Browse
Recent Submissions
Item Управління іміджем підприємства та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шусть, Марія Андріївна; Shust, Mariia; Бучинська, Олена ВікторівнаДана робота присвячена аналізу та вдосконаленню управління іміджем підприємства в сучасних умовах бізнесу. Робота зосереджується на ключових аспектах створення та збереження позитивного іміджу компанії, враховуючи стратегічну важливість іміджу в конкурентному середовищі. Розглядаються теоретичні аспекти управління іміджем, роль брендингу та репутації в процесі формування іміджу підприємства. Додатково, робота базується на емпіричних дослідженнях, що включають аналіз інтерв’ю з управлінським персоналом та опитування клієнтів. Результати роботи створюють основу для впровадження стратегій та рекомендацій з покращення іміджу, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності підприємства в ринковому середовищі. This work is dedicated to analyzing and enhancing enterprise image management in today’s business environment. The focus lies on key aspects of creating and maintaining a positive company image, considering the strategic importance of image in a competitive landscape. Theoretical aspects of image management, the role of branding and reputation in shaping a company’s image are examined. Additionally, the work is based on empirical research, encompassing interviews with management personnel and customer surveys. The results of this work lay the foundation for implementing strategies and recommendations aimed at improving the image, ultimately enhancing the competitiveness of the enterprise in the market environment.Item Управління Інтернет-маркетингом на сучасному підприємстві і шляхи його вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шостак, Артем Вячеславович; Shostak, Artem; Архипова, Тетяна ВасилівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі розглядається удосконалення управління Інтернет-маркетингом для підвищення ефективності бізнесу комерційного підприємства. У роботі визначено об’єкт і предмет дослідження, а також сформульовано завдання для розробки рекомендацій з управління Інтернет-маркетингом. Зазначені методи дослідження, обіцяючи розкрити теоретичні аспекти та представити практичний аналіз Інтернет-маркетингу, взявши за основу компанію. The qualifying master’s thesis examines the improvement of Internet marketing management to increase the business efficiency of a commercial enterprise. The work defines the object and subject of the research, as well as formulates the task for developing recommendations for Internet marketing management. The specified research methods promise to reveal theoretical aspects and present a practical analysis of Internet marketing, based on the company.Item Управління системою маркетингових комунікацій на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Чунис, Анастасія Віталіївна; Chunys, Anastasiia; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаМета кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробці обґрунтовання пропозиції з покращення упраління системою маркетингових комунікацій на підприємстві на основі результатів дослідження основних теоретичних, методичних та практичних аспектів за даною темою. На основі проведеного дослідження отримано висновки, що дозволяють більш ефективно розробляти подальші заходи щодо управління системою маркетингових комунікацій: розроблено модель управління комплексом маркетингових комунікацій, розраховано результати оцінювання комунікаційної ефективності запропонованих маркетингових комунікаційних кампаній, розроблено ідею запровадження мобільного застосунку та функції «Додавання електронної пошти користувачем» для розвитку email-маркетингу. The purpose of the qualification master’s thesis is to develop a justification for a proposal to improve the management of the marketing communications system at an enterprise based on the results of a study of the main theoretical, methodological and practical aspects of this topic. Based on the research, conclusions were drawn that allow for more effective development of further measures to manage the marketing communications system: a model for managing the marketing communications complex was developed, the results of evaluating the communication effectiveness of the proposed marketing communications campaigns were calculated, and the idea of introducing a mobile application and the «Add Email by User» function for the development of email marketing was developed.Item Управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Чіпко, Назар Ярославович; Chipko, Nazar; Єранкін, Олександр ОлександровичДипломна робота присвячена дослідженню управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, його основну мету та завдання, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ», проведено аналіз його господарської та маркетингової діяльності, а також аналіз комунікаційної діяльності компанії. У третьому розділі вказано пропозиції щодо вдосконалення процесу управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «БІ-ТЕХНОЛОДЖИ», та проведено оцінку їх ефективності. У висновках узагальнено результати проведеного дослідження. The thesis is devoted to the study of marketing communications management of BI-TECHNOLOGY LLC. The