2015 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 77
Results Per Page
Sort Options
Item Improvement of enterprise’s service in tourism and hotel market(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Korinev, V. L.; Корінєв, Валентин Леонідович; Коринев, В. Л.The article deals with features of marketing activity of the enterprises at the tourism and hotel market. The theoretical study and recommendations for improvement of enterprises’ tourist and hotel services is determined. The existing system of marketing in terms of the domestic economy is improved.Item Influence of CorporateSocial Responsibility on the Development of the Concept of Marketing(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Czubała, AnnaThe article discusses the influence of corporate social responsibility (CSR) on the development of the concept of marketing. It presents selected definitions of CSR and the features of enterprises that apply the principles of this concept. Based on the results of the research conducted by the Responsible Business Forum — Forum OdpowiedzialnegoBiznesu (in cooperation with other institutions) in 2003—2015, the article presents opinions expressed by the managers of large and medium-sized enterprises in Poland as regards the significance of CSR, benefits related to taking socially responsible actions, the implementation of CSR in business strategies and the prospects of its further development. The second part of the article, based on AMA’s definition of marketing of 2007: «[m]arketing is the activity, set of institutions, and processes for creating, communicating, delivering, and exchanging offerings that have value for customers, clients, partners, and society at large», lists the marketing concepts that take into consideration not only the expectations of clients, but also other groups of stakeholders. Particular emphasis has beenlaid on the relatively new concept of stakeholder marketing and its two forms: the soft form and the hard form of stakeholder marketing.Item Significance of national culture in international marketing(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Żbikowska, AgnieszkaThe purpose of the article is to present the significance of national culture for broadly-understood activities in the scope of international marketing. National culture may affect the selection of market entry modes, conducting marketing research, market segmentation and the shape of particular marketing tools. The impact of national culture on international marketing may be considered from the two perspectives, being the classification of national cultures and particular elements composing culture. Knowledge of national cultures is particularly important to managers responsible for marketing, since it constitutes a significant factor of the foreign environment. On the other hand, though, knowledge in this field is gained with experience; in many cases it is not easily available, it requires carrying out intensive market research and consumer research.Item Агромаркетинг у системі управління підприємств аграрного сектора економіки(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Волкова, І. М.У представленій періодизації розвитку маркетингу визначено місце аграрного маркетингу як сучасної концепції управління підприємствами. Виділено основні умови розвитку агромаркетингу.Item Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бойчук, І. В.У статті розглянуто можливості використання властивостей Інтернету в маркетинговій практиці суб’єктів інтернет-торгівлі. Проаналізовано основні відмінності середовища мережі від традиційних засобів інформації в розрізі різних моделей комунікації та маркетингового впливу на цільову аудиторію. Визначено напрями адаптації моделі «багато хто до багатьох» для забезпечення маркетингової взаємодії в мережі.Item Актуальні проблеми маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Саламін, О. С.Аналізуються умови та можливості здійснення маркетингової діяльності різними за розмірами та організаційними формами сільськогосподарськими підприємствами. Показано проблеми застосування основних елементів маркетингу в умовах початкових етапів становлення інфраструктури аграрного ринку. Обґрунтована доцільність створення філій існуючих оптових ринків у сільських районах і горизонтальних маркетингових систем кооперативного типу. Показано, що в таких умовах формуватимуться оптимальні товарні партії без надмірного укрупнення підприємств. Організація у збутових кооперативах переробки продукції і фірмової торгівлі трансформує їх у вертикальні маркетингові системи, у яких без державного втручання у процеси ціноутворення формуватимуться прийнятні для усіх учасників цих систем ціни.Item Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Ілляшенко, Сергій М.; Конопелько, Г. М.; Неділько, М. О.; Старків, І. Л.Викладено основні положення і результати практичної апробації методичного підходу до аналізу факторів, що впливають на вибір абітурієнтами ВНЗ і спеціальностей підготовки. Запропонований підхід дозволяє точно оцінити споживацькі запити на ринку освітніх послуг конкретного регіону як узагальнено, так і в розрізі випускників окремих закладів середньої освіти, що надає можливість обґрунтовано вести профорієнтаційну компанію, диференціювати заходи комплексу маркетингу освітніх послуг конкретних ВНЗ і підвищити тим самим їх дієвість.Item Антикризове управління — передумова попередження загроз і негативних наслідків кризових явищ(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Ткаченко, М. А.; Силенко, С. А.Ситуація, в якій опинилася Україна на сучасному етапі, зумовила формування нових, специфічних умов функціонування промислових підприємств, які характеризуються високим рівнем невизначеності. Висока ймовірність виникнення та розвитку кризи в процесі діяльності будь-якого підприємства зумовлює необхідність здійснення спеціалізованого антикризового управління. Метою роботи є обґрунтування ролі антикризового менеджменту в управлінні промисловим підприємством.Item Асортимент послуг вищої освіти: вітчизняні та зарубіжні реалії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Кратт, О. А.