Browse
Recent Submissions
Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Стеценко, Анастасія Геннадіївна; Stetsenko, Anastasiia; Шевченко, Олена ЛеонідівнаМетою роботи є розробка заходів щодо управління маркетинговою діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є маркетингова та господарська діяльність ТОВ «Фірма Ерідон». Предметом дослідження є ключові аспекти маркетингового стратегічного управління виробничим підприємством. У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління маркетинговою діяльністю підприємства, аналізуються ефективності управління маркетингом та розробляються заходи щодо покращення системи управління маркетинговою діяльністю та оцінюється ефективність від їх впровадження. The purpose of the work is to develop measures to manage the marketing activities of the enterprise. The object of research is the marketing and economic activity of LLC «Firm Eridon». The subject of the research is the key aspects of marketing strategic management of a manufacturing enterprise. The master’s thesis considers the theoretical aspects of managing the marketing activities of an enterprise, analyzing the effectiveness of marketing management, developing measures to improve the marketing management system and evaluating the effectiveness of their implementation.Item Маркетингова стратегія підприємства та напрями її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Садлівська, Олеся Василівна; Sadlivska, Olesia; Шевченко, Олена ЛеонідівнаКваліфікаційна магістерська робота аналізує та вдосконалює маркетингову стратегію підприємства з метою збільшення його конкурентоспроможності. Дослідження включає аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища, обґрунтування вибору стратегії, розробку напрямків удосконалення та економічну доцільність запропонованих заходів. Об’єктом є маркетингова стратегія, а предметом – шляхи її вдосконалення. Дослідження базується на прикладі АТ «Концерн Галнафтогаз», що має високу ринкову частку в Україні. Практичне значення роботи полягає у розробці конкретних пропозицій для поліпшення стратегії підприємства. The qualifying master’s thesis analyzes and improves the company’s marketing strategy in order to increase its competitiveness. The study includes the analysis of the external and internal environment, the justification of the choice of strategy, the development of areas for improvement and the economic feasibility of the proposed measures. The object is the marketing strategy, and the subject – the ways of its improvement. The study is based on the example of JSC Concern Galnaftogaz, which has a high market share in Ukraine. The practical significance of the work consists in the development of specific proposals for improving the company’s strategy.Item Маркетингова стратегія підприємства та напрями її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) П’ятецька, Ксенія Олегівна; Piatetska, Kseniia; Лилик, Ірина ВікторівнаУ дипломній роботі автор розглянула поняття маркетингової стратегії підприємства та різноманітні шляхи вдосконалення цієї стратегії. Досліджено механізм формування маркетингової стратегії підприємства. Автор обгрунтував методи оцінки ефективності формування маркетингової стратегії підприємства. В роботі надано загальну характеристику ТОВ «Нова пошта». Проведено дослідження та аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Нова пошта». Проведено SWOT-аналіз маркетингової діяльності підприємства, здійснено оцінку ефективності поточної маркетингової стратегії. Розроблено маркетингову стратегію підприємства, обгрунтовано пропозиції щодо удосконалення існуючої маркетингової стратегії та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. In the thesis, the author considered the concept of the marketing strategy of the enterprise and various ways of improving this strategy. The mechanism of formation of the enterprise’s marketing strategy was studied. The author substantiated the methods of evaluating the effectiveness of the formation of the company’s marketing strategy. The work provides a general description of «Nova Poshta» LLC. The research and analysis of the marketing activity of «Nova Poshta» LLC was carried out. A SWOT analysis of the company’s marketing activities was conducted, and the effectiveness of the current marketing strategy was assessed. The company’s marketing strategy has been developed, proposals for improving the existing marketing strategy and increasing the effectiveness of the company’s marketing activities have been substantiated.Item Управління системою просування товарів підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Паращенко, Марія Олегівна; Parashchenko, Mariia; Лилик, Ірина ВікторівнаУ дипломній роботі автору вдалось розглянути поняття та сутність просування товарів та визначити порядок організації управління системою просування товарів підприємства на ринку. У дипломній роботі складено маркетингову характеристику підприємства WP Merchandise та проведено SWOT-аналіз . Автор дослідив цільовий ринок та провів оцінку ефективності просування товарів