крм2024 рік

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 8 of 8
  • Item
    Комплекс маркетингу підприємства в інтернет-середовищі
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Литвинова, Юлія Дмитрівна; Lytvynova, Yuliia; Бучинська, Олена Вікторівна
    В дипломній роботі був проведений аналіз комплексу маркетингу в інтернет-середовищі ТОВ «Текстиль-Контакт», а також визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. In the thesis, an analysis of the marketing complex in the Internet environment of Textile-Contact LLC was carried out, as well as the possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, recommendations for the introduction of new tools and the economic efficiency of proposals were developed.
  • Item
    Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Костенко, Вікторія Борисівна; Kostenko, Viktoriia; Лилик, Ірина Вікторівна
    Магістерська робота присвячена дослідженню конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі компанії «Bomond» у сегменті ринку парфумерії та косметики. У роботі виконано аналіз ринку парфумерії та косметики, виявлено основних гравців цього ринку та їхстратегії. Застосовані SWOT та PEST аналізи для компанії «Bomond» та її товарного асортименту для ідентифікації сильних та слабких сторін, можливостей та загроз. Дослідження здійснювалося за допомогою анкетування та опитування споживачів, що дозволило отримати об’єктивні дані щодо сприйняття товарів компанії та їх конкурентоспроможності на ринку. На основі отриманих результатів розроблено резерви для підвищення конкурентоспроможності продукції «Bomond», включаючи удосконалення якості продукції, розширення асортименту, підвищення рівня обслуговування клієнтів та впровадження ефективної маркетингової рекламної кампанії. Робота містить практичні рекомендації для керівництва компанії «Bomond» щодо підвищення конкурентоспроможності її продукції та зміцнення позицій на ринку парфумерії та косметики. The master’s thesis is devoted to the study of the competitiveness of the company’s products using the example of the company «Bomond» in the segment of the perfumery and cosmetics market. The paper analyzed the market of perfumes and cosmetics, identified the main players of this market and their strategies. Applied SWOT and PEST analyzes for «Bomond» and its product range to identify strengths and weaknesses, opportunities and threats. The research was carried out using questionnaires and surveys of consumers, which made it possible to obtain objective data on the perception of the company’s products and their competitiveness on the market. Based on the results, reserves were developed to increase the competitiveness of «Bomond» products, including improving the quality of products, expanding the assortment, increasing the level of customer service, and implementing an effective marketing advertising campaign. The work contains practical recommendations for the management of the «Bomond» company to increase the competitiveness of its products and strengthen its position in the perfumery and cosmetics market.
  • Item
    Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ільїна, Євгенія Михайлівна; Ilina, Yevheniia; Пилипчук, Володимир Петрович
    Процес управління маркетингом охоплює такі аспекти діяльності підприємства, як організація продажу послуги та його просування, рекламні кампанії та маркетингові дослідження, управління продуктами та ціноутворенням, власне це і є всі ті засоби, які впливають на ефективність планування маркетингової діяльності підприємства. Маркетингова діяльність – передбачає аналіз ринкових можливостей підприємства. Для цього здійснюються маркетингові дослідження ринку, збирається маркетингова інформація, визначається маркетингове середовище, вивчається роздрібний та оптовий ринок. Загальна аналітична інформація є підставою для здійснення наступного етапу діяльності – вибору цільових ринків. The marketing management process covers such aspects of the company’s activity as the organization of the sale of the service and its promotion, advertising campaigns and marketing research, product management and pricing, in fact, these are all the means that affect the effectiveness of planning the company’s marketing activities. Marketing activity – involves the analysis of the market and possibilities of the enterprise. For this, market research is carried out, marketing information is collected, the marketing environment is determined, and the retail and wholesale markets are studied. General analytical information is the basis for the next stage of activity – the selection of target markets.
  • Item
    Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Іванова, Кристина Ігорівна; Ivanova, Krystyna; Лилик, Ірина Вікторівна
    На основі проведеного дослідження визначено маркетингову характеристику діяльності та проведено аналіз комплексу маркетингу в системі управління продажем ТОВ «Брокард-Україна». Визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. Based on the conducted research, the marketing characteristics of the activity were determined, and an analysis of the marketing complex was carried out in the sales management system of Brocard-Ukraine LLC. The possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, and recommendations for introducing new tools and the economic efficiency of proposals were developed.
  • Item
    Дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дрозд, Інна Володимирівна; Drozd, Inna; Голіцин, Андрій Миколайович
    Досліджено теоретичні основи дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством. Проведено аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». The theoretical foundations of competitors’ research in the system of marketing management of enterprise are researched. An analysis of competitors and an assessment of competitiveness of «FTD-Retail» LLC are carried out. Directions for improving the competitiveness of «FTD-Retail» LLC are proposed.
