Browse
Recent Submissions
Item Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Хамідова, АзізаItem Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Пилипчук, Володимир Петрович; Данніков, Олег ВолодимировичItem Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Полонець, Володимир МиколайовичВизначення маркетингової стратегії, яку використовує підприємство, на практиці часто відбувається апріорно, що призводить до відповідних похибок і наслідків. Автор статті пропонує найточніший на сьогодні підхід до визначення маркетингових стратегій. Запропонований метод дозволяє з високою достеменністю визначити, які стратегії використовують конкуренти, передбачити майбутній розвиток подій, провести оцінювання застосовуваних стратегій та визначити власну. Ефективність методики забезпечено завдяки поєднанню сучасних концепцій стратегічного маркетингу та прогресивних математичних технологій на основі теорії нечітких множин. У статті показано застосування методики на прикладі виробників лакофарбових матеріалів.Item Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Антонюк, Катерина ІванівнаДосліджено особливості споживчих вподобань на ринку морозива Запорізького регіону. Проаналізовано специфіку смаків покупців, їх переваг щодо форми, виду продукції. Визначено ключові фактори, що впливають на вибір продукту. Встановлено основні критерії, якими керується споживач під час вибору товару. Проаналізовано доцільність просування торговельної марки на ринку морозива.Item Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Ткаченко, Тетяна; Дупляк, ТетянаУ статті досліджено стан та тенденції розвитку ринку послуг з організації виставок та ярмарків, проаналізовано вплив основних чинників, що визначають вектор розвитку цих процесів.Item Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Романюха, СергійItem Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Старицький, Тарас; Старицька, ОльгаItem Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Головкіна, НаталіяСучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей у потрібний час, має вирішальне значення. У статті розглянуто можливі дії, переваги та проблеми компанії з персоналізації своїх маркетингових комунікацій і посилення їхнього впливу через маркетинг баз даних, прямий маркетинг, зокрема, дозволений маркетинг, програми частоти маркетингового звернення та управління взаєминами з клієнтами.Item Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лилик, Ірина Вікторівна