introduction defines the relevance and practical value of the research topic, its main purpose and tasks, the subject and object, and the scientific methods of the research. The first chapter is devoted to the theoretical foundations of management of marketing communications. In the second section, general characteristics of BI-TECHNOLOGY LLC are given, an analysis of its economic and marketing activities and company’s marketing communications is carried out. The third section contains suggestions for improving the marketing communications management process of BI-TECHNOLOGY LLC, and an assessment of their effectiveness were made. The conclusions summarize the results of the study.Item Маркетингові дослідження брендів в управлінні споживчою лояльністю(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Фоміна, Ірина Миколаївна; Fomina, Iryna; Савич, Олександр ПетровичДипломна робота присвячена дослідженню ефективності маркетингових стратегій управління брендами з метою підвищення рівня споживчої лояльності. Об’єктом дослідження є Ощадбанк, аналіз якого спрямований на визначення ключових факторів, що впливають на формування позитивного ставлення клієнтів до банківського бренду. В роботі використовуються методи маркетингового аудиту, опитування та аналіз статистичних даних. Результати дослідження нададуть практичні рекомендації для оптимізації стратегій управління брендами та підвищення рівня споживчої лояльності в банківському секторі. The thesis is devoted to the study of the effectiveness of marketing strategies for brand management in order to increase the level of consumer loyalty. The object of the study is Oschadbank, the analysis of which is aimed at identifying the key factors that influence the formation of a positive attitude of customers to the banking brand. The study uses marketing audit methods, surveys and statistical data analysis. The results of the study will provide practical recommendations for optimizing brand management strategies and increasing the level of consumer loyalty in the banking sector.Item Управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами підприємства на засадах маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Федчишин, Артем Сергійович; Fedchyshyn, Artem; Савич, Олександр ПетровичМагістерська робота присвячена розгляду проблематики взаємовідносин зі стейкхолдерами ТОВ «АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА». В теоретичному розділі КМР висвітлено різні підходи до тлумачення поняття «стейкхолдер», вказано принципи та окреслено основні підходи управління взаємовідносинами зі стейкхолдерами підприємства на засадах маркетингу. В практичному розділі було детально досліджено національний ринок автозапчастин, внутрішнє середовище досліджуваного підприємства та проблем у взаємовідносинах з його стейкхолдерами. Результатом роботи стало розроблення плану покарщення взаємовідносин із зацікавленими сторонами та його економічне обґрунтування. The master’s thesis is devoted to the consideration of the problems of relations with stakeholders of «AUTO STANDARD UKRAINE» LLC. In the theoretical section of the thesis, various approaches to the interpretation of the concept of «stakeholder» are highlighted, the principles are indicated and the main approaches of managing relations with stakeholders of the enterprise are outlined. In the practical section, the national auto parts market, the internal environment of the enterprise, and problems in relations with company’s stakeholders were studied in detail. As a result of the work, a plan to improve relations with stakeholder was developed. The development of the plan is followed with its economic justification.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Телятник, Яна Василівна; Teliatnyk, Yana; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаВ дипломній роботі розглянуто рекламну діяльність підприємства в мережі Інтернет. Робота виконана на базі ТОВ «Сільпо». В процесі роботи зроблено висновки та пропозиції щодо обґрунтування напрямків вдосконалення рекламної діяльності в мережі Інтернет ТОВ «Сільпо». In the diploma work consider advertising activity in the Internet. The work is carried out on the basis of the «Silpo» LLC. In the process of work the conclusion and proposals on substantiation of directions of improvement of advertising activity in Internet network of «Silpo» LLC were made.Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Середа, Анастасія Костянтинівна; Sereda, Anastasiia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаНа основі здійсненого комплексного аналізу теоретичних, методичних та практичних аспектів управління маркетинговою діяльністю ГО «Українська асоціація маркетингу» розроблено обґрунтовані пропозиції для її удосконалення. Проведено аналіз теоретико-методологічних засад управління маркетингом та визначено актуальний стан маркетингової діяльності організації. Вивчено сучасні тенденції зовнішнього середовища, що впливають на маркетингову діяльність, та проведено оцінку ефективності існуючих маркетингових стратегій. Результатом є розробка конкретних рекомендацій з оптимізації та модернізації маркетингу. Оцінено ефективність впроваджених інструментів та визначено перспективи розвитку маркетингової діяльності асоціації. On the