  • Item
    Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її розвитку
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дерев’янко, Вікторія Олександрівна; Derevianko, Viktoriia; Василькова, Наталія Володимирівна
    У кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто актуальні питання рекламної діяльності. Дослідження базується на внеску вітчизняних і зарубіжних вчених, які досліджують рекламний ринок та психологічний вплив реклами на споживача. Метою роботи є розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. Отримані результати роботи сприяють розвитку нових підходів до рекламної стратегії на підприємстві. The qualifying master’s thesis examines the current advertising issues. The study is based on the contribution of domestic and foreign scientists who study the advertising market and the psychological impact of advertising on the consumer. The work aims to develop a strategy for the company’s advertising activity. The obtained work results contribute to the development of new approaches to the advertising strategy at the enterprise.
  • Item
    Особливості використання маркетингу в соціальних мережах підприємства у сфері б’юті-індустрії
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-06) Бочковська, Анна Володимирівна; Bochkovska, Anna; Романенко, Лариса Федорівна
    Б’юті-сфера є однією із секторів економіки, що розвиваються динамічно та швидко. В наш час головною запорукою успішного ведення бізнесу у сфері краси є створення та ефективного ведення СММ підприємства. В роботі проаналізовано використання маркетингових інструментів в соціальних мережах ТОВ «РУШ», яка володіє ТМ «Лінія магазинів ЕВА». Розроблено рекомендації ведення соціальних мереж, складено контент-плани та проведені розрахунки ефективності. The beauty industry is one of the sectors of the economy that are developing dynamically and quickly. Nowadays, the main guarantee of successful business in the field of beauty is the creation and effective management of the SMM of the enterprise. The work analyzes the use of marketing tools in social networks of LLC «RUSH», which owns the TM «Line of stores EVA». Recommendations for managing social networks were developed, content plans were drawn up and efficiency calculations were carried out.
  • Item
    Маркетингова діяльність підприємства в інтернет-середовищі
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Бородійчук, Інна Олександрівна; Borodiichuk, Inna; Пилипчук, Володимир Петрович
    Об’єкт дослідження – специфіка та особливості забезпечення ефективної маркетингової діяльності сучасного підприємства в умовах інтернет- середовища. Предмет дослідження – сукупність, теоретичних, методичних та прикладних положень маркетингової діяльності ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» в інтернет-середовищі. Мета дослідження – розвиток теоретичних засад та обґрунтування прикладних аспектів маркетингової діяльності підприємства в інтернет-середовищі. Завдання дослідження: розкрити сутність та особливості інтернет-маркетингу; розглянути види інтернет-технологій в маркетинговій діяльності; узагальнити методи оцінювання ефективності впровадження інтернет-технологій в маркетингову діяльність підприємства; охарактеризувати організаційно-економічну структуру фінансово-господарської діяльності підприємства; розглянути управління маркетинговою діяльністю на підприємстві; проаналізувати стан впровадження інтернет технологій в маркетингову діяльність підприємства; оцінити проблеми та визначити напрями розвитку маркетингової діяльності підприємства в інтернет-середовищі; розробити проект вдосконалення маркетингової діяльності підприємства в інтернет-середовищі; обґрунтувати та оцінити ефективність запропонованих заходів. Результати дослідження: на основі отриманої інформації в третьому розділі нами були запроваджені рекомендації, що передбачали вдосконалення основних напрямків діяльності підприємства. Покращення діяльності підприємства має включати в себе проведення власного інтернет-магазину. Для підвищення ефективності роботи власного інтернет-магазину, компанія повинна запустити кампанію з контекстної реклами в пошукових мережах. Надзвичайно важливим напрямком є відновлення функціонування представництва базового підприємства в соціальних мережах Facebook та Instagram. Важливим напрямком розширення комунікаційної активності в інтернет середовищі може стати використання email-маркетингу. ТОВ «Сквирський комбінат хлібопродуктів» є успішним та ефективним промисловим підприємством, яке має позитивні високі показники у сфері комерції, виражені у високих чистих доходах та обсягах реалізації продукції. Це дозволяє підприємству утримувати стабільну позицію на ринку хлібопродуктів та активно впливати на тенденції у харчовій промисловості України. Завдяки екосистемному підходу до маркетингового управління бізнесом, компанія забезпечила свій організаційний розвиток у різних напрямках. Окремо важливо відзначити, що для досягнення максимальної ефективності всіх запропонованих рекомендацій, як у цьому, так і у попередніх розділах, має стати їх органічне поєднання в єдиній системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Ця система повинна об’єднувати всі компоненти комунікаційної діяльності підприємства в онлайн середовищі з метою забезпечення максимально ефективного комунікаційного впливу на цільову аудиторію. Кожен елемент системи повинен виконувати свою покладену на нього функцію в рамках єдиної стратегії. Таким чином, підприємство зможе забезпечити максимально ефективну комунікаційну діяльність, оскільки ефективність системи завжди вища, ніж сукупність ефективностей її окремих складових. Серед переваг запропонованих рекомендацій можна виокремити різноманітні економічні ефекти, які об’єднуються для створення позитивного синергетичного впливу. Наприклад, додаткова контекстно-медійна кампанія в Україні спрямована на значний ріст рівня інформованості населення та його залучення до взаємодії з брендом «Сквирянка». Це призводить до