№ 2 (48) березень – квітень
Browse by

Recent Submissions
-
Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Формування маркетингових стратегій зросту на ринку лакофарбових матеріалів України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Визначення маркетингової стратегії, яку використовує підприємство, на практиці часто відбувається апріорно, що призводить до відповідних похибок і наслідків. Автор статті пропонує найточніший на сьогодні підхід до визначення ... -
Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Досліджено особливості споживчих вподобань на ринку морозива Запорізького регіону. Проаналізовано специфіку смаків покупців, їх переваг щодо форми, виду продукції. Визначено ключові фактори, що впливають на вибір продукту. ... -
Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)У статті досліджено стан та тенденції розвитку ринку послуг з організації виставок та ярмарків, проаналізовано вплив основних чинників, що визначають вектор розвитку цих процесів. -
Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживних реакцій, намірів і очікувань
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) -
Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)Сучасні маркетингові комунікації все частіше розглядаються як інтерактивний діалог між компанією та її покупцями. Персоналізація комунікацій, так само як і вміння говорити й робити потрібні речі для потрібних людей ... -
Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008)