Browse
Recent Submissions
Item Формування та розвиток стратегії просування бренду у цифровому середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мурга, Анастасія Олександрівна; Murha, Anastasiia; Зозульов, Олександр ВікторовичItem Управління іміджем підприємства та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Музиченко, Інна Миколаївна; Muzychenko, Inna; Луцій, Олександр ПавловичItem Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мегера, Марина Олександрівна; Mehera, Maryna; Сахарова, Тетяна ВадимівнаItem Управління маркетинговою конкурентною стратегією підприємства та шляхи її розвитку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Мачарадзе, Діана Тенгізіївна; Macharadze, Diana; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Управління іміджем торгової марки та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Марченко, Наталія Олегівна; Marchenko, Nataliia; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Малюк, Руслан Андрійович; Maliuk, Ruslan; Баюра, Дмитро ОлександровичДипломна робота викладена на 79 сторінках, містить в собі 26 ілюстрацій, 9 таблиць, та 31 використане джерело Об’єктом дослідження є маркетингові дослідження та оптимізація маркетингової діяльності на підприємстві. Предметом дослідження є процес впровадження та використання маркетингових досліджень на підприємстві на прикладі ресторанів “KFC” в Україні та компанії ТОВ “ГРГ-Україна”. Метою роботи є розробка напрямів вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, створення умов які дозволять продавати конкурентоспроможний товар з метою отримання прибутку. Diploma work is expounded on 79 pages, contains 26 illustrations, 9 tables, and 31використане source The object of follow-up and propaganda is follow-up taizatsiya propaganda activity on the sub-company. The subject of the report is the process of distribution and issuance of advertising messages at the enterprises of the applied restaurant "KFC" in Ukraine and the company LLC "GRG-Ukraine".. The aim of work is development of directions of perfection of marketing activity on an enterprise, conditioning that will allow to sell a competitive commodity with the aim of receipt.Item Організація інтернет-маркетингу на підприємстві ТОВ «Інтертоп Україна»(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лужна, Інна Володимирівна; Luzhna, Inna; Дима, Олександр ОлексійовичItem Інтернет маркетинг та особливості його застосування у маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Линник, Анастасія Дмитрівна; Lynnyk, Anastasiia; Луцій, Олександр ПавловичItem Маркетингова товарна політика в системі маркетингового управління підприємством(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Корніцька, Аліна Геннадіївна; Kornitska, Alina; Єранкін, Олександр ОлександровичItem Управління іміджем підприємства та шляхи його покращення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кононова, Вікторія Вадимівна; Kononova, Viktoriia; Дима, Олександр ОлексійовичItem Рекламна діяльність підприємства в Інтернет-середовищі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Кібліцький, Артем Русланович; Kiblitskyi, Artem; Сєвонькаєва, Ольга ОлексіївнаItem Управління товарним пропонуванням підприємства на ринку(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Караван, Олексій Володимирович; Karavan, Oleksii; Єранкін, Олександр ОлександровичItem Інтернет-маркетинг і особливості його застосування в маркетинговій діяльності підприємства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Жванко, Дарія Русланівна; Zhvanko, Dariia; Єранкін, Олександр ОлександровичItem Цифровий маркетинг на підприємстві в сучасних умовах(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Гончар, Катерина Олександрівна; Honchar, Kateryna; Лилик, Ірина ВікторівнаМагістерська робота складається із трьох розділів, 78 сторінок. Загальна кількість таблиць 22, ілюстрацій – 10, кількість використаних джерел – 55, 6 додатків (містять таблиці). У першому (теоретичному) розділі проаналізовано сутність поняття «цифрова економіка», «цифровий маркетинг», «інтернет маркетинг», досліджено інструменти цифрового маркетингу, його переваги та підходи до аналізу ефективності цифрового маркетингу. У другому розділі досліджено стан використання сучасних інструментів цифрового маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємства. У третьому розділі наявна інформація щодорозробки стратегії цифровізації маркетингової діяльності, розроблено кошторис діджитал стратегії та надано рекомендації з удосконалення. The master's thesis consists of three sections, 78 pages. The total number of tables is 22, illustrations – 10, the number of used sources – 55, 6 appendices (contain tables). In the first (theoretical) section, the essence of the concept of "digital economy", "digital marketing", "Internet marketing" is analyzed, digital marketing tools, their advantages and approaches to analyzing the effectiveness of digital marketing are investigated. The second chapter examines the state of use of modern digital marketing tools and its impact on the marketing activities of the enterprise. In the third section, there is information on the development of a strategy for the digitalization of marketing activities, an estimate of the digital strategy is developed and recommendations for improvement are provided.Item Управління збутовою діяльністю на аграрному підприємстві(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Лук’яненко, Аліна Михайлівна; Lukianenko, Alina; Баюра, Дмитро ОлександровичItem Конкурентоспроможність продукції підприємства і резерви її підвищення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шершнєв, Олександр Володимирович; Shershniev, Oleksandr; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Маркетингове забезпечення підтримки виведення нового товару на ринок(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Шафран, Валерія Олегівна; Shafran, Valeriia; Василькова, Наталія ВолодимирівнаItem Система маркетингового менеджменту на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хохлова, Ганна Сергіївна; Khokhlova, Hanna; Ларіна, Ярослава СтепанівнаItem Маркетингова комунікаційна діяльність підприємства в сучасних умовах та її ефективність(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Баранець, Анна Андріївна; Baranets, Anna; Пилипчук, Володимир ПетровичItem Організація маркетингової діяльності на підприємстві та шляхи її вдосконалення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Хілінський, Сергій Олександрович; Khilinskyi, Serhii; Архипова, Тетяна Василівна