2015 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 рік by Author "Борисова, Т. М."
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Маркетинг органів державної влади та місцевого самоврядування України: результати емпіричного дослідження(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Борисова, Т. М.У статті представлено результати ініційованого автором дослідження маркетингової діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування України. Представлено аналіз маркетингових заходів протягом 2014—2015 рр., витрат на такі заходи, замовленої соціальної реклами в розрізі тематичних на- прямків, обсягів фінансування і способів поширення, організацій- них форм маркетингової діяльності, форм співпраці із неурядови- ми організаціями в напрямку соціального маркетингу.