2023 рік
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing 2023 рік by Title
Now showing 1 - 20 of 74
Results Per Page
Sort Options
Item Бренд-стратегія в діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Роговська, Аміна Андріївна; Rohovska, Amina; Ларіна, Ярослава СтепанівнаМагістерська робота спрямована на розробку теоретико-методичних засад і практичних рекомендацій для побудови бренд-стратегії для ТОВ «Укравіт Агро». Робота охоплює вивчення господарської та маркетингової діяльності підприємства, аналіз конкурентної позиції брендів та розробку комплексу заходів для поліпшення бренд-стратегії, брендової свідомості та конкурентних переваг. The master’s thesis aims to develop theoretical and methodological principles, along with practical recommendations, for constructing a brand strategy for Ukravit Agro LLC. The research encompasses the study of the company’s business and marketing activities, analysis of competitive brand positions, and the formulation of a comprehensive set of measures to enhance the brand strategy, brand awareness, and competitive advantages.Item Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Касьян, Єлизавета Сергіївна; Kasian, Yelyzaveta; Архипова, Тетяна ВасилівнаВ кваліфікаційній магістерській роботі узагальнено теоретичні аспекти та практичні особливості маркетингової діяльності сучасного підприємства в межах управління продажами, а також формування на основі цього практичних рекомендацій в рамках функціонування вітчизняного підприємства. The qualifying master’s thesis summarizes the theoretical aspects and practical features of the marketing activity of a modern enterprise within the scope of sales management, as well as the formation of practical recommendations on the basis of this within the framework of the functioning of a domestic enterprise.Item Комплекс маркетингу в системі управління продажем товарів і послуг підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Подройкін, Євгеній Олегович; Podroikin, Yevhenii; Баюра, Дмитро ОлександровичДосліджена маркетингова діяльність ТОВ “Алло” в системі управління продажем товарів. Сформувано рекомендації для вітчизняного суб’єкта господарювання в контексті підвищення ефективності його комплексу маркетингу в системі управління продажами. Проведено теоретико-практичні дослідження предмету наукової роботи. The marketing activity of LLC "Allo" in the system of managing the sale of goods was studied. Recommendations for a domestic business entity in the context of increasing the effectiveness of its marketing complex in the sales management system have been formulated. Theoretical and practical studies of the subject of the scientific work were carried out.Item Комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мельник, Дмитро Валерійович; Melnyk, Dmytro; Єранкін, Олександр ОлександровичВ роботі досліджено комплекс маркетингу ТМ «Екоторба». Оцінено стан компанії на ринку. Проведено аналіз із покращенням роботи маркетингу-мікс в Інтернет-середовищі. The work examines the marketing complex of TM «Ekotorba». The state of the company on the market was evaluated. An analysis was carried out to improve the work of marketing-mix in the Internet environment.Item Комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Підгурський, Валерій Миколайович; Pidhurskyi, Valerii; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаУ роботі розглянуто поняття комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі. На основі проведеного дослідження визначено приклади рекомендацій щодо покращення комплексу маркетингу ТОВ «БЕТТА-СЕРВІС» в Інтернет-середовищі. Спрогнозована економічна ефективність запропонованих засобів, що можуть підвищити результати господарської діяльності та ефективність використання маркетингових коштів. The article considers the concept of enterprise marketing mix in the Internet environment. On the basis of the carried out research, examples of recommendations for improving the marketing complex of «BETTA-SERVICE» LLC in the Internet environment have been identified. The economic efficiency of the proposed means that can improve the results of economic activity and the efficiency of using marketing funds is predicted.Item Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шершнєв, Олександр Володимирович; Shershniev, Oleksandr; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Маркетинг у стратегічному управлінні розвитком бізнесу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-19) Заривних, Катерина Валентинівна; Zaryvnykh, Kateryna; Ларіна, Ярослава СтепанівнаМаркетинг відіграє ключову роль у стратегічному управлінні розвитком бізнесу підприємства. Його вплив простежується в усіх аспектах функціонування організації, сприяючи створенню та втіленню ефективних стратегій для досягнення успіху та конкурентних переваг. Маркетингові підходи допомагають підприємству не лише адаптуватися до змін в бізнес-середовищі, але й активно формувати своє місце на ринку, залучати та утримувати клієнтів, а також створювати інноваційні продукти та послуги. Маркетингові стратегії дозволяють компанії ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, розуміти її потреби та надавати продукти, які відповідають споживчим очікуванням. Брендинг, позиціонування та комунікаційні стратегії маркетингу формують унікальний образ компанії, що вирізняє її серед конкурентів. Таким чином, дана тема відображає актуальні виклики та завдання, що постають перед сучасними компаніями у контексті маркетинг в стратегічному управлінні розвитком бізнесу підприємства. Авторами було проаналізовано теоретико-методичні засади щодо ролі маркетингу в стратегічному управлінні підприємством, визначили його місце та значущість для забезпечення стійкого розвитку бізнесу на базі аналізу діяльності ТОВ «ДРАГОН КАПІТАЛ ІНВЕСТМЕНТС» та сформовано рекомендації щодо удосконалення маркетингу в стратегічному управлінні розвику бізнесу підприємвства. Marketing plays a key role in the strategic management of an enterprise’s business development. Its influence can be traced in all aspects of the organization’s functioning, contributing to the creation and implementation of effective strategies to achieve success and competitive advantage. Marketing approaches help a company not only adapt to changes in the business environment, but also actively shape its place in the market, attract and retain customers, and create innovative products and services. Marketing strategies allow a company to effectively interact with