Університетська освіта
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Університетська освіта by Author "Антонюк, Лариса Леонтіївна"
Now showing 1 - 8 of 8
Results Per Page
Sort Options
Item Innovative Strategies of American World-Class Research Universities(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2015) Hardener, Gregory; Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Tsyrkun, Olena; Циркун, Олена ІгорівнаThe article highlights the important role American research universities play in the US innovation system. It examines the types and specific features of university entrepreneurial activities. The necessity of implementing a transdisciplinary approach to research activity and new models of research alliances has been substantiated. The examples of successful cooperation between universities and business have been researched into.Item State Support of Higher Education for Global Leadership in the 21st Century(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2019) Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Антонюк, Лариса Леонтьевна; Vasilkova, Natalia; Василькова, Наталія Володимирівна; Василькова, Наталия Владимировна; Sandul, Mariia; Сандул, Марія Станіславівна; Сандул, Мария СтаниславовнаIn today`s world, innovation is not only a powerful driver of economic growth, but also an important prerequisite for competitiveness of enterprises and countries. And while in the traditional economic model they were more seen as independent forces, the role of state policy is aimed at encouraging innovation and supporting the generation of new knowledge, human capital development. Technology and entrepreneurship became more significant in the knowledge economy, innovation and global information networks. In addition to the formation of a favourable business climate, important structural measures for the country’s, it’s separate regions’ and industries’ innovative development include increasing measures for the country’s innovation development, its separate regions and industries are increasing public expenditures for research and development, as well as investments in education. Therefore, the purpose of this study is to summarize the international experience of state support to the field of higher education, as well as to identify the preconditions and prospects for the formation and implementation of state policy in the field of higher education focused on the technological and socioeconomic development of Ukraine. The article analyses the experience of the leading countries in relation to the state policy of promoting the competitive development of the higher education system. On the basis of the analysis of domestic and foreign publications, statistical data, analytical materials, international policy documents and systematic approach, the main directions which deserve attention when improving the state policy in the sphere of higher education in Ukraine are determined. The expediency and necessity of elaboration of a complex of incentive measures by the state to increase the international competitiveness of the higher education system of Ukraine, its greater integration into the European Higher Education Area and the European Research Area, strengthening of the innovative component of the domestic economy are substantiated.Item Державна підтримка сфери вищої освіти для глобального лідерства в XXI столітті(ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2020) Антонюк, Лариса Леонтіївна; Antoniuk, Larysa; Антонюк, Лариса Леонтьевна; Василькова, Наталія Володимирівна; Vasilkova, Natalia; Василькова, Наталия ВладимировнаУ сучасному світі інновації є не лише потужним драйвером економічного зростання, а й важливою передумовою конкурентоспроможності як для підприємств, так і країн. І якщо в попередніх економічних моделях їх більше розглядали як незалежні сили, в економіці знань, інновацій та глобальних інформаційних мереж вагомішою стає роль державної політики, спрямованої на заохочення до інноваційної діяльності та підтримку генерування нових знань, розвитку людського капіталу, технологій, підприємництва. Крім формування сприятливого підприємницького клімату, важливими структурними заходами для інноваційного розвитку країни, її окремих регіонів і галузей є збільшення видатків, зокрема державних, на дослідження й розробки, а також зростання інвестицій в освіту. Тому метою цього дослідження є узагальнення міжнародного досвіду державної підтримки сфери вищої освіти, а також виявлення передумов і перспектив формування та реалізації в Україні державної політики в сфері вищої освіти, орієнтованої на технологічний і соціально-економічний розвиток країни. У статті проаналізовано досвід провідних країн щодо державної політики сприяння конкурентоспроможному розвитку системи вищої освіти. На основі аналізу вітчизняних і зарубіжних публікацій, статистичних даних, аналітичних матеріалів, міжнародних документів програмного характеру, використовуючи системний підхід, визначено основні напрями, які заслуговують на увагу при вдосконаленні державної політики в сфері вищої освіти в Україні. Обґрунтовано доцільність і необхідність розроблення комплексу стимулюючих заходів з боку держави для підвищення міжнародної конкурентоспроможності системи вищої освіти України, її більшої інтеграції в Європейський простір вищої освіти та Європейський дослідницький простір, посилення інноваційної складової вітчизняної економіки.Item Організація та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012) Антонюк, Лариса Леонтіївна; Сацик, Володимир ІвановичУ статті досліджено організаційні засади та зміст аудиторної роботи в дослідницьких університетах світового класу, обґрунтовано її роль та місце в забезпеченні сучасних студентів глобальними компетенціями, яким відповідають вміння і навички XXI ст. Визначено ключову пріоритетність навчальної та викладацької діяльності для ефективного оволодіння глобальними компетенціями і висвітлено стратегії провідних університетів світу у цій сфері. Систематизовано ефективні моделі і методи активізації аудиторного навчання на основі досліджень, наявні підходи до оцінювання аудиторної роботи та мотиваційні чинники продуктивної навчальної діяльності студентів в аудиторії. Виокремлено світові тенденції інформатизації вищої школи та показано внесок відкритої освіти у розбудову дослідницького потенціалу університетів.Item Основні тенденції та стандарти діяльності дослідницьких університетів світового класу(ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", 2011) Антонюк, Лариса ЛеонтіївнаItem Світовий досвід становлення і розвитку дослідницьких університетів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011) Сацик, Володимир Іванович; Антонюк, Лариса Леонтіївна; Василькова, Наталія ВолодимирівнаСтаття присвячена дослідженню світового досвіду становлення і розвитку дослідницьких університетів, визначальних чинників їхньої міжнародної конкурентоспроможності на глобальному ринку освітніх послуг. Систематизовано ключові стандарти діяльності дослідницьких університетських закладів і сучасні дослідницькі стратегії провідних університетів світу.Item Університетська освіта(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021) Лук’яненко, Дмитро Григорович; Антонюк, Лариса ЛеонтіївнаСвятковий номер журналу «Університетська освіта», присвячений 115-й річниці з дня заснування Університету. У цьому випуску: Вітання випускників факультетів та інститутів Вітання партнерів,випускників, почесних професорів КНЕУ Управління якістю Міжнародні рейтинги Міжнародні проєкти та конкурси Науково-освітня діяльність Культурні проєкти та спортивні досягнення.Item Інноваційні стратегії дослідницьких університетів світового класу США(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2017) Антонюк, Лариса Леонтіївна; Гарднер, Г.; Циркун, Олена ІгорівнаУ статті висвітлюється важлива роль американських дослідницьких університетів у інноваційній системі США Аналізуються види та форми підприємницької діяльності університетів. Окрему увагу приділено необхідності трансдисциплінарного підходу до дослідної діяльності та нових моделей дослідницьких партнерств. Проаналізовано види успішних партнерств між бізнесом та університетами.