№ 2 (48) березень – квітень
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing № 2 (48) березень – квітень by Author "Полонець, Володимир Миколайович"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Полонець, Володимир МиколайовичВизначення маркетингової стратегії, яку використовує підприємство, на практиці часто відбувається апріорно, що призводить до відповідних похибок і наслідків. Автор статті пропонує найточніший на сьогодні підхід до визначення маркетингових стратегій. Запропонований метод дозволяє з високою достеменністю визначити, які стратегії використовують конкуренти, передбачити майбутній розвиток подій, провести оцінювання застосовуваних стратегій та визначити власну. Ефективність методики забезпечено завдяки поєднанню сучасних концепцій стратегічного маркетингу та прогресивних математичних технологій на основі теорії нечітких множин. У статті показано застосування методики на прикладі виробників лакофарбових матеріалів.