its target audience, understand its needs, and provide products that meet consumer expectations. Branding, positioning, and communication marketing strategies form a unique image of a company that distinguishes it from its competitors. Thus, this topic reflects the current challenges and tasks faced by modern companies in the context of marketing in the strategic management of enterprise business development. The authors analyzed the theoretical and methodological foundations regarding the role of marketing in the strategic management of an enterprise, determined its place and importance for ensuring sustainable business development based on the analysis of the activities of DRAGON CAPITAL INVESTMENTS LLC and formed recommendations for improving marketing in the strategic management of enterprise business development.Item Маркетингова комунікаційна діяльність підприємства в сучасних умовах та її ефективність(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Баранець, Анна Андріївна; Baranets, Anna; Пилипчук, Володимир ПетровичItem Маркетингова товарна політика в системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Корніцька, Аліна Геннадіївна; Kornitska, Alina; Єранкін, Олександр ОлександровичItem Маркетингове забезпечення підтримки виведення нового товару на ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шафран, Валерія Олегівна; Shafran, Valeriia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Маркетингове забезпечення підтримки виведення нового товару на ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пастушенко, Вікторія Валентинівна; Pastushenko, Viktoriia; Зозульов, Олександр ВікторовичItem Маркетингові дослідження брендів в управлінні споживчою лояльністю(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Фоміна, Ірина Миколаївна; Fomina, Iryna; Савич, Олександр ПетровичДипломна робота присвячена дослідженню ефективності маркетингових стратегій управління брендами з метою підвищення рівня споживчої лояльності. Об’єктом дослідження є Ощадбанк, аналіз якого спрямований на визначення ключових факторів, що впливають на формування позитивного ставлення клієнтів до банківського бренду. В роботі використовуються методи маркетингового аудиту, опитування та аналіз статистичних даних. Результати дослідження нададуть практичні рекомендації для оптимізації стратегій управління брендами та підвищення рівня споживчої лояльності в банківському секторі. The thesis is devoted to the study of the effectiveness of marketing strategies for brand management in order to increase the level of consumer loyalty. The object of the study is Oschadbank, the analysis of which is aimed at identifying the key factors that influence the formation of a positive attitude of customers to the banking brand. The study uses marketing audit methods, surveys and statistical data analysis. The results of the study will provide practical recommendations for optimizing brand management strategies and increasing the level of consumer loyalty in the banking sector.Item Маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Малюк, Руслан Андрійович; Maliuk, Ruslan; Баюра, Дмитро ОлександровичДипломна робота викладена на 79 сторінках, містить в собі 26 ілюстрацій, 9 таблиць, та 31 використане джерело Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є процес впровадження та використання маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ресторанів “KFC” в Україні та компанії ТОВ “ГРГ-Україна”. Метою роботи є розробка напрямів вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, створення умов які дозволять продавати конкурентоспроможний товар з метою отримання прибутку. Diploma work is expounded on 79 pages, contains 26 illustrations, 9 tables, and 31використане source The object of follow-up and propaganda is follow-up taizatsiya propaganda activity on the sub-company. The subject of the report is the process of distribution and issuance of advertising messages at the enterprises of the applied restaurant "KFC" in Ukraine and the company LLC "GRG-Ukraine".. The aim of work is development of directions of perfection of marketing activity on an enterprise, conditioning that will allow to sell a competitive commodity with the aim of receipt.Item Медіапланування в маркетинговій комунікаційній політиці підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Фролова, Валерія Максимівна; Frolova, Valeriia; Голiцин, Андрiй МиколайовичItem Організація маркетингової діяльності на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хілінський, Сергій Олександрович; Khilinskyi, Serhii; Архипова, Тетяна ВасилівнаItem Організація маркетингової діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Безлюда, Дарія Костянтинівна; Bezliuda, Dariia; Антонченко, Мирослава ЮріївнаItem Організація інтернет-маркетингу на підприємстві ТОВ «Інтертоп Україна»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лужна, Інна Володимирівна; Luzhna, Inna; Дима, Олександр ОлексійовичItem Побудова системи управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку інженерних товарів та послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Рудуха, Валерія Володимирівна; Rudukha, Valeriia; Савич, Олександр ПетровичItem Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пильтяй, Максим Павлович; Pyltiai, Maksym; Василькова, Наталія ВолодимирівнаМагістерська робота розглядає стратегії та інструменти просування брендів підприємств в соціальних мережах. Дослідження фокусується на вивченні впливу соціальних мереж на створення та утримання бренду, враховуючи різні аспекти взаємодії з аудиторією. Робота включає аналіз ефективності рекламних кампаній, взаємодії зі споживачами та стратегій контент-маркетингу. Висновки дозволять розробити оптимальні методи взаємодії в інтернет-просторі для підвищення впливу бренду та зміцнення його позицій у сучасному бізнес-середовищі. The master’s thesis examines strategies and tools for promoting enterprise brands on social media. The research focuses on the impact of social media on brand creation and retention, taking into account various aspects of audience interaction. The work includes an analysis of the effectiveness of advertising campaigns, customer interaction, and content marketing strategies. The conclusions will help develop optimal methods of interaction in the online space to increase brand influence and strengthen its position in the modern business environment.Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Бузіна, Аліна Олександрівна; Buzina, Alina