Кафедра міжнародного менеджменту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародного менеджменту by Title
Now showing 1 - 11 of 11
Results Per Page
Sort Options
Item Ecological Management in F. Hoffmann-La Roche Ltd(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Khodakivska, Anna; Ходаківська, Анна; Tymkiv, Iryna; Тимків, Ірина ВалеріївнаItem Global strategy of national economies competitiveness(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Koval, Daria; Коваль, Дар’я Сергіївна; Zhevaho, Alina; Жеваго, Аліна ВолодимирівнаThe issues of competitiveness at the economic level alone are among the most important issues of national importance, as they are closely related to the achievement of dynamic economic development and improvement of living standards of the country's population. The purpose of the research is to determine the conditions and factors of ensuring Ukraine's competitiveness in the context of global competition and to develop recommendations for improving the level of competitiveness. Питання конкурентоспроможності лише на рівні економіки за рівнем актуальності виходять на перші місця серед питань національної значимості, оскільки тісно пов'язані з досягненням динамічного економічного розвитку країни та підвищення рівня життя її населення. Мета дослідження полягає у визначенні умов та факторів забезпечення конкурентоспроможності України в умовах глобальної конкуренції та розроблення рекомендацій щодо покращення рівня конкурентоспроможності.Item International Corporate Marketing Management (on the basis of Tiffany &Co.)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-14) Sivtseva, Darʼia; Сівцева, Дарʼя Андріївна; Fursova, Olena; Фурсова, Олена ВікторівнаThe master's thesis is devoted to the study of the theoretical aspects of marketing management research in international corporations. A comprehensive study of the jewelry market and prerequisites for the development of jewelry in the conditions of digitization was conducted. The economic and marketing activities of Tiffany & Co. are analyzed in modern conditions. Identified the strengths and weaknesses of Tiffany &Co. Considered directions for improving the marketing strategy of Tiffany & Co. in the context of digitization and LVMH's acquisition of Tiffany & Co. The effectiveness of attracting users using digital channels was analyzed. Tiffany's adapted marketing strategies in the digital age can be used as a benchmark for luxury brands with a long history. Tiffany's marketing methods demonstrate that older brands need to leverage social media by creating platforms that allow customers to shop online and participate in various brand activities. By using online platforms, these old luxury brands can increase their visibility, build their own brand communities, and attract loyal customers. Магістерська робота присвячена вивченню теоретичних аспектів дослідження маркетингового менеджменту в міжнародних корпораціях. Проведено комплексне дослідження ювелірного ринку та передумов розвитку ювелірного мистецтва в умовах цифровізації. Проаналізовано економічну та маркетингову діяльність Tiffany & Co. в сучасних умовах. Визначив сильні та слабкі сторони Tiffany &Co. Розглянуто напрямки вдосконалення маркетингової стратегії Tiffany & Co. в контексті цифровізації та придбання компанією LVMH Tiffany & Co. Проаналізовано ефективність залучення користувачів за допомогою цифрових каналів. Адаптовані маркетингові стратегії Tiffany в епоху цифрових технологій можна використовувати як еталон для брендів класу «люкс» із довгою історією. Маркетингові методи Tiffany демонструють, що старі бренди повинні використовувати соціальні медіа, створюючи платформи, які дозволяють клієнтам робити покупки онлайн і брати участь у різноманітних заходах бренду. Використовуючи онлайн-платформи, ці старі розкішні бренди можуть підвищити свою впізнаваність, створити власні бренд-спільноти та залучити лояльних клієнтів.Item Managing corporate social responsibility in international banks(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Svitlychna, Anzhela; Світлична, Анжела Павлівна; Babych, Tetiana; Бабич, Тетяна ОлегівнаThis work reveals the theoretical aspects of the essence of corporate social responsibility of International Banks, and also demonstrates its application in practice on the example of JSC "UKRSIBBANK". The most common variations of the definition of Corporate Social Responsibility are considered. The involvement of foreign and Ukrainian companies in the UN Global Compact is investigated. The main reasons for the need to implement this business strategy are substantiated. The algorithm of analysis of Corporate Social Responsibility of potential and existing clients in the banking sector is proposed. In today's realities, adherence to the corporate social responsibility strategy for business is one of the integral parts of its successful functioning, as it brings the relationship between business and society to a higher level, and is one of the most important factors of economic development. Corporate social responsibility is one of the key features of modern business structures and provides for the protection