Випуск № 1 (9)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 1 (9) by Author "Гриненко, Анатолий Михайлович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Соціальний капітал бізнес-організацій: сучасні тренди та тенденції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Гриненко, Анатолій Михайлович; Hrynenko, Anatolii; Гриненко, Анатолий Михайлович; Кирилюк, Володимир Вікторович; Kyryliuk, Volodymyr; Кирилюк, Владимир ВикторовичУ статті досліджено сучасний стан, тренди та проблематику формування і розвитку соціального капіталу українських бізнес-організацій. Обґрунтовано ключову роль соціального капіталу у процесах економічної та фінансової ефективності. Метою дослідження є встановлення впливу соціального капіталу та його складових на соціально-економічний розвиток компанії в сучасних умовах господарювання. Дослідження сучасних теоретичних аспектів трактування сутності соціального капіталу бізнес-організації дозволило визначити власне трактування даного поняття. Здійснено діагностику сучасного стану соціального капіталу в українських бізнес-організаціях на основі використання запропонованого автором інструментарію соціологічного дослідження. Визначено основні проблеми пов’язані з формуванням і розвитком соціального капіталу на рівні компанії. Розглянуто зростання рівня довіри, розвиток лідерських якостей керівника, розвиток соціальної взаємодії між працівниками як ключові фактори нарощування соціального капіталу на рівні бізнес-організації. Обґрунтовано висновки стосовно напрямів розвитку соціального капіталу в умовах існуючих трендів соціальної згуртованості. The article analyzes the current state, trends and problems of formation and development of social capital of Ukrainian companies. The key role of social capital in the processes of economic and financial efficiency is substantiated. The purpose of the study is to determine the impact of social capital and its components on the socio-economic development of the company in the current economic environment. The study of modern theoretical aspects of interpreting the essence of a company’s social capital made it possible to determine the actual interpretation of the concept. Diagnostics of the current state of social capital in Ukrainian companies is carried out using sociological research tools proposed by the authors. The article determined the main problems related to the formation and development of social capital at the company level, considered an increase of trust, development of leadership qualities of the leader, development of social interaction between employees as key factors of social capital increase at the organizational level. Besides, the conclusions on the directions of social capital development under current trends of social cohesion are substantiated.