Розглянуто підходи до формування асортиментної політики в університетах США, Великобританії і Німеччині. Виявлено специфічні риси побудови програм підготовки бакалаврів у галузі економіки та менеджменту. Вектором розвитку української вищої освіти є інтеграція в європейський та світовий освітні простори. Порівняльний аналіз підходів до формування асортиментної політики в Україні та за кордоном виявив наявність принципових відмінностей. Реформування української системи вищої освіти відбувається в напрямку інтеграції в єдиний освітній європейський простір.Item Бенчмаркінг як методологічна основа маркетингового впливу на розвиток туристичних підприємств(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бобрицька, Наталія Дмитрівна; Бобрицкая, Наталия Дмитриевна; Кирилова, О. В.Досліджено актуальні проблеми використання бенчмаркінгу туристичними підприємствами для забезпечення стабільного розвитку. Розглянуто структурні характеристики, форми, етапи та місце бенчмаркінгу у формування маркетингових стратегій туристичного підприємства.Item Вибір стратегії ціноутворення залежно від оцінки інвестиційної привабливості компанії(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Чукурна, О. П.Стаття присвячена проблемі вибору стратегії ціноутворення залежно від оцінки інвестиційної привабливості компанії. Оцінка інвестиційної привабливості була проведена на прикладі підприємств українського вагонобудування за допомогою таких показників: коефіцієнт Р/Е-ratio; показник PEG; коефіцієнт PSR. Аналіз показників інвестиційної привабливості акцій дозволив виділити основні цілі інвестора, згідно з якими формується інвестиційна стратегія. У контексті інвестиційних стратегій було запропоновано використовувати стратегії певні ціноутворення, які корелюються з цілями ціноутворення. Результатом проведеного дослідження стала розробка матриці взаємозв’язку стратегій ціноутворення з інвестиційними цілями підприємства.Item Використання теорії поколінь у маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Какодєй, А. О.Розглянуто основні положення концепції теорії поколінь. Досліджено можливості використання теорії поколінь у маркетингу, цінностей поколінь при проведенні сегментування ринку споживачів. Визначено можливі напрямки подальшого дослідження використання теорії поколінь у маркетинговій діяльності.Item Влив діджитал-технологій на політику просування(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Солнцев, С. О.; Сапега, Л. І.У статті проаналізовано та досліджено інструменти просування на основі діджитал-технологій. Особливу увагу приділено відмінностям планування просування, зміні маркетингових інструментів, які враховують тенденції сучасного бізнесу і пов’язані зі зміною технологій просування в кіберросторі. Надано класифікацію інструментів маркетингових комунікацій в Інтернеті, удосконалено етапи планування просування.Item До проблеми формування маркетингу сільських територій(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Романова, Л. В.У статті запропоновано методологічні підходи до визначення маркетингу сільських територій як складного утворення з урахуванням сутності і тенденцій розвитку традиційного маркетингу, територіального маркетингу, сільських територій і стратегій їх розвитку в системі територіального управління. Визначено маркетинг сільських територій як системне утворення в складі аграрного маркетингу, маркетингу з виробництва товарів і послуг на території та маркетингу сільської території як такої.Item Екологічна маркетингова система підприємства(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Поліщук, В. М.Зроблено аналіз досліджень і публікацій провідних науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори використання механізму екомаркетингу. Екомаркетинг є важливим інструментом коригування сучасної виробничої поведінки підприємства. Вічизняні підприємства повинні бути налаштовані на сучасні вимоги виробництва, підтримку екологічної безпеки та задіяні в реалізації екомаркетингу в Україні. За результатами аналізу систематизовано перелік екологічних послуг та алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві.Item Инновационные ресурсосберегающие технологии как инструмент маркетинговой стратегии управления угольным предприятием(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Белявцев, Ю. М.Анализируются энергосберегающие технологии по дегазации метана на угольных предприятиях Донбасса. В результате дана оценка производства собственной электроэнергии и тепла на установке когенерации и отказа от закупки электричества из единой энергетической системы.Item Клієнтоорієнтовна концепція: сутність, особливості, модель переходу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Голишева, Є. О.У статті проаналізовано виникнення клієнтоорієнтованої концепції ведення бізнесу. Наведені відмінності між підприємством, яке орієнтоване на товар, та підприємством, яке орієнтоване на споживача. Визначено переваги та недоліки клієнтоорієнтованого способу ведення бізнесу. Проблеми переходу до клієнтоорієнтованої концепції згруповані за такими аспектами: держава, економічні контрагенти та підприємство. Як підсумок розроблена модель переходу від підприємства, що орієнтоване на товар, до підприємства, що орієнтоване на споживача.Item Кольоровий ПР як метод якісного маркетингу(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Бучинська, Олена Вікторівна; Buchinskaya, O. V.; Бучинская, Елена ВикторовнаУ статті розглядається таке актуальне питання сучасного маркетингу, як кольоровий ПР, розкриваються причини, чому колір викликає у людей позитивні або ж негативні емоції по відношенню до того або того товару, магазину. У статті йдеться про те, які кольори краще всього використовувати для реклами продукції та позиціонування бренду в цілому. Кольорокорекція розглядається як один з інноваційних методів якісного маркетингу майбутнього.Item Концепція ринкової орієнтації компаній(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Голіцин, Андрій Миколайович; Голицын, Андрей Николаевич; Штуль, Валентин ПетровичУ статті визначено сутність концепції ринкової орієнтації компанії, принципову її відміну від традиційної маркетингової, наведено анкету для дослідження рівня ринкової орієнтації компаній, узагальнено дані опитувань фахівців різних підприємств.Item Логістичний процес на складі(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Кривещенко, Вікторія Віталіївна; Кривещенко, Виктория Витальевна; Павленко, Анатолій Федорович; Павленко, Анатолий ФёдоровичВ умовах стрімкого розвитку інформаційних технологій закономірно виникає потреба дослідження особливостей формування логістичного процесу на складі.