Кафедра міжнародного менеджменту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародного менеджменту by Author "Dobryden, Dymytrian"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Стратегія виходу українського підприємництва на зарубіжний товарний ринок (на прикладі тов зарог)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Добридень, ДимитріанРусланович; Dobryden, Dymytrian; Панченко, Євген ГригоровичДана робота присвячена стратегії виходу українського підприємства на зовнішній ринок. У роботі досліджено теоретичні основи формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства, визначено форми виходу на зовнішній ринок та особливості стратегії виходу на продовольчі ринки. Запропоновано пропозиції щодо вдосконалення експортної діяльності, обґрунтовано економічну ефективність запропонованих заходів, розглянуто перспективи зміцнення конкурентних позицій підприємства на міжнародних ринках. Робота вносить важливий внесок у вивчення та розуміння стратегічних аспектів виходу підприємства на зовнішні ринки, що може бути корисним для бізнес-спільноти та дослідників, які цікавляться розвитком зовнішньоекономічної діяльності підприємств. This work is devoted to the strategy of the Ukrainian enterprise entering the foreign market. In the paper, the theoretical foundations of the formation of the foreign economic strategy of the enterprise were investigated, the forms of entering the foreign market and the features of the strategy of entering the food markets were determined. Proposals for improving export activities were proposed, the economic efficiency of the proposed measures was substantiated, and prospects for strengthening the company's competitive position on international markets were considered. The work makes an important contribution to the study and understanding of the strategic aspects of the enterprise's entry into foreign markets, which can be useful for the business community and researchers interested in the development of foreign economic activities of enterprises.