Випуск № 41
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 41 by Author "Chuzhykov, Victor"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Дискурс-аналіз розвитку глобального медіаринку(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Чужиков, Віктор Іванович; Chuzhykov, Victor; Чужиков, Виктор Иванович; Чужиков, Андрій Вікторович; Chuzhykov, Andrii Victorovych; Чужиков, Андрей ВикторовичРозглянуто особливості застосування дискурс-аналізу для дослідження глобального медіа ринку. Оцінено зміни, що сталися на ринках, виявлено домінуючі сектори та характерні риси креативізаціїі та комерціалізації медійного процесу. Обгрунтовано теоретичний базис медійної ідентифікації та її зв’язки з біхевіоризмом й функціоналізмом. З’ясовано компонентний склад сучасних медіа та особливості когнітивно-стратиграфічного підходу щодо оцінювання можливих варіантів дискурс-аналізну рамки прибуткової і креативної динаміки глобальних медіа. Спрогнозовані сценарії розвитку медійних моделей.