2024 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2024 рік by Author "Omelchenko, Snizhana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Омельченко, Сніжана Анатоліївна; Omelchenko, Snizhana; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаУ даному дослідженні було узагальнено теоретичні засади маркетингового менеджменту та визначено його роль у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства, проведено аналіз системи маркетингового менеджменту на досліджуваному підприємстві та визначено основні проблеми та недоліки системи маркетингового менеджменту на підприємстві. In this study, the theoretical foundations of marketing management were summarized and its role in ensuring the competitiveness of the enterprise was determined, the analysis of the marketing management system at the enterprise under study was carried out, and the main problems and shortcomings of the marketing management system at the enterprise were identified.