastasiia; Шевченко, Олена Леонідівна
    Метою роботи є розробка заходів щодо управління маркетинговою діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова та господарська діяльність ТОВ «Фірма Ерідон». Предметом дослідження є ключові аспекти маркетингового стратегічного управління виробничим підприємством. У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, аналізуються ефективності управління маркетингом та розробляються заходи щодо покращення системи управління маркетинговою діяльністю та оцінюється ефективність від їх впровадження. The purpose of the work is to develop measures to manage the marketing activities of the enterprise. The object of research is the marketing and economic activity of LLC «Firm Eridon». The subject of the research is the key aspects of marketing strategic management of a manufacturing enterprise. The master’s thesis considers the theoretical aspects of managing the marketing activities of an enterprise, analyzing the effectiveness of marketing management, developing measures to improve the marketing management system and evaluating the effectiveness of their implementation.
  • Item
    Маркетингова стратегія підприємства та напрями її вдосконалення
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Садлівська, Олеся Василівна; Sadlivska, Olesia; Шевченко, Олена Леонідівна
    Кваліфікаційна магістерська робота аналізує та вдосконалює маркетингову стратегію підприємства з метою збільшення його конкурентоспроможності. Дослідження включає аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, обґрунтування вибору стратегії, розробку напрямків удосконалення та економічну доцільність запропонованих заходів. Об’єктом є маркетингова стратегія, а предметом – шляхи її вдосконалення. Дослідження базується на прикладі АТ «Концерн Галнафтогаз», що має високу ринкову частку в Україні. Практичне значення роботи полягає у розробці конкретних пропозицій для поліпшення стратегії підприємства. The qualifying master’s thesis analyzes and improves the company’s marketing strategy in order to increase its competitiveness. The study includes the analysis of the external and internal environment, the justification of the choice of strategy, the development of areas for improvement and the economic feasibility of the proposed measures. The object is the marketing strategy, and the subject – the ways of its improvement. The study is based on the example of JSC Concern Galnaftogaz, which has a high market share in Ukraine. The practical significance of the work consists in the development of specific proposals for improving the company’s strategy.
  • Item
    Маркетингова стратегія підприємства та напрями її вдосконалення
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) П’ятецька, Ксенія Олегівна; Piatetska, Kseniia; Лилик, Ірина Вікторівна
    У дипломній роботі автор розглянула поняття маркетингової стратегії підприємства та різноманітні шляхи вдосконалення цієї стратегії. Досліджено механізм формування маркетингової стратегії підприємства. Автор обгрунтував методи оцінки ефективності формування маркетингової стратегії підприємства. В роботі надано загальну характеристику ТОВ «Нова пошта». Проведено дослідження та аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Нова пошта». Проведено SWOT-аналіз маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку ефективності поточної маркетингової стратегії. Розроблено маркетингову стратегію підприємства, обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. In the thesis, the author considered the concept of the marketing strategy of the enterprise and various ways of improving this strategy. The mechanism of formation of the enterprise’s marketing strategy was studied. The author substantiated the methods of evaluating the effectiveness of the formation of the company’s marketing strategy. The work provides a general description of «Nova Poshta» LLC. The research and analysis of the marketing activity of «Nova Poshta» LLC was carried out. A SWOT analysis of the company’s marketing activities was conducted, and the effectiveness of the current marketing strategy was assessed. The company’s marketing strategy has been developed, proposals for improving the existing marketing strategy and increasing the effectiveness of the company’s marketing activities have been substantiated.
  • Item
    Управління системою просування товарів підприємства на ринку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Паращенко, Марія Олегівна; Parashchenko, Mariia; Лилик, Ірина Вікторівна
    У дипломній роботі автору вдалось розглянути поняття та сутність просування товарів та визначити порядок організації управління системою просування товарів підприємства на ринку. У дипломній роботі складено маркетингову характеристику підприємства WP Merchandise та проведено SWOT-аналіз . Автор дослідив цільовий ринок та провів оцінку ефективності просування товарів підприємства WP Merchandise. Також розробив заходи з удосконалення управління просуванням товарів підприємства та виконав розрахунок прогнозної ефективності заходів та пропозицій. In the thesis, the author managed to consider the concept and essence of product promotion and to determine the order of organization of management of the company’s product promotion system on the market. The thesis contains a marketing description of the WP Merchandise enterprise and a SWOT analysis. The author researched the target market and evaluated the effectiveness of the promotion of WP Merchandise products. He also developed measures to improve the management of the promotion of the company’s goods and calculated the forecast effectiveness of measures and proposals.
