крм2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing крм2024 рік by Author "Ilina, Yevheniia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегічне планування маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Ільїна, Євгенія Михайлівна; Ilina, Yevheniia; Пилипчук, Володимир ПетровичПроцес управління маркетингом охоплює такі аспекти діяльності підприємства, як організація продажу послуги та його просування, рекламні кампанії та маркетингові дослідження, управління продуктами та ціноутворенням, власне це і є всі ті засоби, які впливають на ефективність планування маркетингової діяльності підприємства. Маркетингова діяльність – передбачає аналіз ринкових можливостей підприємства. Для цього здійснюються маркетингові дослідження ринку, збирається маркетингова інформація, визначається маркетингове середовище, вивчається роздрібний та оптовий ринок. Загальна аналітична інформація є підставою для здійснення наступного етапу діяльності – вибору цільових ринків. The marketing management process covers such aspects of the company’s activity as the organization of the sale of the service and its promotion, advertising campaigns and marketing research, product management and pricing, in fact, these are all the means that affect the effectiveness of planning the company’s marketing activities. Marketing activity – involves the analysis of the market and possibilities of the enterprise. For this, market research is carried out, marketing information is collected, the marketing environment is determined, and the retail and wholesale markets are studied. General analytical information is the basis for the next stage of activity – the selection of target markets.