2014 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2014 рік by Author "Derevianko, Olena"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Репутація як фактор споживчого вибору продуктів харчової промисловості(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-09-02) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена ГеоргиевнаУ статті висвітлено фактори, що визначають вибір споживачами продуктів харчування, розкрито вплив бренду та репутації компанії, а також каналів отримання інформації про них, на споживчий вибір. Доведено, що на сьогодні змінюється технологія взаємодії компаній із зовнішнім середовищем, яке висуває вимоги до підвищення суспільної цінної діяльності компаній та їх відкритості. Як наслідок, управлінські зусилля зміщуються з бренд-менеджменту до корпоративно-відповідального управління репутацією.