підприємства WP Merchandise. Також розробив заходи з удосконалення управління просуванням товарів підприємства та виконав розрахунок прогнозної ефективності заходів та пропозицій. In the thesis, the author managed to consider the concept and essence of product promotion and to determine the order of organization of management of the company’s product promotion system on the market. The thesis contains a marketing description of the WP Merchandise enterprise and a SWOT analysis. The author researched the target market and evaluated the effectiveness of the promotion of WP Merchandise products. He also developed measures to improve the management of the promotion of the company’s goods and calculated the forecast effectiveness of measures and proposals.Item Маркетингове управління розвитком підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Павленко, Катерина Іванівна; Pavlenko, Kateryna; Шевченко, Олена ЛеонідівнаОб’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина». Предметом дослідження є розробка рекомендацій з удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства. Мета кваліфікаційної магістерської роботи є обґрунтування теоретико-методичних засад та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингового управління розвитком підприємства на ринку. Практичне значення отриманих результатів полягає в проведення аналізу управління маркетинговою діяльністю ПрАТ «Галичина» та розробці конкретних пропозицій щодо удосконалення маркетингового управління діяльністю ПрАТ «Галичина». The object of the study is the process of managing the marketing activities of Halychyna PJSC. The subject of the study is the development of recommendations for improving marketing management of enterprise development. The purpose of the qualifying master’s work is to substantiate the theoretical and methodological principles and develop practical recommendations for improving the marketing management of the enterprise’s development in the market. The practical significance of the obtained results lies in the analysis of the management of the marketing activities of PrJSC «Galichyna» and the development of specific proposals for improving the marketing management of the activities of PrJSC «Galichyna».Item Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Омельченко, Сніжана Анатоліївна; Omelchenko, Snizhana; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаУ даному дослідженні було узагальнено теоретичні засади маркетингового менеджменту та визначено його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз системи маркетингового менеджменту на досліджуваному підприємстві та визначено основні проблеми та недоліки системи маркетингового менеджменту на підприємстві. In this study, the theoretical foundations of marketing management were summarized and its role in ensuring the competitiveness of the enterprise was determined, the analysis of the marketing management system at the enterprise under study was carried out, and the main problems and shortcomings of the marketing management system at the enterprise were identified.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-07) Носик, Ксенія Олексіївна; Nosyk, Kseniia; Голіцин, Андрій МиколайовичУ кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто теоритичні та практичні аспекти рекламної діяльності, з фокусом на розвиток та функціонування в Інтернет-середовищі. У ході дослідження були зʼясовані основні особливості та тенденції рекламного ринку в Інтернеті, а також визначено проблемні аспекти рекламної діяльності ТОВ «Нова Пошта». На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо вдосконалення та ефективного використання Інтернет-реклами підприємства. Під час дослідження використовуються сучасні методи аналізу, що дозволяє отримати об’єктивний огляд ситуації та забезпечити підстави для подальших стратегічних рішень у галузі Інтернет-реклами. The master’s thesis explores theoretical and practical aspects of advertising activities, focusing on development and functioning within the online environment. Throughout the research, the main features and trends of the online advertising market were elucidated, and problematic aspects of the advertising activities of «Nova Poshta» LLC were identified. Based on the obtained results, recommendations were developed for the improvement and effective utilization of online advertising by the company. Modern methods of analysis were employed during the investigation, providing an objective overview of the situation and laying the groundwork for further strategic decisions in the field of online advertising.Item Формування і розвиток стратегії просування брендів у соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Нечипоренко, Дарина Андріївна; Nechyporenko, Daryna; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаДане дослідження присвячене вивченню та аналізу стратегій просування брендів у соціальних мережах. Теоретичний огляд розглядає поняття бренду, стратегії просування в соціальних мережах, види соціальних мереж та методи просування. Автор аналізує маркетингову