Випуск № 30
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Випуск № 30 by Author "Oklander, Michael"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особисті чинники впливу промислових підприємств на поведінку споживачів на ринку В2С(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-05-22) Окландер, Михайло Анатолійович; Oklander, MichaelРозглядаються питання формування споживчого попиту у відповідності із гендерною структурою суспільства під впливом глобалізації пропозиції і споживання, виокремлення особистих чинників, динаміки соціально-психологічних норм, уподобань на основі яких виникають нові цільові сегменти ринку. Це породжує необхідність розробки маркетингових програм у роздрібній торгівлі для стимулювання та зростання обсягів продажу.