of public interests. According to this strategy, when making decisions, managers aim not only to maximize profits or increase the market value of the company, but also to protect the interests of others: employees, consumers, communities, and the country as a whole. It is extremely important for business to reduce negative and increase positive impacts. This is possible only by adhering to the principles of sustainable development - a balance between meeting modern needs and protecting the interests of future generations. Дана робота розкриває теоретичні аспекти сутності корпоративної соціальної відповідальності міжнародних банків, а також демонструє її застосування на практиці на прикладі АТ "УКРСИББАНК". Розглянуто найпоширеніші варіації визначення корпоративної соціальної відповідальності. Досліджено участь іноземних та українських компаній у Глобальному договорі ООН. Обґрунтовано основні причини необхідності впровадження цієї бізнес-стратегії. Запропоновано алгоритм аналізу корпоративної соціальної відповідальності потенційних та існуючих клієнтів у банківському секторі. У сучасних реаліях дотримання стратегії корпоративної соціальної відповідальності для бізнесу є однією з невід'ємних складових його успішного функціонування, оскільки виводить взаємовідносини між бізнесом і суспільством на високий рівень і є одним з найважливіших чинників економічного розвитку. Корпоративна соціальна відповідальність є однією з ключових ознак сучасних бізнес-структур і передбачає захист суспільних інтересів.Item Modern information technology in international business (on the basis of logistics company DHL)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023) Reshetnik, Liliia; Решетнік, Лілія; Kulyk, Yurii; Кулик, Юрій ЄвгеновичItem Злиття та поглинання у глобальному банківському секторі(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-16) Краснікова, Аліна Артемівна; Krasnikova, Alina; Грищенко, Наталія ВячеславівнаУ даній дипломній роботі розглядаються та аналізуються процеси злиття та поглинання у світовому банківському секторі, а також було визначено тенденції, умови та фактори розвитку сучасного ринку M&A. У роботі охарактеризовано етапи еволюції ринку злиття та поглинання, досліджено особливості розвитку на різних етапах. Автор визначив вплив процесів M&A на економіку, а також зробив спробу виявити основні причини невдач. Проаналізовано особливості регулювання злиття в країнах ЄС та визначено основні вимоги до них. Дано оцінку розвитку процесів злиття та поглинання країн Центрально-Східної Європи, зокрема України. Надано рекомендації щодо успішного функціонування компаній після злиття або поглинання, а також визначено чинники позитивної динаміки ринку M&A на поточному етапі. This work examines and analyzes the processes of mergers and acquisitions in the global banking sector, and also specifies trends, conditions and factors of the development of the modern M&A market. The work characterizes the evolutionary stages of the merger and acquisition market, investigates the peculiarities of development at different stages. The author identified the motives for mergers and takeovers, their impact on the economy, and made an attempt to identify the main causes of failure. The specifics of the regulation of mergers in the EU countries were analyzed and the main requirements for them were determined. An assessment of the development of the processes of mergers and acquisitions of the countries of Central-Eastern Europe, in particular Ukraine, is given. Recommendations are provided for the successful functioning of companies after a merger or acquisition, and the factors of positive dynamics of the M&A market at the current stage are determined.Item Міжнародний менеджмент-консалтинг (на прикладі компанії McKinsеy)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-16) Ячник, Максим Анатолійович; Yachnyk, Maksym; Панченко, Євген ГригоровичУ теоретичній частині роботи розкрито основні питання щодо ролі та місця консалтингових послуг у системі міжнародного бізнесу, відображено специфіку консалтингових послуг, проведено аналіз міжнародного ринку консалтингу, його тенденції та прогноз розвитку. проводиться. В аналітичній частині автор розглянув сфери та результати міжнародної практики McKinsey та її універсальну модель вирішення проблем. У практичній частині роботи автор дослідив перешкоди, пріоритети та перспективи українського консалтингового ринку та практики McKinsey на ньому. Автор визначив окремі пропозиції щодо вдосконалення інфраструктури українського консалтингового ринку та розвитку практики McKinsey в Україні. In the theoretical part of this work basic questions are exposed in relation to the role and place of consulting services in the system of the international business, the specificity of the consulting services is reflected, analysis of the international consulting market, its trends and development forecast is conducted. In the analytical part the author examined the spheres and results of McKinsey's international practice and its universal problem-solving model. In the practical part of the work the author studied the obstacles, priorities and prospects of the