  • Item
    Маркетингове управління розвитком підприємства на ринку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Павленко, Катерина Іванівна; Pavlenko, Kateryna; Шевченко, Олена Леонідівна
    Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина». Предметом дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства. Мета кваліфікаційної магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства на ринку. Практичне значення отриманих результатів полягає в проведення аналізу управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина» та розробці конкретних пропозицій щодо удосконалення маркетингового управління діяльністю ПрАТ «Галичина». The object of the study is the process of managing the marketing activities of Halychyna PJSC. The subject of the study is the development of recommendations for improving marketing management of enterprise development. The purpose of the qualifying master’s work is to substantiate the theoretical and methodological principles and develop practical recommendations for improving the marketing management of the enterprise’s development in the market. The practical significance of the obtained results lies in the analysis of the management of the marketing activities of PrJSC «Galichyna» and the development of specific proposals for improving the marketing management of the activities of PrJSC «Galichyna».
  • Item
    Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Омельченко, Сніжана Анатоліївна; Omelchenko, Snizhana; Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна
    У даному дослідженні було узагальнено теоретичні засади маркетингового менеджменту та визначено його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз системи маркетингового менеджменту на досліджуваному підприємстві та визначено основні проблеми та недоліки системи маркетингового менеджменту на підприємстві. In this study, the theoretical foundations of marketing management were summarized and its role in ensuring the competitiveness of the enterprise was determined, the analysis of the marketing management system at the enterprise under study was carried out, and the main problems and shortcomings of the marketing management system at the enterprise were identified.
  • Item
    Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Носик, Ксенія Олексіївна; Nosyk, Kseniia; Голіцин, Андрій Миколайович
    У кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто теоритичні та практичні аспекти рекламної діяльності, з фокусом на розвиток та функціонування в Інтернет-середовищі. У ході дослідження були зʼясовані основні особливості та тенденції рекламного ринку в Інтернеті, а також визначено проблемні аспекти рекламної діяльності ТОВ «Нова Пошта». На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо вдосконалення та ефективного використання Інтернет-реклами підприємства. Під час дослідження використовуються сучасні методи аналізу, що дозволяє отримати об’єктивний огляд ситуації та забезпечити підстави для подальших стратегічних рішень у галузі Інтернет-реклами. The master’s thesis explores theoretical and practical aspects of advertising activities, focusing on development and functioning within the online environment. Throughout the research, the main features and trends of the online advertising market were elucidated, and problematic aspects of the advertising activities of «Nova Poshta» LLC were identified. Based on the obtained results, recommendations were developed for the improvement and effective utilization of online advertising by the company. Modern methods of analysis were employed during the investigation, providing an objective overview of the situation and laying the groundwork for further strategic decisions in the field of online advertising.
  • Item
    Формування і розвиток стратегії просування брендів у соціальних мережах
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Нечипоренко, Дарина Андріївна; Nechyporenko, Daryna; Сєвонькаєва, Ольга Олексіївна
    Дане дослідження присвячене вивченню та аналізу стратегій просування брендів у соціальних мережах. Теоретичний огляд розглядає поняття бренду, стратегії просування в соціальних мережах, види соціальних мереж та методи просування. Автор аналізує маркетингову діяльність ТОВ «Мері Кей (Україна)», включаючи організаційно-економічну характеристику підприємства, загальний аналіз маркетингової стратегії та особливості комунікаційної діяльності компанії в соціальних мережах. У магістерській роботі пропонуються перспективи розвитку та рекомендації для поліпшення діяльності компанії в соціальних мережах. Це включає розробку та реалізацію нової стратегії просування бренду, а також розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. This study is devoted to the study and analysis of brand promotion strategies on social media. The theoretical review considers the concept of brand, social media promotion strategies, types of social media and promotion methods. The author analyzes the marketing activities of Mary Kay (Ukraine) LLC, including the organizational and economic characteristics of the company, a general analysis of the marketing strategy and the peculiarities of the company’s communication activities in social networks. The master’s thesis offers prospects for development and recommendations for improving the company’s activities in social networks. This includes the development and implementation of a new brand promotion strategy, as well as the calculation of the economic efficiency of the proposed measures.
  • Item
    Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Науменко, Дар’я Олександрівна; Naumenko, Daria; Лилик, Ірина Вікторівна
    У дипломній роботі автору вдалось розглянути поняття та сутність просування товарів та визначити порядок організації управління системою просування товарів підприємства на українському ринку. Автором проведено дослідження стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет», оцінку ефективності інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет». In the thesis, the author managed to consider the concept and essence of product promotion and to determine the order of organization of the management of the company’s product promotion system on the Ukrainian market. The author conducted a study of the Internet marketing strategy of ATB-Market LLC, an assessment of the effectiveness of Internet marketing of ATB-Market LLC.
  • Item
    Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Митрофанов, Олег Андрійович; Mytrofanov, Oleh; Равікович, Ілля Євгенович
    КМР розглядає стратегії цифрового маркетингу на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Досліджено ринок послуг доставки в Україні, існуючі стратегії цифрового маркетингу компанії, та запропоновано рекомендації для поліпшення користувацького досвіду вебсайту та мобільних додатків через зміну дизайну та впровадження нових функцій. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності компанії в умовах цифрової трансформації. The thesis explores digital marketing strategies using «Nova Poshta» LLC as a case study. It examines the delivery services market in Ukraine, current digital marketing strategies of the company, and proposes recommendations to enhance user experience on the website and mobile applications through design changes and the introduction of new features. The study aims to improve the company’s competitiveness amidst digital transformation.