діяльність ТОВ «Мері Кей (Україна)», включаючи організаційно-економічну характеристику підприємства, загальний аналіз маркетингової стратегії та особливості комунікаційної діяльності компанії в соціальних мережах. У магістерській роботі пропонуються перспективи розвитку та рекомендації для поліпшення діяльності компанії в соціальних мережах. Це включає розробку та реалізацію нової стратегії просування бренду, а також розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. This study is devoted to the study and analysis of brand promotion strategies on social media. The theoretical review considers the concept of brand, social media promotion strategies, types of social media and promotion methods. The author analyzes the marketing activities of Mary Kay (Ukraine) LLC, including the organizational and economic characteristics of the company, a general analysis of the marketing strategy and the peculiarities of the company’s communication activities in social networks. The master’s thesis offers prospects for development and recommendations for improving the company’s activities in social networks. This includes the development and implementation of a new brand promotion strategy, as well as the calculation of the economic efficiency of the proposed measures.Item Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Науменко, Дар’я Олександрівна; Naumenko, Daria; Лилик, Ірина ВікторівнаУ дипломній роботі автору вдалось розглянути поняття та сутність просування товарів та визначити порядок організації управління системою просування товарів підприємства на українському ринку. Автором проведено дослідження стратегії інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет», оцінку ефективності інтернет-маркетингу ТОВ «АТБ-Маркет». In the thesis, the author managed to consider the concept and essence of product promotion and to determine the order of organization of the management of the company’s product promotion system on the Ukrainian market. The author conducted a study of the Internet marketing strategy of ATB-Market LLC, an assessment of the effectiveness of Internet marketing of ATB-Market LLC.Item Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Митрофанов, Олег Андрійович; Mytrofanov, Oleh; Равікович, Ілля ЄвгеновичКМР розглядає стратегії цифрового маркетингу на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Досліджено ринок послуг доставки в Україні, існуючі стратегії цифрового маркетингу компанії, та запропоновано рекомендації для поліпшення користувацького досвіду вебсайту та мобільних додатків через зміну дизайну та впровадження нових функцій. Робота спрямована на підвищення конкурентоспроможності компанії в умовах цифрової трансформації. The thesis explores digital marketing strategies using «Nova Poshta» LLC as a case study. It examines the delivery services market in Ukraine, current digital marketing strategies of the company, and proposes recommendations to enhance user experience on the website and mobile applications through design changes and the introduction of new features. The study aims to improve the company’s competitiveness amidst digital transformation.Item Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Мартишенко, Олександра Сергіївна; Martyshenko, Oleksandra; Романенко, Лариса ФедорівнаУ магістерській роботі ретельно досліджуються теоретичні та методичні аспекти інтернет-маркетингу та його ключові інструменти. Особлива увага приділяється аналізу практичної реалізації цих концепцій у діяльності ТОВ «РУШ». За допомогою різноманітних методів, таких як аналіз, порівняння, зведення та інші, вивчається маркетингове середовище підприємства. На основі отриманих результатів надаються пропозиції щодо покращення маркетингових стратегій з метою забезпечення більшої ефективності та конкурентоспроможності компанії на ринку, окреслюються також напрямки розвитку персоналізованих підходів до споживачів. Необхідно відзначити, що в процесі виконання роботи враховані сучасні тенденції та інновації в галузі інтернет-маркетингу, що надає роботі актуальності та практичного значення в умовах постійних змін у сфері електронної комунікації та онлайн-бізнесу. The master’s thesis thoroughly investigates the theoretical and methodological aspects of internet marketing and its key tools. Special attention is given to analyzing the practical implementation of these concepts in the activities of the Limited Liability Company «RUSH». Using various methods such as analysis, comparison, consolidation, and others, the marketing environment of the company is examined. Based on the obtained results, recommendations are provided to improve marketing strategies, ensuring greater efficiency and competitiveness of the company in the market. Additionally, directions for developing personalized approaches to consumers are outlined. It is noteworthy that the work takes into account contemporary trends and innovations in the field of internet marketing, providing relevance and practical significance in the face of constant changes in the electronic communication and online business