Випуск № 1 (11)
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 1 (11) by Author "Vonberh, Tetiana"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Організація трудових процесів за умов нестабільної глобальної екосистеми(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Смалійчук, Ганна Володимирівна; Smaliichuk, Hanna; Смалийчук, Анна Владимировна; Василик, Алла Володимирівна; Vasylyk, Alla; Василик, Алла Владимировна; Вонберг, Тетяна Вікторівна; Vonberh, Tetiana; Вонберг, Татьяна Викторовна; Білик, Ольга Миколаївна; Bilyk, Olga; Билык, Ольга НиколаевнаПандемія внесла корективи в процеси зайнятості та прискорила дестандартизацію останньої, змусивши країни активізувати використання можливостей цифрової економіки для підтримки активності бізнес-процесів під час вимушеного скорочення робочих місць та впровадження пандемічних обмежувальних заходів. Метою статті є розроблення постпандемічних рекомендацій та сценаріїв організації трудових процесів у напрямі посилення ефективної діяльності компаній в умовах можливих криз. Проаналізовано ключові причини нестабільності сучасних трудових процесів, досліджено основні світові практики законодавчого закріплення дистанційної роботи, які спрямовані на зменшення впливу пандемії COVID-19 на бізнес-процеси та трудові відносини. Виявлено необхідність змін в організації сучасних трудових процесів та розроблення регламентів організації трудової діяльності за нових соціоекономічних умов. Означено основні складові регламентів трудових процесів: державна політика та нормативно-правове регулювання (ступінь готовності для повернення до нормального режиму роботи та його оцінювання на національному та регіональному рівні), кадрова складова (охорона здоров’я працівників, безпечні умови праці, планування та регулювання виробничої діяльності), операційна складова (бізнес- процеси та визначення контрольних показників, кібербезпека та конфіденційність даних), комерційна складова (протоколи взаємодії учасників виробничих процесів, інтеграція співробітників щодо питань безпеки об’єктів). The pandemic has adjusted employment processes and accelerated the destabilization of the latter, forcing countries to step up the use of digital economy opportunities to support business activity during forced job cuts and pandemic restrictions. The aim of the article is to develop post-pandemic recommendations and scenarios for the organization of labor processes in the direction of strengthening the effective operation of companies in possible crises. The key reasons for the instability of modern labor processes are analyzed, the main world practices of legislative consolidation of telework, which are aimed at reducing the impact of the COVID-19 pandemic on business processes and labor relations, are studied. The need for changes in the organization of modern labor processes and the development of regulations for the organization of labor activity in the new socio-economic conditions is emphasized. The main components of labor process regulations are identified: state policy and regulatory regulation (the degree of readiness to return to normal work and its evaluation at the national and regional levels), personnel component (occupational health, safe working conditions, planning and regulation of production activities), operational component (business processes and benchmarks, cybersecurity and data confidentiality), commercial component (protocols of interaction of participants in production processes, integration of employees on security issues).