збільшення числа відвідувачів, зростання доходів та прибутків від експортних операцій, що дозволяє частково оптимізувати фінансове положення компанії. Наприклад, збільшення доходів складає 243,6 тис. грн, а прибуток – 98,93 тис. грн при рентабельності вкладень у 123,66%. SMМ-кампанія у поєднанні з емейл-просуванням допомагає підвищити імідж та соціальну спрямованість бренду в Україні, а також призводить до зростання доходів на 301,26 тис. грн та прибутків на 64 тис. грн при рентабельності вкладень у 160%. Підвищення комерційних результатів та активності використання інтернет-магазину є необхідним у сучасних умовах і сприяє формуванню комплексного позитивного впливу на імідж бренду та обсяги реалізації продукції. Додатковими перевагами наведених комунікаційних заходів є їх повна відповідність внутрішній маркетинговій стратегії компанії та викликам зовнішнього ринку. Крім того, гнучкість витрат та системи налаштувань дозволяють зменшити ризики невдалих проектів до мінімуму. Успішна реалізація цих заходів призводить до швидкої окупності та формує позитивні операційні та стратегічні наслідки для бренду підприємства. The object of investigation is the specifics and features of ensuring effective marketing activities of daily business in the minds of the Internet community. The subject of investigation is the totality of theoretical, methodological and applied provisions of the marketing activities of LLC «Skvirsky Bread Plant» in the Internet environment. Meta-research – development of theoretical research and development of applied aspects of marketing activities of businesses in the Internet environment. Primary research: reveal the essence and peculiarities of Internet marketing; types of Internet technologies in marketing activities are considered; define methods for assessing the effectiveness of the implementation of Internet technologies in the marketing activities of enterprises; characterize the organizational and economic structure of the financial and government activity of the enterprise; review the management of marketing activities at the enterprise; analyze the development of Internet technologies in the marketing activities of enterprises; assess the problems and directly determine the development of marketing activities of businesses in the Internet environment; develop a project for the comprehensive marketing activities of businesses in the Internet environment; evaluate and evaluate the effectiveness of the registered entries Investigation results: based on the information obtained in the third section, we have issued recommendations that convey in detail the main directions of business activity. Reducing the business activity may include carrying out power new online store. To improve the efficiency of the online store, the company must launch a contextual advertising campaign in search engines. An extremely important aspect is the updated functioning of the representation of the basic enterprise in the social networks of Facebook and Instagram. Expanding communication activity in the online environment can be an important direct link to email marketing. LLC «Skvirsky bakery plant» is a successful and efficient industrial enterprise, which has positive high indicators in the field of commerce, reflected in high net income and obligations for the sale of products. This allows the enterprise to maintain a stable position in the bakery products market and actively follow trends in the food industry in Ukraine. Due to the ecosystem approach to marketing business management, the company has ensured its organizational development in various directions. It is very important to note that in order to achieve maximum effectiveness of all recommendations, both here and in the previous sections, they must be organically combined in a single system of integration of marketing companies katsiy. This system is responsible for integrating all components of the communication activity of an enterprise into the online environment to ensure the most effective communication flow to the target audience. The skin element of the system is responsible for replacing its assigned function within the framework of a single strategy. In this way, the company can ensure the most efficient communication activities, including the efficiency of the warehouse system, and the totality of the efficiency of other warehouses. In the midst of the above recommendations, it is possible to combine various economic effects that can be combined to create a positive synergistic influx. For example, an additional contextual media campaign in Ukraine is aimed at a significant increase in the level of information awareness of the population and what it received before interacting with the «Skviryanka» brand. This will lead to an increase in the number of employees, an increase in income and profits from export operations, which allows you to frequently optimize the financial position of the company. For example, the increase in income is 243.6 thousand. UAH, and profit – 98.93 thousand. UAH with a return on investment of 123.66%. An SMM campaign connected with email marketing helps to promote the image and social directivity of the brand in Ukraine, and also lead to an increase in income by 301.26 thousand. UAH and profit for 64 thousand. UAH with a return on investment of 160%. The increase in commercial results and activity of the online store is necessary in today’s minds and creates a complex positive impact on the brand image and sales of products. Additional benefits of directing their communication approaches include their consistent relevance to the company’s internal marketing strategy and the appeal of the external market. In addition, the flexibility of spending and adjustment systems allows you to change the risks of short-term projects to a minimum. The successful implementation of these approaches leads to strong ROI and creates positive operational and strategic legacy for the business brand.