Кафедра теоретичної юриспруденції
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кафедра теоретичної юриспруденції by Author "Hryshko, O."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Облік законодавства як діяльність з упорядкування інформації про законодавство(Одеська національна юридична академія, 2020) Риндюк, Віра Іванівна; Ryndiuk, Vira; Рындюк, Вера Ивановна; Гришко, Оксана Миколаївна; Hryshko, O.; Гришко, Оксана НиколаевнаУ статті досліджується облік законодавства як один із видів діяльності, змістом якої є упорядкування інформації про законодавство. Облік законодавства не пов’язаний прямо з якими-небудь змінами самого законодавства (його якість щодо змісту та/або форми залишається незмінною). Об’єктом діяльності з обліку законодавства є інформація про законодавство, а результатом – новий якісний стан інформації про законодавство. Облік законодавства – діяльність, пов’язана зі збиранням, фіксуванням, класифікацією, зберіганням, підтриманням у контрольному (актуальному) стані нормативно-правових актів, а також наданням інформації про них (тексту нормативно-правового акта офіційного або інформаційно-довідкового характеру), що може здійснюватися як органами публічної влади, так і іншими суб’єктами (підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами). Залежно від того, на яких носіях збирається, фіксується та зберігається інформація про законодавство, розрізняють картковий, журнальний та електронний облік. За журнального та карткового обліку вся інформація про нормативно-правові акти зберігається на паперових носіях, а за електронного – на електронних носіях інформації (електронні сервери, жорсткі диски комп'ютерів, компакт-диски тощо). Залежно від суб’єктів обліку законодавства слід розрізняти офіційний, офіціозний (напівофіційний) та неофіційний облік законодавства. Офіційний та офіціозний облік законодавства здійснюється органами публічної влади відповідно до їхніх повноважень, визначених нормативно-правовими актами, а неофіційний – усіма іншими суб’єктами (юридичними та фізичними особами) за власною ініціативою для задоволення власних потреб або на комерційній основі. Результатом офіційного обліку є упорядкування офіційних текстів нормативно-правових актів, а результатами офіціозного та неофіційного – упорядкування текстів нормативно-правових актів довідково-інформаційного характеру. In the article accounting of legislation as one of the activities, the content of which is ordering of information about legislation is being researched. Accounting of legislation is an activity that is not related to any changes in legislation (its quality in terms of content and / or form remains unchanged). The object of accounting of legislation is information about legislation, and the result is a new qualitative (orderly) state of information about legislation. Accounting of legislation is an activity related to the collection, fixation, classification, storage, maintenance in the control (actual) state of normativelegal acts, and providing information about them (text of the normativelegal act of official or informationreference character), which is carried out both by public authorities and other entities (enterprises, institutions and organizations, individuals). Depending on where information about legislation is collected, fixed and stored, there are card, magazine and electronic accounting. In card and magazine accounting all information about normative-legal acts is stored on paper, and in electronic accounting – in electronic form (electronic servers, computer hard drives, CDs, etc.). Depending on the subjects of accounting of legislation, there are official, semi-official and unofficial accounting of legislation. Official and semi-official accounting of legislation is carried by public authorities in accordance with their powers defined by normative-legal acts, and unofficial – by all other entities (legal entities and individuals) on their own initiative to meet their own needs or on a commercial basis. The result of official accounting of legislation is the ordering of the official texts of normative-legal acts, and the results of semi-official and unofficial – the ordering of the texts of normative-legal acts of informationreference character.