Кафедра міжнародного менеджменту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Кафедра міжнародного менеджменту by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 98
Results Per Page
Sort Options
Item Development of the Organizational Structure of an Organisation (on the Basis of EU Border Assistance Mission to Moldova and Ukraine)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-12-09) Matsatsa, Pauller Takudzwa; Матсатса, Пауллер Такудзва; Shvydanenko, Oleg; Швиданенко, Олег АнатолiйовичItem Personnel Management Development in International Corporations (on the base of Pepsi Cola Company)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-12-09) Jackson, Emmanuel Ekpe; Джексон, Еммануел Екпе; Kulyk, Yurii; Кулик, Юрій ЄвгеновичItem Marketing Management of Automotive International Trading Groups(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-12-09) Dakhmouche, Fahd Abdelaziz; Дакхмоуче, Фахд Абделазіз; Solodkovskyyi, Yurii; Солодковський, Юрій МечиславовичItem Corporate Strategy Development in an International Company(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-12-09) Pallikkattil, Faisel ; Полліккатіл, Файсел Мохамед; Petrova, Iryna; Петрова, Iрина ЛеонiдiвнаItem Innovative Business in Logistics: Nigerian Case(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2020-12-09) Samuel, Oluwatobi; Самуель, Олуватобі Тімоті; Petrenko, Liudmila; Петренко, Людмила АнатоліївнаItem Adopting Agile Operating Model for Healthcare(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Mammedove, Narmin; Меммедова, Нермін Намік кизи; Babych, Tetiana; Бабич, Тетяна ОлегівнаItem Multinational companies’ activity on Ukrainian markets (on the basis of PepsiCo, Inc.)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-02-09) Zhovtyi, Kyryl; Жовтий, Кирил Євгенійович; Oliinyk, Viktoriia; Олійник, Вікторія ВолодимирівнаThe master's thesis focused on the study of PepsiCo Inc. The first section discusses the signs of PepsiCo transnationality and the history of TNCs. In Section 1.2, I took a closer look at PepsiCo's mission and learned that PepsiCo is focused on unlocking its full potential by accelerating sustainable growth and developing a new mission and vision to succeed. PepsiCo's vision has also been revised. In section 2.1, I described which products PepsiCo represents in Ukraine. Section 2.2 describes the volume and growth dynamics of PepsiCo Inc. in Ukraine. Here you can clearly see graphs comparing the level of sales of carbonated beverages, mineral water, juices in Ukraine in 2017-2018. Section 2.3 describes the competitive advantages of PepsiCo Inc. on the market of Ukraine. Section 3.1 describes the main obstacles to the company's activities in the Ukrainian market. Section 3.2 discusses improving PepsiCo Inc. and assessment of their economic consequences. Section 3.3 deals with the development prospects of PepsiCo Inc. on the Ukrainian market. Магістерська робота була зосереджена на вивченні компанії PepsiCo Inc. У першому розділі розглянуті ознаки транснаціональності PepsiCo та історії заснування ТНК. У розділі 1.2 я детальніше розглянув місію PepsiCo та дізнався, що PepsiCo зосереджена на повному розкритті свого потенціалу шляхом прискореного сталого зростання та вироблення нової місії та бачення, щоб досягти успіху. Бачення PepsiCo також було переглянуто. У розділі 2.1 я описав, яку продукцію представляє PepsiCo на території України. Розділ 2.2 описуються обсяги та динаміку зростання компанії PepsiCo Inc. в Україні. Тут ви можете наочно побачити графіки, що порівнюють рівень продажу газованих напоїв, мінеральної води, соків на території України у 2017-2018 роках. Розділ 2.3 описує конкурентні переваги PepsiCo Inc. на ринку України. Розділ 3.1 описує основні перешкоди діяльності компанії на ринку України. Розділ 3.2 обговорює вдосконалення діяльності PepsiCo Inc. та оцінку їх економічних наслідків. Розділ 3.3 стосується перспектив розвитку PepsiCo Inc. на українському ринку.Item Consulting activities in the system of international business in Europe(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Barsuchenko, Khrystyna; Барсученко, Христина Віталіївна; Kalchenko, Timur; Кальченко, Тимур ВалерійовичThe economy is changing in an accelerated speed and new challenges arise: digitalization, regulation, scarcity of resources, etc. Thus, consulting service has become an integral part of every company’s daily routine due to economic unpredictability. Companies attract external consultants because they are unable to quickly react to the shifts in economy. This study aims to determine existing problems of German consulting market and find solutions how they could be solved in order to increase competitiveness not only in domestic market