2015 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 рік by Author "Белявцев, М. І."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Белявцев, М. І.; Зайцева, А. М.У статті досліджено один із напрямів розвитку підприємства в соціальному аспекті маркетингу — соціальна відповідальність бізнесу, що є складовою іміджу. Охарактеризовано концепцію соціально-орієнтованого маркетингу, причини її розповсюдження, напрями та технології бізнесу в межах цієї концепції. Визначено поняття іміджу підприємства, його внутрішні та зовнішні складові. Доведено, що одним з основних чинників, що впливає на імідж підприємства, є соціальна відповідальність бізнесу.