sphere.Item Маркетингова товарна політика в системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Макоцька, Ольга Олегівна; Makotska, Olha; Равікович, Ілля ЄвгеновичНа основі проведеного дослідження визначено ефективність товарної політики у системі маркетингу ТОВ «Болт Оперейшнз Україна». Оцінено перспективи й шляхи покращення товарної політики у діяльності компанії, зокрема шляхом виходу на новий ринок. Розроблено пропозиції автора щодо оптимізації товарної політики та підвищення прибутків компанії у короткостроковому та довгостроковому періодах, розраховано планові показники ефективності кампанії різними методами, в тому числі економетричними. Based on the conducted research, the effectiveness of the product politics in the marketing system of Bolt Operations Ukraine LLC was determined. Prospects and ways to improve the product politics in the company’s business were assessed, in particular by involving of the new service and entering a new market with it. The author’s proposals for optimizing the product politics and increasing the company’s profit in the shortterm and long-term periods were developed, the planned indicators of the campaign’s effectiveness were calculated using various methods, including econometric ones.Item Управління комплексом маркетингу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024-02-06) Лубянецька, Дарина Юріївна; Lubianetska, Daryna; Василькова, Наталія ВолодимирівнаДосліджено теоретичні основи управління комплексом маркетингу підприємства. Проведено аналіз процесу управління комплексу маркетингу ТОВ «Adhornet». Запропоновано напрямки удосконалення комплексом маркетингу ТОВ «Adhornet». The theoretical foundations of management of the enterprise’s marketing complex have been studied. The analysis of the management process of the marketing complex of «Adhornet» LLC was carried out. Directions for improvement of the marketing complex of «Adhornet» LLC are proposed.Item Комплекс маркетингових комунікацій підприємства та його ефективність в просуванні і продажу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Лозинська, Олександра Валеріївна; Lozynska, Oleksandra; Равікович, Ілля ЄвгеновичВ роботі досліджено та визначено ефективність поточного комплексу маркетингових комунікацій бренду Philips. Оцінено перспективи й шляхи покращення комунікаційної стратегії компанії ТОВ «Філіпс Україна». Розроблено пропозиції оновлення маркетингових комунікацій, спрямовані на збільшення обізнаності споживачів про продукцію компанії та збільшення продажів. Складено медіаплани кампаній, розраховано планові показники ефективності кампанії. The article studies and determines the effectiveness of the current complex of marketing communications of the Philips brand. Prospects and ways to improve the communication strategy of Philips Ukraine LLC are assessed. Proposals for updating marketing communications aimed at increasing consumer awareness of the company’s products and increasing sales have been developed. Media plans for campaigns were drawn up and campaign performance indicators were calculated.Item Комплекс маркетингу підприємства в інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Литвинова, Юлія Дмитрівна; Lytvynova, Yuliia; Бучинська, Олена ВікторівнаВ дипломній роботі був проведений аналіз комплексу маркетингу в інтернет-середовищі ТОВ «Текстиль-Контакт», а також визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. In the thesis, an analysis of the marketing complex in the Internet environment of Textile-Contact LLC was carried out, as well as the possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, recommendations for the introduction of new tools and the economic efficiency of proposals were developed.Item Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Костенко, Вікторія Борисівна; Kostenko, Viktoriia; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота присвячена дослідженню конкурентоспроможності продукції підприємства на прикладі компанії «Bomond» у сегменті ринку парфумерії та косметики. У роботі виконано аналіз ринку парфумерії та косметики, виявлено основних гравців цього ринку та їхстратегії. Застосовані SWOT та PEST аналізи для компанії «Bomond» та її товарного асортименту для ідентифікації сильних та слабких сторін, можливостей та загроз. Дослідження здійснювалося за допомогою анкетування та опитування споживачів, що дозволило отримати об’єктивні дані щодо сприйняття товарів компанії та їх конкурентоспроможності на ринку. На основі отриманих результатів розроблено резерви для підвищення конкурентоспроможності продукції «Bomond», включаючи удосконалення якості продукції, розширення асортименту, підвищення рівня обслуговування клієнтів та впровадження ефективної маркетингової рекламної кампанії. Робота містить практичні рекомендації для керівництва компанії «Bomond» щодо підвищення конкурентоспроможності її продукції та зміцнення позицій на ринку парфумерії та косметики. The master’s thesis is devoted to the study of the competitiveness of the company’s products using the example of the company «Bomond» in the