Ukrainian consulting market and McKinsey's practice on it. The author defined certain proposals on Ukrainian consulting market infrastructure improvement and development of McKinsey's practice in Ukraine.Item Позиціонування України в глобальній економічній системі: поточний стан в умовах повномасштабної військової агресії та перспективні сценарії майбутнього соціально-економічного відновлення(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-23) Коломієць, Олена Русланівна; Kolomiiets, Olena; Рябець, Наталья МіколаївнаВ дипломній роботі розглянуто наступне : теоретичні засади дослідження функціонування національної держави в умовах глобалізації, Україна в глобальній економічні системі: довоєнна ретроспектива та поточний стан та потенційні сценарії майбутнього соціально-економічного відновлення України.Item Розвиток двосторонніх міжнародних економічних зв'язків України та США(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-16) Коцюба, Ольга Сергіївна; Kotsiuba, Olha; Тимків, Ірина ВалеріївнаРобота має дослідницький характер, тому необхідно перш за все з’ясувати сутність міжнародних економічних відносин та їх тенденції, ретроспективний аналіз відносин між Україною та Сполученими Штатами Америки, що включає підписання різноманітних угод та їх позитивні та негативні наслідки для нашої країни та відносин у цілому. Наступним етапом дослідження є аналіз торговельно-економічної та інвестиційної діяльності, з’ясування причин, що вплинули на динаміку зменшення або збільшення того чи іншого виду діяльності. Ключове завдання – висвітлення сучасних проблем українсько-американських відносин та перспектив їх розвитку. Важливою частиною є визначення перспектив післявоєнної відбудови України та участі в цьому Сполучених Штатів Америки. The work is of a research nature, so it is necessary first of all to find out the essence of international economic relations and their trends, retrospective analysis of relations between Ukraine and the United States of America, which includes the signing of various contracts and their positive and negative consequences for our country and relations as a whole. The next stage of the implementation research is an analysis of trade, economic and investment activity, elucidation of the reasons that influenced the dynamics of the decrease or increase of whether another type of activity. The key task is to highlight modern problems Ukrainian-American relations and prospects for their development. An important part is also the determination of prospects for the post-war reconstruction of Ukraine and the participation of the United States of America in this.Item Сash flows management in international corporations(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-12-15) Feshchenko, Maksym; Фещенко, Максим Сергійович; Nebyltsova, Oksana; Небильцова, Оксана ВолодимирівнаThe paper has defined cash flow management as vital for any large international corporation. The work has identified planning, budgeting, its types, and peculiarities. It has further researched the decision-making aspect, its cycle, and the data needed. Finally, the process of forecasting, its cash flow management aspects and components were reviewed in detail. В роботі визначачено управління грошовими потоками як життєво важливе для будь-якої великої міжнародної корпорації. У роботі визначено планування, бюджетування, його види та особливості. В роботі додатково досліджено аспект прийняття рішень, його цикл і необхідні дані. Було також детально розглянуто процес прогнозування, його аспекти та компоненти управління грошовими потоками.Item Структура і динаміка розвитку міжнародних товарних ринків(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023-02-16) Шуршина, Олена Вікторівна; Shurshyna, Olena; Петько, Станіслав МихайловичУ першому розділі роботи досліджено сутнісні риси функціонування світового товарного ринку, особливості формування та стратегічні орієнтири розвитку глобальних товарних ринків. У другому розділі проведено аналіз торговельної спроможності України з іноземними державами та здійснена оцінка основних товарів та партнерів; проаналізовано структуру світового ринку аграрної продукції та тренди міжнародної торгівлі. У третьому розділі запропоновані етапи та стратегії виходу компанії на зовнішньоекономічний ринок, здійснено аналіз методів оцінки привабливості ринку; запропоновані напрями поліпшення експортного та імпортного потенціалу міжнародних товарних ринків. The first section of the work examines the essential features of the world commodity market, the peculiarities of formation and strategic guidelines for the development of global commodity markets. The second section analyses Ukraine's trade capacity with foreign countries and evaluates the main goods and partners; this chapter analyses the structure of the world market of agricultural products and international trade trends. The stages and strategies of the company's entry into the foreign economic market are proposed in the third section; an analysis of market attractiveness assessment methods was carried out. Here are suggestions for improving the export and import potential of international commodity markets.