but also outside the border. Having analyzed consulting market with the help of statistics and reports, the main problems were identified. These results help to identify key recommendations, which can be used to improve performance of domestic consulting firms and to help them gain better brand image. Економіка змінюється прискореними темпами, з’являються нові виклики: цифровізація, регулювання, дефіцит ресурсів тощо. Таким чином, через економічну непередбачуваність консалтингові послуги стали невід’ємною частиною повсякденної роботи кожної компанії. Компанії залучають зовнішніх консультантів, оскільки не в змозі швидко реагувати на зміни в економіці. Це дослідження має на меті визначити існуючі проблеми німецького консалтингового ринку та знайти шляхи їх вирішення з метою підвищення конкурентоспроможності не лише на внутрішньому ринку, а й за його межами. Проаналізувавши консалтинговий ринок за допомогою статистичних даних та звітів, були визначені основні проблеми. Ці результати допомагають визначити ключові рекомендації, які можуть бути використані для покращення роботи вітчизняних консалтингових фірм та покращення іміджу бренду.Item World experience of Venture Entrepreneurship, Problems of its Formation and Development in Ukraine (on the case of LLC Lime Devs)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Arikov, Ivan; Аріков, Іван Іванович; Fursova, Olena; Фурсова, Олена ВiкторiвнаItem World Experience of Venture Entrepreneurship, Problems of Formation and Development in Ukraine(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Getman, Nicole; Гетьман, Ніколь Олександрівна; Babych, Tetiana; Бабич, Тетяна ОлегівнаItem Pecularities of International B2B Marketing(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Kovalenko, Olha; Коваленко, Ольга Володимирівна; Babych, Tetyana; Бабич, Тетяна ОлегівнаItem Marketing Management in International Corporations(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Tserni, Theodoros; Церні, Теодор; Yevdochenko, Olena; Євдоченко, Олена ОлександрiвнаItem Human resource management in the international Beauty Industry(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Zakharchenko, Anastasiia; Захарченко, Анастасія Володимирівна; Oliinyk, Victoriia; Олійник, Вікторія ВолодимирівнаThe paper analyzes and evaluates the human resources management system based on the materials of the international educational and cosmetic center «Start Estel». The practical significance of the work is that the results can be used: in research activities in the study of concepts and models for choosing effective areas of human resource management in the beauty industry; in teaching a course of lectures, conducting seminars and practical classes on this topic. В роботі проведено аналіз та оцінку системи управління людським ресурсом по матеріалам міжнародного освітньо-косметичного центру «Старт Естель». Практична значущість роботи полягає в тому, що результати можуть бути використані: у дослідницькій діяльності при вивченні концепцій та моделей вибору ефективних напрямків управління людськими ресурсами в індустрії краси; у викладанні курсу лекцій, проведенні семінарських та практичних занять з даної теми.Item Managing enterprise competitiveness on the international markets on the example of the DHL company(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Korniichuk, Timofii; Корнійчук, Тимофій Андрійович; Riabets, Nataliia; Рябець, Наталя МиколаївнаThe Master’s Thesis is devoted to the study of the processes and methods of managing the competitiveness of an enterprise in international markets in a competitive environment. Theoretical approaches to the definition of the concept of «competitiveness» are considered, the analysis of factors influencing it is carried out. The analysis of the activities of the DHL Company, its competitive advantages in the international market and the tools for achieving them is carried out. The analysis of the state of the international market of logistics services, the influence of external factors on it, considered trends and possible changes. Магістерська робота присвячена вивченню процесів і методів управління конкурентоспроможністю підприємства на міжнародних ринках в умовах конкуренції. Розглянуто теоретичні підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність», проведено аналіз факторів, що на неї впливають. Проведено аналіз діяльності компанії DHL, її конкурентних переваг на міжнародному ринку та інструментів їх досягнення. Проведено аналіз стану міжнародного ринку логістичних послуг, впливу на нього зовнішніх факторів, розглянуто тенденції та можливі зміни.Item Project management in international business practices(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021-12-06) Rudenko, Kseniia; Руденко, Ксенія