basis of a comprehensive analysis of the theoretical, methodological and practical aspects of managing the marketing activities of the Public Organization «Ukrainian Marketing Association», reasonable proposals for its improvement have been developed. The theoretical and methodological foundations of marketing management are analyzed and the current state of the organization’s marketing activities is determined. The current trends in the external environment that affect marketing activities are studied, and the effectiveness of existing marketing strategies is evaluated. The result is the development of specific recommendations for optimizing and modernizing marketing. The effectiveness of the implemented tools is evaluated and the prospects for the development of the association’s marketing activities are determined.Item Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Сбежнєва, Крістіна Юріївна; Sbezhnieva, Kristina; Романенко, Лариса ФедорівнаВ ході роботи були описані суть і функції рекламної діяльності підприємства, основні елементи рекламного процесу, види реклами та їх особливості. Описані поняття та види реклами в Інтернет-середовищі, цілі її застосування, інструменти для її створення та поширення. Основні розглянуті види реклами в Інтернет-середовищі: Email-маркетинг, пошукова SЕО-оптимізація, контекстна реклама, пошукова реклама, контент-маркетинг, інфлюєнс-маркетинг. Проведена оцінка ефективності рекламної діяльності МПП «ФЕРРОСЕРВІС», визначено що LMS SmartExpert наразі перебуває в процесі формування комплексного підходу до маркетингу. На основі отриманої інформації були описані цілі та розроблений план рекламної діяльності в Інтернет-середовищі для просування продукту МПП «ФЕРРОСЕРВІС» LMS «SmartExpert». The article describes the essence and functions of the company’s advertising activities, the main elements of the advertising process, types of advertising and their features. The concepts and types of advertising in the Internet environment, the purposes of its use, tools for its creation and distribution are described. The main types of advertising in the Internet environment are considered: Email marketing, search engine optimization, contextual advertising, search advertising, content marketing, influencer marketing. The effectiveness of the advertising activities of FERROSERVICE was evaluated, and it was determined that LMS SmartExpert is currently in the process of forming an integrated approach to marketing. Based on the information received, the goals were described and a plan of advertising activities in the Internet environment was developed to promote the product of the FERROSERVICE LMS SmartExpert.Item Інструменти цифрового маркетингу в діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Романченко, Дарина Олександрівна; Romanchenko, Daryna; Савич, Олександр ПетровичУ роботі досліджено основні інструменти цифрового маркетингу, їх застосування та оцінка ефективності. Проаналізовано діяльність ТОВ «Нексус Автомотів Україна», виділено маркетингові проблеми та запропоновані шляхи їх вирішення через інструменти цифрового маркетингу. Розроблено план впровадження цифрових інструментів з прогнозуванням їх впливу на компанію. The project explores the fundamental tools of digital marketing, their application, and effectiveness assessment. It is based on an analysis of the activities of «Nexus Automotive Ukraine» LLC, identifying marketing issues and proposing solutions through digital marketing tools. As a result, a strategy for incorporating these digital tools and predicting their influence on the company has been devised.Item Бренд-стратегія в діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-18) Роговська, Аміна Андріївна; Rohovska, Amina; Ларіна, Ярослава СтепанівнаМагістерська робота спрямована на розробку теоретико-методичних засад і практичних рекомендацій для побудови бренд-стратегії для ТОВ «Укравіт Агро». Робота охоплює вивчення господарської та маркетингової діяльності підприємства, аналіз конкурентної позиції брендів та розробку комплексу заходів для поліпшення бренд-стратегії, брендової свідомості та конкурентних переваг. The master’s thesis aims to develop theoretical and methodological principles, along with practical recommendations, for constructing a brand strategy for Ukravit Agro LLC. The research encompasses the study of the company’s business and marketing activities, analysis of competitive brand positions, and the formulation of a comprehensive set of measures to enhance the brand strategy, brand awareness, and competitive advantages.Item Управління Інтернет-маркетингом на сучасному підприємстві та шляхи його удосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Плачковська, Олена Олександрівна; Plachkovska, Olena; Шафалюк, Олександр КазимировичУ кваліфікаційній магістерській роботі розглядається удосконалення управління Інтернет-маркетингом для підвищення ефективності бізнесу комерційного підприємства. У роботі визначено об’єкт і предмет дослідження, а також сформульовано завдання для розробки рекомендацій з управління Інтернет-маркетингом. Зазначені методи дослідження, обіцяючи розкрити теоретичні аспекти та представити практичний аналіз Інтернет-маркетингу, взявши за основу компанію ТОВ «Родон Агро». The qualifying