  • Item
    Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Мартишенко, Олександра Сергіївна; Martyshenko, Oleksandra; Романенко, Лариса Федорівна
    У магістерській роботі ретельно досліджуються теоретичні та методичні аспекти інтернет-маркетингу та його ключові інструменти. Особлива увага приділяється аналізу практичної реалізації цих концепцій у діяльності ТОВ «РУШ». За допомогою різноманітних методів, таких як аналіз, порівняння, зведення та інші, вивчається маркетингове середовище підприємства. На основі отриманих результатів надаються пропозиції щодо покращення маркетингових стратегій з метою забезпечення більшої ефективності та конкурентоспроможності компанії на ринку, окреслюються також напрямки розвитку персоналізованих підходів до споживачів. Необхідно відзначити, що в процесі виконання роботи враховані сучасні тенденції та інновації в галузі інтернет-маркетингу, що надає роботі актуальності та практичного значення в умовах постійних змін у сфері електронної комунікації та онлайн-бізнесу. The master’s thesis thoroughly investigates the theoretical and methodological aspects of internet marketing and its key tools. Special attention is given to analyzing the practical implementation of these concepts in the activities of the Limited Liability Company «RUSH». Using various methods such as analysis, comparison, consolidation, and others, the marketing environment of the company is examined. Based on the obtained results, recommendations are provided to improve marketing strategies, ensuring greater efficiency and competitiveness of the company in the market. Additionally, directions for developing personalized approaches to consumers are outlined. It is noteworthy that the work takes into account contemporary trends and innovations in the field of internet marketing, providing relevance and practical significance in the face of constant changes in the electronic communication and online business sphere.
  • Item
    Маркетингова товарна політика в системі маркетингового управління підприємством
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Макоцька, Ольга Олегівна; Makotska, Olha; Равікович, Ілля Євгенович
    На основі проведеного дослідження визначено ефективність товарної політики у системі маркетингу ТОВ «Болт Оперейшнз Україна». Оцінено перспективи й шляхи покращення товарної політики у діяльності компанії, зокрема шляхом виходу на новий ринок. Розроблено пропозиції автора щодо оптимізації товарної політики та підвищення прибутків компанії у короткостроковому та довгостроковому періодах, розраховано планові показники ефективності кампанії різними методами, в тому числі економетричними. Based on the conducted research, the effectiveness of the product politics in the marketing system of Bolt Operations Ukraine LLC was determined. Prospects and ways to improve the product politics in the company’s business were assessed, in particular by involving of the new service and entering a new market with it. The author’s proposals for optimizing the product politics and increasing the company’s profit in the shortterm and long-term periods were developed, the planned indicators of the campaign’s effectiveness were calculated using various methods, including econometric ones.
  • Item
    Управління комплексом маркетингу підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-06) Лубянецька, Дарина Юріївна; Lubianetska, Daryna; Василькова, Наталія Володимирівна
    Досліджено теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства. Проведено аналіз процесу управління комплексу маркетингу ТОВ «Adhornet». Запропоновано напрямки удосконалення комплексом маркетингу ТОВ «Adhornet». The theoretical foundations of management of the enterprise’s marketing complex have been studied. The analysis of the management process of the marketing complex of «Adhornet» LLC was carried out. Directions for improvement of the marketing complex of «Adhornet» LLC are proposed.
  • Item
    Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Лозинська, Олександра Валеріївна; Lozynska, Oleksandra; Равікович, Ілля Євгенович
    В роботі досліджено та визначено ефективність поточного комплексу маркетингових комунікацій бренду Philips. Оцінено перспективи й шляхи покращення комунікаційної стратегії компанії ТОВ «Філіпс Україна». Розроблено пропозиції оновлення маркетингових комунікацій, спрямовані на збільшення обізнаності споживачів про продукцію компанії та збільшення продажів. Складено медіаплани кампаній, розраховано планові показники ефективності кампанії. The article studies and determines the effectiveness of the current complex of marketing communications of the Philips brand. Prospects and ways to improve the communication strategy of Philips Ukraine LLC are assessed. Proposals for updating marketing communications aimed at increasing consumer awareness of the company’s products and increasing sales have been developed. Media plans for campaigns were drawn up and campaign performance indicators were calculated.
  • Item
    Комплекс маркетингу підприємства в інтернет-середовищі
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Литвинова, Юлія Дмитрівна; Lytvynova, Yuliia; Бучинська, Олена Вікторівна
    В дипломній роботі був проведений аналіз комплексу маркетингу в інтернет-середовищі ТОВ «Текстиль-Контакт», а також визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. In the thesis, an analysis of the marketing complex in the Internet environment of Textile-Contact LLC was carried out, as well as the possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, recommendations for the introduction of new tools and the economic efficiency of proposals were developed.