2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Author "Bondarenko, Illia"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Бондаренко, Ілля Володимирович; Bondarenko, Illia; Пилипчук, Володимир ПетровичДипломна робота «Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення» складається з 3 розділів. У першому розділі визначено теоретичні підходи до визначення сутності змісту понять «імідж», «торгова марка», «управління іміджем торгової марки»; охарактеризовано етапи та підходи до управління іміджем торгової марки; досліджено особливості формування іміджу торгової марки засобами реклами. У другому розділі автором проведено аналіз маркетингового середовища підприємства «Clever Business Management»; наведено характеристику системи управління іміджем торгової марки; здійснено оцінку іміджу торгової марки підприємства та особливостей формування його якості засобами реклами. У третьому розділі автором обґрунтовано напрями оптимізації процесу управління іміджем торгової марки; здійснено визначення маркетингових заходів щодо посилення іміджу торгової марки підприємства на ринку ІТ-послуг; проведено оцінювання ефективності заходів з удосконалення управління іміджем торгової марки підприємства. The thesis «Brand image management and ways to improve it» consists of 3 sections. The first chapter defines theoretical approaches to determining the essence of the content of the concepts «image», «trademark», «trademark image management»; the stages and approaches to brand image management are characterized; the features of brand image formation by means of advertising are investigated. In the second chapter, the author analyzed the marketing environment of the «Clever Business Management» enterprise; the characteristics of the trademark image management system are given; an assessment of the image of the company’s trademark and the features of its quality formation by means of advertising was carried out. In the third chapter, the author substantiates the directions for optimizing the brand image management process; determination of marketing measures to strengthen the image of the company’s trademark in the IT services market; an evaluation of the effectiveness of measures to improve the management of the company’s trademark image was carried out.