Андріівна; Batenko, Liudmyla; Батенко, Людмила ПавлiвнаIn this work, the evolution of project management, stages and standards of PM were examined; the international organizations, playing an important role in standardizing project activities, and differences in their approaches were illustrated. The paper proposes a list of project management tools, practices and mechanisms to systematize and structure project activities. For better perception, all the above data was also presented in the form of a project analysis of one of the departments the division of GC UTS as an international company - a distributor of chemical raw materials. It was concluded that the introduction of modern methods and tools, as well as training programs to improve project management, allow international large enterprises to significantly increase their revenues.Item Злиття та поглинання у міжнародному бізнесі (на прикладі Daimler/Chrysler)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022) Цивінська, Наталія Миколаївна; Tsyvinska, Nataliia; Кулик, Юрій ЄвгеновичОб’єктом дослідження є злиття та поглинання в міжнародному бізнесі. Предметом дослідження є теоретико-методологічні та прикладні аспекти сучасних тенденцій розвитку міжнародного ринку злиттів і поглинань, які виникають під час інтеграційних процесів в умовах глобалізації. Метою дослідження є розгляд та аналіз економічної сутності злиттів і поглинань як сучасної форми інтеграційного процесу міжнародних відносин, аналіз міжнародних тенденцій, проблем і перспектив розвитку глобальних злиттів і поглинань, аналіз змін у організація процесу діяльності компанії Daimler & Chrysler. У роботі визначено поняття та класифікацію «злиття та поглинання». Крім того, автор проаналізував діяльність Daimler & Chrysler у складі концерну DAIMLER-BENZ AG. Окрема частина статті присвячена тому, що автомобільна промисловість стикається з безпрецедентною трансформацією, спричиненою різноманітними змінами, зокрема цифровізацією, прискореною COVID-19. Провівши це дослідження, автор дійшов висновку, що справа Daimler Benz і Chrysler стала прикладом одного з найбільш невдалих злиттів в історії бізнесу. А також те, що світова автомобільна промисловість продовжує переживати період величезної трансформації. The object of the study is mergers and acquisitions in international business. The subject of the study is the theoretical, methodological and applied aspects of the modern trends of the international market of mergers and acquisitions, which arise during integration processes in the conditions of globalization. The purpose of the study is to consider and analyze the economic nature of mergers and acquisitions as a modern form of the integration process of international relations, analysis of international trends, problems and prospects for the development of global mergers and acquisitions, analysis of changes in the organization of the Daimler & Chrysler company's activity process. The work defines the concepts and classification of "mergers and acquisitions". In addition the author analyzed the activity of Daimler & Chrysler as part of the concern DAIMLER-BENZ AG. The separate part of the paper deals with the the automotive industry is facing an unprecedented transformation caused by various changes, especially including digitalization accelerated by COVID-19. After conducting this research, the author came to the conclusion that the case of Daimler Benz and Chrysler became an example of one of the most unsuccessful mergers in business history. And also that the global automotive industry continues to experience a period of tremendous transformation.Item Modern development strategies of Philip Morris International(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-02-09) Pivtorak, Daria; Півторак, Дар’я Костянтинівна; Zhevaho, Alina; Жеваго, Аліна ВолодимирівнаThe paper generalizes the characteristics of business strategies in general and Philip Morris International's development strategies in particular, highlights the features of Philip Morris 'development as a leader in the tobacco market, generalizes aspects of the problems of tobacco companies' development and Morris for a detailed analysis of the results of the enterprise. У роботі узагальнено характеристики бізнес-стратегій загалом і стратегій розвитку Філіп Морріс Інтернешнл зокрема, висвітлено особливості розвитку компанії Філіп Морріс Інтернешнл як лідера на тютюновому ринку, узагальнено аспекти проблем розвитку тютюнових компанії Філіп Морріс Інтернешнл для детального вивчення. аналіз результатів діяльності підприємства.Item Modern development strategies of Preply company(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-02-09) Sadyrbaieva, Sofiia; Садирбаєва, Софія