Випуск № 41
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 41 by Author "Derevianko, Olena H."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємств(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena H.; Деревянко, Елена ГеоргиевнаУ статті, по-перше, аргументовано та систематизувати фактори формування довіри стейкхолдерів до підприємства, представлено цілеспрямований вплив на зазначені фактори як основу системи репутаційного менеджменту; по-друге, визначено основні способи цілеспрямованого формування довіри, основу й інструментарій комунікації підприємства із ключовими стейкхолдерами у процесі формування довіри — репутації; по-третє, об’єднано елементи репутаційного менеджменту та способи комунікації в єдину систему репутаційного менеджменту підприємства, пояснено основні взаємозв’язки та закономірності даної системи з позиції забезпечення довіри до підприємства (цільової репутації).