segment of the perfumery and cosmetics market. The paper analyzed the market of perfumes and cosmetics, identified the main players of this market and their strategies. Applied SWOT and PEST analyzes for «Bomond» and its product range to identify strengths and weaknesses, opportunities and threats. The research was carried out using questionnaires and surveys of consumers, which made it possible to obtain objective data on the perception of the company’s products and their competitiveness on the market. Based on the results, reserves were developed to increase the competitiveness of «Bomond» products, including improving the quality of products, expanding the assortment, increasing the level of customer service, and implementing an effective marketing advertising campaign. The work contains practical recommendations for the management of the «Bomond» company to increase the competitiveness of its products and strengthen its position in the perfumery and cosmetics market.Item Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ільїна, Євгенія Михайлівна; Ilina, Yevheniia; Пилипчук, Володимир ПетровичПроцес управління маркетингом охоплює такі аспекти діяльності підприємства, як організація продажу послуги та його просування, рекламні кампанії та маркетингові дослідження, управління продуктами та ціноутворенням, власне це і є всі ті засоби, які впливають на ефективність планування маркетингової діяльності підприємства. Маркетингова діяльність – передбачає аналіз ринкових можливостей підприємства. Для цього здійснюються маркетингові дослідження ринку, збирається маркетингова інформація, визначається маркетингове середовище, вивчається роздрібний та оптовий ринок. Загальна аналітична інформація є підставою для здійснення наступного етапу діяльності – вибору цільових ринків. The marketing management process covers such aspects of the company’s activity as the organization of the sale of the service and its promotion, advertising campaigns and marketing research, product management and pricing, in fact, these are all the means that affect the effectiveness of planning the company’s marketing activities. Marketing activity – involves the analysis of the market and possibilities of the enterprise. For this, market research is carried out, marketing information is collected, the marketing environment is determined, and the retail and wholesale markets are studied. General analytical information is the basis for the next stage of activity – the selection of target markets.Item Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Іванова, Кристина Ігорівна; Ivanova, Krystyna; Лилик, Ірина ВікторівнаНа основі проведеного дослідження визначено маркетингову характеристику діяльності та проведено аналіз комплексу маркетингу в системі управління продажем ТОВ «Брокард-Україна». Визначено можливість оптимізації складових поточного комплексу маркетингу, розроблено рекомендації з впровадження нових інструментів та економічну ефективність пропозицій. Based on the conducted research, the marketing characteristics of the activity were determined, and an analysis of the marketing complex was carried out in the sales management system of Brocard-Ukraine LLC. The possibility of optimizing the components of the current marketing complex was determined, and recommendations for introducing new tools and the economic efficiency of proposals were developed.Item Дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дрозд, Інна Володимирівна; Drozd, Inna; Голіцин, Андрій МиколайовичДосліджено теоретичні основи дослідження конкурентів у системі маркетингового управління підприємством. Проведено аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». Запропоновано напрями підвищення конкурентоспроможності ТОВ «ФТД-ритейл». The theoretical foundations of competitors’ research in the system of marketing management of enterprise are researched. An analysis of competitors and an assessment of competitiveness of «FTD-Retail» LLC are carried out. Directions for improving the competitiveness of «FTD-Retail» LLC are proposed.Item Управління рекламною діяльністю підприємства та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Дерев’янко, Вікторія Олександрівна; Derevianko, Viktoriia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі розглянуто актуальні питання рекламної діяльності. Дослідження базується на внеску вітчизняних і зарубіжних вчених, які досліджують рекламний ринок та психологічний вплив реклами на споживача. Метою роботи є розробка стратегії рекламної діяльності підприємства. Отримані результати роботи сприяють розвитку нових підходів до рекламної стратегії на підприємстві. The qualifying master’s thesis examines the current advertising issues. The study is based on the contribution of domestic and foreign scientists who study the advertising market and the psychological impact of advertising on the consumer. The work aims to develop a strategy for the company’s advertising activity. The obtained work results contribute to the development of new approaches to the advertising strategy at the enterprise.