2015 рік
Permanent URI for this community
Browse
Browsing 2015 рік by Author "Derevianko, Olena"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Репутація і вартість брендів підприємств харчової промисловості України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015-11-04) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, Olena; Деревянко, Елена ГеоргиевнаАвтор аналізує тенденції формування вартості брендів і репутації підприємств українського харчопрому з позиції їх репутаційного менеджменту. Визнані бренди вітчизняного харчопрому спираються в першу чергу не на PR, а на високу якість продукції і ефективно побудовані бізнес-процеси як базис репутаційного менеджменту; рейтинги засвідчують високу вартість цілісних брендів, що виконують свої обіцянки, де стекхолдери компанії свідомо стають послами свого бренду. Для посилення брендів компанії харчопрому активно користуються послугами стратегічного і оперативного PR-консалтингу зовнішніх комунікаційних агенцій. Відомі і, відповідно, дорогі бренди на інструментально-технологічному рівні для підвищення вартості використовують брендинг: формулюється суть бренду, визначаються його атрибути і цінності, розробляється легенда бренду та комунікативна політика.