Освітня програма «Економічна та соціальна психологія»
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Освітня програма «Економічна та соціальна психологія» by Author "Shvets, Yelyzaveta"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Особливості взаємозв'язку асертивності особистості юнацького віку та стилю батьківського виховання(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-12-23) Швець, Єлизавета Олегівна; Shvets, Yelyzaveta; Ставицька, Світлана ОлексіївнаСьогодні вивчення асертивності є важливим напрямком в сучасній психології, який, передусім, допомагає людям у підвищенні своєї самооцінки та покращенні спілкування з іншими людьми. Асертивність є важливою навичкою для особистості, оскільки вона включає в себе здатність виражати свої думки, брати відповідальність за свої дії, встановлювати границі та впливати на своє середовище. Сім'я - перший і найважливіший фактор, що впливає на особистість. Мета роботи – провести теоретичне й емпіричне дослідження особливостей взаємозв'язку асертивності особистості юнацького віку та стилю батьківського виховання. Було встановлено існування значущих зв’язків між показниками асертивності і показниками батьківського виховання та сімейного середовища. Найсуттєвішою стала кореляція загального показника асертивності з показником організованості сім'ї. Today, the study of assertiveness is an important direction in modern psychology, which, above all, helps people to increase their self-esteem and improve communication with other people. Assertiveness is an important personality skill because it includes the ability to express one's thoughts, take responsibility for one's actions, set boundaries, and influence one's environment. The family is the first and most important factor affecting the personality. The purpose of the work is to conduct a theoretical and empirical study of the features of the relationship between the assertiveness of the adolescents and the style of parenting. The existence of significant relationships between indicators of assertiveness and indicators of parental education and family environment was established. The most significant was the correlation of the general index of assertiveness with the index of family organization.