master’s thesis examines the improvement of Internet marketing management to increase the business efficiency of a commercial enterprise. The work defines the object and subject of the research, as well as formulates the task for developing recommendations for Internet marketing management. The specified research methods promise to reveal theoretical aspects and present a practical analysis of Internet marketing, based on the company «Rodon Agro» LLC.Item Комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Підгурський, Валерій Миколайович; Pidhurskyi, Valerii; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаУ роботі розглянуто поняття комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі. На основі проведеного дослідження визначено приклади рекомендацій щодо покращення комплексу маркетингу ТОВ «БЕТТА-СЕРВІС» в Інтернет-середовищі. Спрогнозована економічна ефективність запропонованих засобів, що можуть підвищити результати господарської діяльності та ефективність використання маркетингових коштів. The article considers the concept of enterprise marketing mix in the Internet environment. On the basis of the carried out research, examples of recommendations for improving the marketing complex of «BETTA-SERVICE» LLC in the Internet environment have been identified. The economic efficiency of the proposed means that can improve the results of economic activity and the efficiency of using marketing funds is predicted.Item Просування брендів підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Пильтяй, Максим Павлович; Pyltiai, Maksym; Василькова, Наталія ВолодимирівнаМагістерська робота розглядає стратегії та інструменти просування брендів підприємств в соціальних мережах. Дослідження фокусується на вивченні впливу соціальних мереж на створення та утримання бренду, враховуючи різні аспекти взаємодії з аудиторією. Робота включає аналіз ефективності рекламних кампаній, взаємодії зі споживачами та стратегій контент-маркетингу. Висновки дозволять розробити оптимальні методи взаємодії в інтернет-просторі для підвищення впливу бренду та зміцнення його позицій у сучасному бізнес-середовищі. The master’s thesis examines strategies and tools for promoting enterprise brands on social media. The research focuses on the impact of social media on brand creation and retention, taking into account various aspects of audience interaction. The work includes an analysis of the effectiveness of advertising campaigns, customer interaction, and content marketing strategies. The conclusions will help develop optimal methods of interaction in the online space to increase brand influence and strengthen its position in the modern business environment.Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства у сфері послуг(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Петрова, Марія Сергіївна; Petrova, Mariia; Савич, Олександр ПетровичКваліфікаційна магістерська робота вивчає стратегії та інструменти управління маркетинговою діяльністю підприємства, спеціалізуючись на наданні послуг. Досліджуються стратегії просування послугових компаній у контексті вимог сучасного ринку послуг через аналіз маркетингових інструментів, цільової аудиторії та конкурентної переваги. Робота акцентує увагу на важливості створення унікальної пропозиції послуг, адаптації маркетингових стратегій до специфіки галузі та забезпеченні задоволення потреб споживачів у сфері послуг. The qualifying master’s thesis studies strategies and tools for managing the marketing activities of an enterprise specializing in the provision of services. Promotion strategies of service companies in the context of the requirements of the modern service market are studied through the analysis of marketing tools, target audience and competitive advantage. The work emphasizes the importance of creating a unique offer of services, adapting marketing strategies to the specifics of the industry, and ensuring the satisfaction of consumer needs in the service sector.Item Управління комплексом маркетингу підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Орденко, Іван Олександрович; Ordenko, Ivan; Антонченко, Мирослава ЮріївнаCистематизація теоретико-методичних основ управління маркетинговим комплексом як складової маркетингової діяльності ГО «Українська асоціація маркетингу». Задачі включають визначення економічної сутності виробничих та ринкових відносин організації, аналіз принципів та методів побудови маркетингового комплексу, дослідження діяльності та маркетингового середовища, оцінку ефективності інструментів управління маркетинговим комплексом. Також поставлено завдання визначити вектор подальшої маркетингової діяльності організації, розробити рекомендації з покращення стану та позицій на ринку, аргументувати напрями та маркетингові заходи для поліпшення управління маркетинговим комплексом. Systematization of the theoretical and methodological foundations of the management of the marketing complex as a component of the marketing activity of the NGO «Ukrainian Marketing Association». Tasks include determining the economic essence of the organization’s production and market relations, analyzing the principles and methods of building a marketing complex, researching activities and the marketing environment, evaluating the