Тахірівна; Kulyk, Yurii; Кулик, Юрій ЄвгеновичThe paper analyses economic activity of the international company Preply in the internet education sphere. An analysis of financial indicators was carried out and an assessment of the company's competitiveness in international markets was carried out. The author has described the development strategies of the international company Preply. The practical significance of the work is in the fact that the results of the research can be taken into account during modeling directions of the commercialization development of companies activities in the internet education sphere. В роботі проведено аналіз економічної діяльності міжнародної компанії Preply в галузі інтернет освіти. Виконано аналіз фінансових показників та проведено оцінку конкурентоспроможності компанії на міжнародних ринках. Автором розроблено стратегії розвитку міжнародної компанії Preply. Практична значущість роботи полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані при моделюванні напрямів розвитку комерціалізації діяльності підприємств в галузі інтернет освіти.Item Управління маркетингом в міжнародних корпораціях (на прикладі компанії Ryanair)(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-02-10) Протасова, Мілана Вячеславівна; Protasova, Milana; Євдоченко, Олена ОлександрівнаУ кваліфікаційній магістерській роботі автором визначено принципи та підходи організації системи управління міжнародним маркетингом на зовнішньому ринку, що забезпечить компанії високу клієнтоорієнтованість та значну конкурентоспроможність. Дослідження присвячене аналізу поточної глобальної маркетингової стратегії Ryanair, яка є європейською бюджетною авіакомпанією. Оцінивши конкурентне середовище компанїі, її ринкові позиції та ключові аспекти комерційної та маркетингової діяльності, автором було запропоновано ряд практичних рекомендацій, які допоможуть організації успішно розвиватис свою систему управління міжнародним маркетином, активно просувати продажі, підвищувати репутацію та покращувати обслуговування клієнтів. In the qualification master's work, the author identifies the principles and approaches to the organization of international marketing management system in foreign markets, which will provide the company with high customer focus and significant competitiveness.The study examines the current global marketing strategy of Ryanair, a European budget airline. Assessing the company's competitive environment, its market position and key aspects of commercial and marketing activities, the author offered a number of practical recommendations that will help organizations successfully develop their international marketing management system, actively promote sales, increase reputation and improve customer service.Item Консалтингова діяльність в системі міжнародного бізнесу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2022-02-10) Полегенько, Роман Олегович; Polehenko, Roman; Бабич, Тетяна ОлегівнаУ роботі аналізується динаміка становлення та розвитку ринку консалтингу в Україні. Визначено основні показники рівня консалтингових послуг в Україні. Переглянуто процес інтернаціоналізації компаній та основні причини проблем та особливості виходу консультантів на міжнародні ринки. Окрема частина роботи присвячена аналізу ринку консалтингових послуг на прикладі компанії «Консалтинг ЮА». Провівши дане дослідження, автор дійшов висновку, що в країнах з розвиненою ринковою економікою консалтинг став його невід’ємною частиною та невід’ємним елементом, підтримуючи високий рівень функціонування його інфраструктури. Консалтингові фірми допомагають компаніям адаптуватися до швидко мінливих ринкових умов. На основі роботи автор дає рекомендації щодо вдосконалення діяльності консалтингових компаній щодо виходу на міжнародні ринки. The work analyses the dynamics of the formation and development of the consulting market in Ukraine. Identified the main indicators of the level of consulting services in Ukraine. Reviwed the process of internationalization of companies and the main causes of the problems and characteristics of the output of consultants to international markets. A separate part of the article is devoted to the analysis of the consulting services market using the example of Consulting UA. After conducting this research, the author came to the conclusion that in countries with developed market economies, consulting has become an integral part and an essential element of it, maintaining a high level of functioning of its infrastructure. Consulting firms help companies adapt to rapidly changing market conditions. Based on the work, the author gives recommendations for improving the activities of consulting companies to enter international markets.