effectiveness of marketing complex management tools. The task was also set to determine the vector of further marketing activities of the organization, to develop recommendations for improving the state and positions on the market, to argue directions and marketing measures to improve the management of the marketing complex.Item Управління маркетинговою системою автоматизації товарної та цінової політик підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Ніронов, Дмитро Андрійович; Nironov, Dmytro; Савич, Олександр ПетровичУ роботі було досліджено суть та значення маркетингової товарної та цінової політики підприємства. Визначені сучасні інструменти автоматизації товарної та цінової політик компанії. Наведені методичні основи автоматизації товарної та цінової політик. Здійснено діагностику господарської та маркетингової діяльності підприємства. Проведений маркетингових аналіз бізнес середовища підприємства. Проведено дослідження наявної структури управління маркетингової системою автоматизації товарної та цінової політик ТзОВ «Авто Стандард Україна», а також розроблені методики для автоматичної системи товарної та цінової політик підприємства. Сформований план та бюджет впровадження систем автоматизації товарної та цінової політик компанії. Оцінено економічну ефективність впровадження систем автоматизації. The work explored the essence and significance of the company’s marketing product and price policy. State-of-the-art automation tools for the company’s product and price policies have been identified. The methodical foundations of the automation of commodity and price policies are presented. Diagnostics of the business and marketing activities of the enterprise were carried out. Conducted marketing analysis of the business environment of the enterprise. A study of the existing management structure of the marketing system for the automation of product and price policies of «Auto Standard Ukraine» LLC was conducted, as well as methods for the automatic system of product and price policies of the enterprise were developed. A plan and budget for the introduction of automation systems for the company’s product and price policies have been formed. The economic efficiency of the introduction of automation systems was evaluated.Item Просування послуг підприємства в соціальних мережах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мільо, Володимир Васильович; Milo, Volodymyr; Пилипчук, Володимир ПетровичУ роботі було розглянуто види та особливості соціальних мереж. Виділено найсучасніші інструменти просування послуг в соціальних мережах. Проаналізовано ефективність маркетингової діяльності підприємства «ЛІН ІНСТИТУТ УКРАЇНА», зокрема просування навчальних послуг в соціальних мережах. Запропоновані шляхи та заходи з покращення ефективності маркетингової діяльності в мережі Інтернет та розраховано їхню ефективність. The work considered the types and features of social networks. The most modern tools for promoting services in social networks are highlighted. The effectiveness of marketing was analyzed activities of the enterprise «LIN INSTITUTE UKRAINE», in particular the promotion of educational services in social networks. Suggested ways and measures for improvement effectiveness of marketing activity in Internet networks and calculated their efficiency.Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Микитенко, Вероніка Олегівна; Mykytenko, Veronika; Федорченко, Андрій ВасильовичВ роботі визначена сутність та складові управління маркетинговою діяльністю підприємства, окреслена його роль, проаналізовано можливі підходи та методи оцінювання його ефективності. Тема досліджувалася на базі приватної школи ЗПО «Мозаїка». Було детально проаналізовано маркетингову діяльність компанії, визначено її слабкі місця та запропоновано шляхи вдосконалення. Робота демонструє процес дослідження маркетингової діяльності малого підприємства сфери послуг, а саме сфери освіти, який може слугувати прикладом для компаній, які бажають покращити свою маркетингову діяльність та ідентифікувати проблеми в управлінні маркетингом. The study defines the essence and components of management of marketing activities of an enterprise, outlines its role, analyses possible approaches and methods of measuring its effectiveness. The topic was researched on the basis of the private school ZPO «Mozaika». The marketing activities of the company were analysed, as well as its weaknesses and ways of improvement. The paper demonstrates the process of researching the marketing activities of a small service enterprise, specifically in the field of education, which can be used as an example for companies wishing to improve their marketing activities and identify problems in marketing management.Item Комплекс маркетингу підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мельник, Дмитро Валерійович; Melnyk, Dmytro; Єранкін, Олександр ОлександровичВ роботі досліджено комплекс маркетингу ТМ «Екоторба». Оцінено стан компанії на ринку. Проведено аналіз із покращенням роботи маркетингу-мікс в Інтернет-середовищі. The work examines the marketing complex of TM «Ekotorba». The state of the company on the market was evaluated. An analysis was carried out to improve the work of marketing-mix in the Internet environment.